ניתוח פלסטי

הרמת ישבן ברזילאית בטורקיה

Brazilian Butt Lift Turkey

מהי הרמת ישבן מסוג ברזילאי?

הרמת ישבן ברזילאית, הידועה גם בשם BBL, היא הליך כירורגי להרמת ישבן ועיצוב ירכיים. זה מאפשר למטופלים לקבל ירכיים שטוחות יותר, מוגבהות יותר ובעלות צורה אידיאלית. ניתן ליישם BBL, הנקרא גם הרמת ישבן, באמצעות טכניקות שונות כגון הזרקת שומן, תותבת ישבן מסיליקון ומילוי. בניתוחי BBL מכוונים לא לסטות מהמראה הטבעי. אחת המטרות של פעולות הרמת ישבן היא להבטיח שהירכיים יהיו נפחיות ומורמות יותר, כמו גם בעלות קווים חלקים המדגישים את הנשיות.
ניתוח עכוז ברזילאי מיושם כדי לעזור לנשים להשיג עמדה בעלת מראה טבעי, נפח וצעיר יותר. מטרתו להבהיר את הקפלים בין המותניים לירכיים ע"י הידוק הישבן. עם זאת, המטרה בפעולות אסתטיות הישבן היא לא רק הזרקת שומן והגדלת הירך, אלא להתחשב בגוף בכללותו ולתכנן בהתאם.

שיטות הרמת ישבן מסוג ברזילאי

ישנן שתי טכניקות שונות, כלומר העברת שומן וטכניקת מילוי סיליקון. על מנת להחליט על הטכניקה שבה יש להשתמש במהלך הניתוח, יש צורך להעריך יחד את הדרישות של האדם ואת המבנה האנטומי הקיים. לאנשים עשויים להיות ציפיות שונות לאזור הירך. הבעיות העיקריות הן המראה הנמוך והרופף של הישבן והיעדר קווים. לכל הבעיות הללו בכירורגיה אסתטית ופלסטיקה פותחו טכניקות כירורגיות מיוחדות שונות.

העברת שומן

שיטת העברת השומן היא אידיאלית אם לאדם יש מספיק רקמת שומן כדי לקבל את התמונה הרצויה בסוף הניתוח. במהלך הפעולה המתבצעת עם העברת שומן, מסירים מהגוף עודפי שומן בבטן, בהיקף המותניים ובאזור הירך בשיטת שאיבת שומן. שמנים אלו מונחים מתחת לעור לעיצוב הישבן בטכניקה מיוחדת. בשיטה זו, בעוד הרגליים העליונות מצטמצמות ומצטמצמות, ניתן לקבל מראה מעוקל על הישבן. אין שימוש בחומר מלבד השמן של האדם עצמו.

איטום סיליקון*

טכניקה נוספת היא ניתוח ישבן עם תותבת סיליקון. ניתן להשתמש בתותבות סיליקון במקרים בהם מעוניינים ליצור מראה הרבה יותר זקוף ומתוח על הישבן. בנוסף לתהליך השמנמנות, ניתן ליישם פעולות הנקראות הרמת ישבן כדי להפחית את הישבן ולהסיר צניחה. ביישום זה מבצעים חתכים מהחלק העליון של הירך והבטן, מושכים את העור ומרים את אזור הירך כלפי מעלה. בתהליך זה הוא נועד לחסל את הקריסה והמערבולת בישבן. ניתן לבצע יישומים להסרת שומן גם להפחתת ירך.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לפני ניתוח BBL

לפני ניתוח BBL, עליך לשתף את הרופא שלך בתלונות וברצונות שלך. בתהליך זה הרופא שלך יחליט לאיזו מטרה ובאיזה שיטה יבוצע הניתוח. לאחר הבדיקה הגופנית יוזמנו מספר בדיקות לבדיקת בריאותך הכללית והתאמתך להרדמה. שיתוף הציפיות שלך עם הרופא שלך במהלך תהליך הבדיקה יעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר. לפני הניתוח, עליך לדבר עם הרופא שלך על ההיסטוריה הרפואית שלך ועל התרופות שאתה משתמש באופן קבוע. על מנת לעבור ניתוח BBL, כמו בכל שאר הניתוחים האסתטיים, על האדם להיות מעל גיל 18. יש כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן לפני הניתוח; עליך להפסיק אלכוהול ועישון לפחות 3 שבועות לפני פעולת הרמת הישבן הברזילאית. אם אתה משתמש בתרופות נוגדות דיכאון או ירידה במשקל, עליך להפסיק לפחות 3 שבועות לפני הניתוח. יש להתרחק מסמים כגון משככי כאבים, תוספי צמחים, ויטמינים ואספירין המגבירים דימום שבוע לפני הניתוח. כדאי גם לעשות הפסקה מהדיאטות לפני הניתוח. אם יש לך מחלות כרוניות כגון סוכרת ולחץ דם, עליך לשתף אותן עם הרופא שלך ולוודא שאי הנוחות שלך נמצאת בשליטה לפני הניתוח. על ידי ביצוע המלצות הרופא, תוכל לעבור בקלות את תהליך הניתוח ולהגביר את מהירות ההחלמה.

לאחר ניתוח BBL

לאחר הליך הזרקת השומן המטופל משוחרר באותו היום, כאשר בשיטת תותבת סיליקון נדרשת שהות של לילה אחד בבית החולים. בתקופה שלאחר הניתוח אסור להתקלח במשך 3 ימים ולהישאר במים לאורך זמן. שוב, כדי למנוע כאב, אין לעשות עבודה כבדה ואין להרים משקל במשך 3 ימים. יש לשמור על היגיינת הגוף ברמה גבוהה כדי למנוע זיהום לאחר ניתוח תותבת סיליקון. תהליך הריפוי בשיטת הזרקת השומן מהיר יותר משיטת תותבת הסיליקון. אמנם לא ניתן לחזור לעבודה וחיי חברה למשך 5 ימים בתותבת סיליקון, אך ניתן לחזור לעבודה וחיי היום יום לאחר 3 ימים בפעולת הזרקת שומן. למרות שזה משתנה בהתאם לטכניקה המיושמת, ההחלמה מתרחשת תוך 2-10 ימים. עם זאת, לוקח 3-6 חודשים עד שהבצקת והנפיחות חולפות והישבן מקבל את צורתו הסופית. יש כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן אחרי BBL;

- ניתן להתקלח ביום ה-3 לאחר ההליך, אך אסור להישאר במים יותר מדי 4-6 שבועות.
- כדי להאיץ את ההחלמה, יש ללבוש מחוך רפואי למשך שבועיים לפחות,
- יש להימנע מספורט כבד למשך 1-1.5 חודשים,
- יש צורך להגן על אזור הפעולה מפני השפעות פיזיות,
- יש להשתמש בתרופות הניתנות על ידי הרופא באופן קבוע למשך התקופה המומלצת, אם בכלל,
- אין להשתמש בעישון ובאלכוהול במהלך התקופה המומלצת על ידי הרופא לאחר הניתוח,
- יש לשקול היגיינה על מנת להגן על אתרי החתך מפני זיהום בתותבת הסיליקון,
- בימים הראשונים של תהליך ההחלמה לאחר תותבת סיליקון, אין לשבת על אזור הירך בלחץ רב מדי, לשבת מעט הצידה או לשבת על כרית רפואית,
- אין לשכב על הגב במשך 3 ימים לאחר הניתוח,
- בשיטת הזרקת השומן יש להגביר את הקביעות על ידי ביצוע פעולת מילואים לאחר איבוד שומן.
- על ידי ביצוע עצת הרופא שלך לאחר BBL, תוכל להאיץ את תהליך הריפוי ולהשיג את המראה שחלמת עליו.

תהליך BBL

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-3 שעות

הישארו באיסטנבול

5 ימים

מקובל מבחינה חברתית

2 שבועות

עלות BBL בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 4 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

המומחים שלנו ממליצים להשלים את הבדיקות לפני יום הניתוח. זה אידיאלי להגיע לטורקיה 2-3 ימים לפני פעולת הרמת הישבן הברזילאית, שכן ייתכן שתצטרכו להכין את עצמכם פסיכולוגית.

תהליך ההחלמה שלך ייקח 7-14 ימים. עם זאת, בסוף השבוע הראשון לאחר ניתוח BBL, תוכל לעשות את שגרת היום שלך. אל תשכחו לראות את הנופים היפים של איסטנבול!

הרמת התחת הברזילאית (BBL) מגדילה ומעצבת את הירכיים שלך באמצעות שומן גוף מהגוף שלך. השומן של הגוף שלך "ממלא" את ה-BBL, כך שהתוצאות יכולות להימשך שנים. זה יכול לקחת עד שישה חודשים עד שה-BBL ישפיע במלואו.

לאחר הניתוח, המטופלים יאבדו מעט נפח. כמו בכל טיפולי השתלת שומן, לא כל השומן המוזרק יחזיק מעמד לאורך זמן.
לדברי מומחים, בשלב ההחלמה הגוף יספוג בין 20% ל-40% מהשומן המוזרק.

עשר שנים לאחר ה-BBL, סביר להניח שהמותניים שלך יהיו מוצקות ומפותלות כפי שהיו ממש לפני ההליך.
מכיוון ש-BBL אינו מיועד לטיפול בעור רפוי, ייתכן שתרצה לבצע הליך מעקב אם אתה חווה בעיות רפיון בעור.

לאחר BBL, לא כדאי לשבת מיד כדי לא לפגוע בתאי השומן המועברים.
זרימת הדם, החשובה להתפתחות תאי שומן, יכולה להיות מושפעת מישיבה על המותניים.
ישיבה ארוכה מדי לאחר הניתוח עלולה להגביל את זרימת הדם ואולי להרוג תאי שומן.

אנא התאזר בסבלנות; תהליך הריפוי יכול לקחת עד שישה חודשים לפני שתראה את התוצאות המלאות שלך. רק כ-70% מתאי השומן המועברים ישרדו לאחר BBL, כך שצפוי ירידה קלה בגודל הירך.

הימנע משימוש במוצרי טבק, עישון או שימוש בסיגריות אלקטרוניות. מאחר שטבק מאט את הריפוי ומפחית את כמות החמצן בדם, שימוש בטבק יכול למנוע היווצרות של תאי שומן מועברים. מנוחה והימנע מפעילויות מאומצות כגון נהיגה או פעילות גופנית.

בחילות נפוצות לאחר הרמת ישבן ברזילאית מכיוון שהרדמה גורמת לה בדרך כלל.

בניגוד להנחה הרווחת, צלוליט אכן יכול להופיע לאחר BBL. כאשר העברת השומן מתייצבת, נפוץ להבחין בקמטים, גומות גומות ומרקם לא אחיד הקשורים לצלוליט.

תוצאות BBL יכולות להימשך מספר שנים כאשר הן מבוצעות על ידי מטפל מוסמך ומוכשר. המטופלים צריכים להיות מודעים לכך שהליך עיצוב גוף זה אינו הופך את השפעות ההזדקנות. כתוצאה מתזונה, פעילות גופנית וירידה במשקל, הישבן שלך עשוי להשתטח או להשתנות עם הזמן.

לאחר ניתוח ה-BBL, ניתן לראות נוזל מוכתם בדם זורם מהחתכים שהוסרו מהשומן.
זה נורמלי לחלוטין שהמקומות האלה מייצרים יותר נוזלים מהרגיל, אז הניקוז לא צריך להדאיג אותך. לאחר ההליך, זה בדרך כלל מפסיק תוך 24 שעות.