רפואת שיניים

אול און 6 בטורקיה

All on 6 in Turkey

מה זה אול און 6 ?

טיפול All-on-6 מיועד לשימוש חירום. הליך זה משמש להחלפת כל סט השיניים העליונות או התחתונות. הליך הכל על שש משתמש בשישה שתלים דנטליים לייצור תותבת קבועה המשמשת כגשר או עוגן לתותבת נוספת. מטופלים רבים נהנו משיקום שיניים בטיפול All-on-6 ומדובר בתותבת הרבה יותר חזקה ובריאה בקרב התותבות.

הוא מראה שהליך All on Six הוא שיטת טיפול עם אחוזי הצלחה גבוהים במעקבים ארוכי טווח. מטופלים שהולכים לבדיקות קבועות לאחר טיפול משתמשים בשיניים ללא בעיות במשך שנים. שתלים הממוקמים בסנטר משתלבים עם עצם הלסת לאורך זמן, מחקים שורשים טבעיים ומופיע חיוך אורגני יותר.

לפני אול און 6

לפני השתלת All on 6, המטופלים נבדקים לגבי התאמתם להליך ומקבלים מידע על הטיפול. חשוב במיוחד שצפיפות העצם שלך תהיה מספקת. בטיפול מסוג זה, חשוב שהמחלות יהיו תחת שליטה, במיוחד אצל חולי סוכרת. בתהליך זה יש להפסיק גם את צריכת מדללי הדם.

השתלת עצם בדרך כלל אינה נדרשת עבור פעולת All-on-6. זה עשוי להיות נחוץ בהתאם לצפיפות העצם של המטופל. לפני תחילת ההליך, רופא השיניים הוא זה אשר יעריך את הפה, יבדוק אותו וייעץ לך בהתאם.

ההליך יכול להתבצע בהרגעה תוך ורידית או בהרדמה מקומית. בדרך כלל כל סנטר לוקח כשעתיים. אם אתה צריך לצלם תמונות כלשהן, ניתן לבצע אותן בו-זמנית ולנקות היטב את האזורים סביב הצילומים. שתלים דנטליים יבוצעו בלסת. בפה תונח קשת שיניים זמנית, שהיא קלה יותר משחזור קבוע ומאפשרת זמן ריפוי.

אחרי הכל על 6 מבצע

כאב קל ובצקת עשויים להופיע לעיתים רחוקות לאחר טיפולים בטכניקת All on 6. חשוב למרוח קומפרסים קרים ב-24 השעות הראשונות שלאחר הטיפול על מנת למנוע את התרחשות מצב זה ולספק החלמה מהירה במקרה ואכן מתרחש. ניתן להשיג את תהליך הריפוי באזור בנוחות על ידי שימוש בתרופות שרופא השיניים ירשום בהתאם להמלצות. במהלך השימוש בתותבות דנטליות זמניות בתקופה שלאחר היישום, יש להקפיד על העומס על התותבת מינימלית ככל האפשר. מומלץ להימנע מצריכת מזון קשה ודביק על מנת לא להעמיס על התותבות הזמניות. בתהליך זה חשוב לצרוך מזון רך על מנת להבטיח את החיבור האידיאלי בין העצם לשתל. ניתן לחזור לתזונה רגילה לאחר מריחת תותבות שיניים קבועות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

נקודות חשובות להליך ההשתלה של פוסט All on 6 הן כדלקמן:

- הרופאים שלנו נותנים למטופלים כמה תרופות לשימוש לאחר ההליך. יש ליטול תרופות אלו באופן קבוע בזמנים מוגדרים.

- חשוב לשים לב לתזונה שלך בזמן שהפרוטזה הזמנית מונחת בשלושת החודשים הראשונים. במהלך תהליך זה, הרופאים שלנו רושמים דיאטה. לפי דיאטה זו אסור לאכול חומרים מסוימים, בעיקר מזון קשה.

- היגיינת הפה צריכה להימשך ללא הפרעה לאחר השתלת All on 6.

- במקרה של שבר בתותב במהלך השימוש בתותב הזמני; יש להתייעץ עם הרופאים שלנו. טיפול זה חייב להסתיים במהירות כדי למזער את אובדן השתל.

במהלך שלב ההאכלה לאחר השתלת All on 6; זה אפשרי עבור המטופלים שלנו להתחיל לאכול ישירות. ובכל זאת, הם צריכים להיות מודעים למה שהם צורכים. משתמשים בתותבות זמניות למשך 3 חודשים לאחר ההליך, ובמהלך תקופה זו יש להימנע מצריכת מזונות קשים ועלולים לגרום לאובדן שתלים. לאחר שהעצמות התמזגו עם השתלים; אפשר לצרוך את המזון הרצוי. דיאטה אינה חובה.

בהתחשב באורך החיים של השתלים All on 6; זה נראה יעיל במשך זמן רב מאוד. בעוד שהוא שומר על השפעתו עד 10 שנים ללסת התחתונה, ניתן להגיע להצלחה עד 5 שנים ללסת העליונה. כתוצאה ממחקר עדכני ותצפית ארוכת טווח בחולים שקיבלו יישום זה; שיעור הצלחה גבוה מושג עם טכניקת השתלת הכל על 6. זוהי טכניקת טיפול עם תוצאות ברורות.

כולם על 6 בתהליך טורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

הכל בעלות 6 בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 5 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

זה אידיאלי להיות באיסטנבול כמה ימים לפני כל טיפולי השיניים שלך

הטיפול שלך ייקח 1-2 ימים, אז תכנן בהתאם.

All on six עדיף על פני All on four מכיוון שהשתלים הנוספים מספקים יותר חוזק ויציבות לעצם הלסת שלך. תותבות שנעשות במכה אחת יכולות להחזיק עד 20 שנה.

בין השתלים הדנטליים הכל-על-4 ו-all-on-6, ההבחנה הבולטת ביותר היא מספר השתלים המוכנסים לפה. יש רופאי שיניים שמרגישים שטכניקת השיניים הכל על 6 מספקת בסיס חזק ומוצק יותר לקשת התותבת ומובילה לחיוך עמיד ונוח יותר.

לפני הנחת השתל, המטופל מקבל הקלה בהרדמה מקומית או כללית, כך שההליך עצמו אינו כואב למדי. לאחר הניתוח, ייתכנו כאבים ונפיחות לאחר פגת ההרדמה.

- השתמש במברשת שיניים עם זיפים רכים כדי לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום.

- השתמש בחוט דנטלי ללא שעווה לחוט דנטלי בכל יום או בחוט דנטלי המיועד להשתלות.

- השתמש במברשת מצופה ניילון לניקוי חללים סגורים.

- השתמש במשחת שיניים נטולת שוחקים

שישה שתלים דנטליים משמשים בניתוח השתלות שיניים ליצירת תותבת קבועה. הוא משמש כעוגן לתותבת או לגשר. שישה שתלים ממוקמים בעצם הלסת התחתונה או העליונה כדי לקבע היטב את השיניים המלאכותיות.

ההליך כולו לוקח יום אחד להשלמתו; זה לוקח בדרך כלל בין 2-4 שעות, תלוי במטופל. הודות לניתוח זה המבוצע באותו היום, המטופלים יכולים לחזור לעבודה למחרת עם חיוך מסנוור.

להשתלות שיניים יש אחוזי הצלחה גבוהים, אך עדיין חלק מהאנשים חווים כישלון בשתל. ההערכה היא כי 5 עד 10 אחוזים מהשתלות השיניים ייכשלו מיד לאחר ההליך או חודשים או שנים לאחר מכן.

אנשים בארבע הקטגוריות לא צריכים לעבור שתלים דנטליים.

- ילדים וצעירים. אחד הגורמים הבודדים הבלתי נשלטים המשפיעים על המועמדות להשתלת שיניים הוא הגיל.

- לועסים ומעשנים.

- אלו שאינם יכולים לשמור על היגיינת השיניים.

בשל היעדר קצות עצבים בחגורת השתלת שיניים All-on-six, החולים עלולים לפתח בעיות נשיכה. היעדר קצות עצבים משפיע גם על הלעיסה. לכן, יש להדריך את המטופלים כיצד ללעוס נכון ולאכול באיטיות עד שיקבעו הרגלי לעיסה בטוחים עם השיניים החדשות.

מטופלים שסבלו מבריאות שיניים לקויה בעבר ושיש להם בעיות בסיסיות המקשות על ריפוי או איטי בצורה חריגה לאחר ניתוח השתלה אינם מועמדים מושלמים עבור All on 6.