ניתוח פלסטי

הגדלת חזה בטורקיה

Breast Enlargement in Turkey

מהי הגדלת חזה?

זה עלול להתפתח עקב אובדן צורה ברקמת השד, עלייה במשקל, בעיות לאחר הריון או בעיות מולדות בשד קטן. עם הזמן, כאשר מוסיפים את גורמי ההזדקנות והכבידה בנוסף לכל הגורמים הללו, מתרחשת צניחה ניכרת בשדיים. כדי לפתור את כל הבעיות האפשריות הללו, תוכלי לבצע ניתוח הגדלת חזה ולהשיג את גודל החזה הרצוי. להגדלת חזה משתמשים בעיקר בשתלים או לבצע הזרקת שומן ולקבל מראה טבעי מאוד. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון במהלך ניתוח זה הוא הסימטריה של השדיים והמראה הנכון שלהם. בהתאם למצבך האישי, השיטה המתאימה ביותר תומלץ לך על ידי הרופא שלך.

שיטות הגדלת חזה

אפשר להשתמש בשתלים בחזה או בהעברת שומן כדי להשיג את המראה הרצוי.

השתלת שד

הליך השתלת חזה, המועדף כדרישה לאחר צניחה לאחר לידה, חששות אסתטיים וטיפול בסרטן השד, הוא בין היישומים הפופולריים של התקופה האחרונה. ניתן להגדיר שתלי חזה כמוצרים תותבים העשויים מסיליקון בצורתו הפשוטה ומשמשים למילוי פעולות אסתטיות בשד. השתלת חזה מתבצעת על מנת לתקן את מראה השד שעבר עיוות מסיבות שונות או להקנות לאדם מראה אסתטי יותר לאחר טיפול במחלות כמו סרטן השד. חלק מהנשים עשויות להעדיף ניתוחים אסתטיים בחזה מכיוון שהן רואות בגודל החזה שלהן לא מספיק, בעוד שאחרות עשויות להעדיף זאת עקב משקל או צניחה לאחר הלידה. ללא קשר לצורה, המאפיין המשותף של התותבות המשמשות בניתוחים אסתטיים בשד הוא שהשכבות החיצוניות שלהן עשויות מסיליקון.

העברת שומן

הודות לטיהור השומן שנלקח בכמה מכשירים שפותחו להעברת שומן והזרקתו בכמויות מתאימות, אנו מקבלים כעת תוצאות טובות יותר בשדיים כמו בחלקים אחרים בגוף. כך עולה ההסתברות של תאי השומן המועברים לשרוד וקביעות התהליך.

ישנם מנתחים פלסטיים רבים המשתמשים בשיטה זו. שומנים מחלקים אחרים בגוף משמשים בדרך כלל באזורים עם רקמת שומן תקינה ומתקבלות תוצאות טובות מאוד. השד הוא אחד מהאזורים הללו. ניתן ליישם העברת שומן לאנשים שאינם רוצים סיליקון, שמבנה השד שלהם מתאים להליך זה, ושיש להם מספיק שומן בגוף.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

הגדלת חזה מורכבת

בשיטה זו, המנתח משתמש בשתי הטכניקות שהוזכרו קודם לכן.

ד. טכנולוגיית Crisalix

Crisalix היא טכנולוגיית מידול תלת מימד המציגה את התמונה שלאחר הניתוח שלך בצורה המציאותית ביותר. לפני ניתוחי הגדלת חזה, המטופלות יכלו לקבל מושג לגבי התקופה שלאחר הניתוח על ידי ראיית תמונות טרום ואחרי ניתוח וסוגי סיליקון. אבל בזכות Crisalix, הם יכולים כעת לבחון את השינויים בגופם שלהם מכל זווית עם טכניקת הדמיית תלת-ממד ולהשוות את התמונות לפני ואחרי שלהם. יש לכך חשיבות רבה בהגברת שביעות הרצון לאחר הניתוח והעברת רצונות המטופל בצורה ברורה יותר לרופא. כמו בניתוחי הגדלת חזה, הוא מציג את התוצאות הריאליות ביותר בפעולות הקטנת חזה והרמה.

לפני ניתוח הגדלת חזה

דברים שצריך לעשות לפני אסתטיקת השד יכולים להירשם כדברים מסוימים שיש לעשות על מנת להגיע לתוצאה מוצלחת של הניתוח.

בדיקה גופנית

על מנת לבצע את התכנון היעיל ביותר לפני אסתטיקת השד, יש לבצע תחילה את הבדיקה הגופנית של המטופלת. ניתן להשיג את התוצאות היעילות ביותר על ידי יישום הרצפים הבאים במהלך הבדיקה הגופנית:

- קודם כל, יש לחקור ולהעריך את ההיסטוריה הרפואית של החולה; כדי שניתן יהיה לבצע את הבדיקה הגופנית בצורה היעילה והמוצלחת ביותר. על ידי חקירת ההיסטוריה הרפואית של החולה, ניתן ללמוד האם קיים מקרה של סרטן השד או השחלות במשפחתו. בנוסף, ניתן ללמוד האם למטופל יש מחלות כלי דם וניתן לבצע בדיקות עור, ציפורניים ומפרקים לנוירופתיות דחיסה. לאחר בדיקה גופנית בסיסית זו, ניתן לשלוט בסימפטומים שנמצאו.

- בפרט, יש לבדוק את אורך ורוחב החזה והגזע על ידי הרופא. בהתאם, יש להעריך את הקשר בין גובה למשקל.

- איכות העור ועובי השומן התת עורי חשובים בבחירת השתל למריחה על השד.

- יש להעריך בקפידה את סימטריית השד. שינויים לאחר הניתוח בסימטריית השד צריכים להיקבע על ידי צילומים ותוצאות מפורטות ולהראות למטופלת.

- על ידי מדידת רמות הפטמה, יש לשים לב להבדלים בין רמות הפטמה.

- יש להעריך בקפידה במיוחד את גודל ורגישות הפטמה, מלבד רמת הפטמה.

- יש להעריך את אטימות השד יחד עם רמת הקפל התוך חזה.

- על ידי הערכת הגודל והעובי של שרירי החזה הגדולים, ניתן ליישם שיטות טיפול שונות בחולים פעילים ושריריים מאוד.

- יש לבצע בדיקה כדי לקבוע האם יש נפח בשדיים. בדיוק השלב הזה מהווה את הנקודה החשובה ביותר במהלך הבדיקה הגופנית. יש צורך לקבוע אם יש היווצרות מסה באזור השד של האדם ולהעריך בהתאם.

ליידע את המטופל

יש ליידע את המטופלת לגבי הסיבוכים שעלולים להתרחש לאחר אסתטיקת השד. פעולות אסתטיות בחזה, בעיקר פעולות הגדלת חזה, עלולות לגרום לסיבוכים שונים למרות תוצאותיהן היעילות והמוצלחות. בהקשר זה, יש ליידע את המטופל לגבי הסיבוכים שעלולים להתרחש לאחר התערבות כירורגית. יש להעריך, לרשום ולהציג את כל הסיבוכים האפשריים למטופל. כמו כן, יש ליידע מטופלות המניקות כי לא יחול שינוי באיכויות וביכולות ההנקה שלהן לאחר ההתערבות הכירורגית.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

תכנון לפני אסתטיקת השד

לאחר שהדברים שיש לעשות לפני אסתטיקת השד מיושמים באופן רציף ומדוקדק, יש להעריך את הנתונים המתקבלים בקפדנות ולקבוע את היישום שיבוצע במהלך ניתוח השד בהתאם לתכנית מסוימת.

החלטה על נפח החזה

התפיסה שהמטופלת קובעת או מתכוונת לגבי גודל השד האידיאלי משפיעה רבות על ההחלטה הסופית על נפח השד שיש ליישם. יש לקבל החלטה משותפת תוך התחשבות במחשבה ובציפייה של המטופל לגבי גודל השד שיש לו, יחד עם ההערכות שנעשו על ידי הרופא.

לאחר ניתוח הגדלת חזה

ניתן למנותח להשתחרר מבית החולים ביום אחד. הכאב נורמלי, אך הוא נתמך על ידי משככי הכאבים שניתנו. לאחר הניתוח על המטופלת להשתמש בחזייה הרפואית המיוחדת שניתנה למטופלת למשך חודש. הרקמות המשמשות בניתוח חזה נלקחות מתחת לשד או מתחת לעצם הזנב. באזורים אלו נוצרות צלקות זמניות. עקבות אלה נעלמים עם הזמן. אין צורך להסיר את התפרים בניתוח המבוצע בטכניקת התפרים הנסתרים. למרות שהמטופל חש כאב בעת הזזת זרועותיו בהתחלה, כאב זה נעלם לחלוטין עם הזמן.

כמובן, ישנן סוגיות שעליכם לדעת לגבי התקופה שלאחר הניתוח לפני ההחלטה על ניתוח.

הראשון שבהם הוא כמה מהר תחזור לחיי היומיום שלך בתקופה המוקדמת שלאחר הניתוח. למרות שזה משתנה מאדם לאדם, אתה תחזור לפעילות הגופנית שלך בהדרגה 3-4 שבועות לאחר הניתוח. העוסקים בספורט יכולים לעשות ספורט בעצימות נמוכה (כגון הליכה, רכיבה על אופניים) תוך 2-3 שבועות, וספורט פעיל יותר (כגון שחייה, משחק טניס) תוך 4-6 שבועות. בממוצע, אתה יכול להתחיל לנהוג תוך שבוע. אחת השאלות הנפוצות ביותר על ידי מטופלים היא מתי הם יכולים לשכב על הצד או עם הפנים כלפי מטה. אין בעיה בשכיבה על הצד, אפשר לישון על הצד כמה ימים לאחר הניתוח כאשר מתחילים להרגיש יותר בנוח. שכיבה לוקחת קצת יותר זמן. יתכנו כאבים בשכיבה, בדרך כלל בחודשים הראשונים. לכן הרופאים ממליצים לחולים להמתין 5-6 חודשים. אבל אם אתה לא מרגיש כאב, אתה יכול לשכב על הבטן מוקדם יותר.

נקודה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון לאחר ניתוח תותב היא ליידע את המומחה שביצע את הפעולה במהלך בדיקות הממוגרפיה השגרתיות שלך. הבדיקה מתבצעת בתפקיד מיוחד לשדיים תותבים. בדרך זו, מוצגת עוד רקמת שד ומסירה ההצללה הנגרמת מהתותב.

אם אתם חווים כאב, נוקשות ועיוות בחזה בטווח הארוך, מומלץ להתייעץ עם הרופא. ככל הנראה מדובר במצב הנקרא התכווצות קפסולה. מסיבות לא ידועות, רקמת הקליפה המופיעה באופן טבעי סביב התותב החלה להתקשות ולהתעוות. זהו המצב הבלתי רצוי הנפוץ ביותר בטווח הארוך בחולים עם תותבת. אם מצב זה מפריע לך, ייתכן שתצטרך לעבור ניתוח שוב. רקמה קפסולה זו, אשר נקבעת בניתוח, מוסרת. אולי אפשר גם להחליף או למקם את התותבת. הרופא שלך ייתן לך מידע מפורט על הנושא.

ישנם גם מטופלים שתוהים מה יקרה אם התותבת שלהם תקרע. קשה להבין שהדור החדש של התותבות התפוצץ. זה משהו שכנראה לעולם לא תהיה מודע אליו. עם זאת, הוא מועבר אליך על ידי הרופא במהלך הדמיית שד שגרתית. אם התותבת שלך מעל 10 שנים, אתה עלול לראות אסימטריה ודפורמציה בשד. בלוטות הלימפה שלך עלולות להיות נפוחות. בתותבות מהדור החדש אנו נתקלים פחות במקרים כמו קריעה והתפוצצות. מכל סיבה שהיא, אם התותבת שלך נקרעת, החלפתה בתותבת חדשה היא השיטה הבריאה ביותר.

תהליך הגדלת חזה

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

3-4 שעות

הישארו באיסטנבול

6 ימים

מקובל מבחינה חברתית

2 שבועות

עלות הגדלת חזה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 5 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

מספר ימים יספיקו לך להגיע לאיסטנבול לפני הניתוח. ניתן לבצע את כל הבדיקות ביום הניתוח או יום לפני הניתוח.

ערכו את תכנית החגים שלכם ל-7 ימים לפחות. לאחר החלמתך, ייתכן שתרצה לבקר באיסטנבול

לאחר כל ניתוח, יש כמות מסוימת של כאב. אבל חשוב לדעת שעם משככי כאבים ותרופות אחרות, הכאב מוקל בקלות.

הגדלת חזה הוא שם ההליך להגדלת השדיים. עם זאת, שתלים הם המנגנון המשמש להשלמת הליך זה.

מדובר בניתוח המבוצע להגדלת השדיים.

ככל שרקמת השד מזדקנת עם הזמן, תתפתח צניחה. קצב הנפילה יגדל עם גודל השתל. בעוד שרפיון בדרך כלל אינו מהווה בעיה עד עשר שנים או יותר לאחר הטיפול, התוצאות של ניתוח הגדלת חזה ישמרו על מראה השדיים נהדר למשך שנים רבות.

- אל תישן על הבטן או על הצד.

- אין ללבוש חזיות תחתונים.

- הימנעו משימוש באספירין.

- אם לא נרשמה תרופה, הימנע מנטילתה.

- הימנעו ממקלחת, משחייה, ישיבה בשמש ומעיסוק בפעילויות מאומצות.

שינויים בצורת השד, בנפח או בתחושה. חבורות, דימום, קרישי דם, נמק עורי, ריפוי איטי יותר של פצעים, היווצרות רקמת צלקת (התכווצות קפסולה) הם תופעות לוואי שכיחות של הגדלת חזה.

לאחר שבועיים ניתן להפסיק ללבוש חזייה כירורגית וללבוש חזייה ללא חוטים. כדאי ללבוש אותו יום ולילה למשך שבועיים נוספים. בתום ארבעת השבועות הללו, את יכולה להתחיל לישון בלי חזייה.

בתקופה שלאחר הניתוח, אתה יכול בדרך כלל לנגב את עצמך. אבל אתה צריך לחכות 48 שעות כדי להתקלח.

הנקה עם השתלים שלך אפשרית בהתאם לטכניקה ולניתוח שעברת.

כאשר מערכת החיסון מגיבה לרקמה זרה, זה נקרא דחייה רפואית. לדוגמה, דחייה עלולה להתרחש לאחר השתלת לב או כליה. מבחינה רפואית, הגוף שלך לא "דוחה" שתלים בחזה, לדברי הרופאים.