ניתוח בריאטרי

בלון קיבה בטורקיה

Gastric Balloon in Turkey

מהו בלון קיבה?

בלון קיבה הוא שיטת טיפול בהשמנת יתר תקפה ולא ניתוחית המיושמת בכל העולם. הרעיון של האפליקציה הזו, שנותנת תחושת שובע בבלון שתופס מקום בבטן, פותח לראשונה ב-1982. הניתוח, שפותח כדי למלא את הפער בין תזונה ופעילות גופנית בלבד לבין שיטות ניתוח בריאטריות מסובכות יותר, נמצא בשימוש נרחב בקרב אנשים הסובלים מעודף משקל והשמנת יתר שאינם נמצאים בשוליים הניתוחיים בשנים האחרונות.

הליך זה מיושם גם כהכנה לניתוח בריאטרי. לפיכך, הוא נועד לרדת במשקל עודף במהירות. אפשר לנקוט באמצעי זהירות עם יישום זה ותזונה מתאימה ופעילות גופנית לפני שהמשקל העודף מתקדם להשמנה חולנית.

סוגי בלוני קיבה

בדרך כלל, לבלוני קיבה יש את אותו מנגנון פעולה. עם זאת, הם נמצאים בצורות שונות לפי מאפיינים כמו משך השהייה בקיבה, בין אם הם מתכווננים או לא.

בלונים בנפח קבוע

בלונים בנפח קבוע מנפחים 400-600 מ"ל בכניסה ראשונה. עוצמת הקול שלו לא משתנה עם הזמן. הם נשארים בקיבה לכל היותר 6 חודשים. בתום תקופה זו, הוא מוסר שוב. אין צורך בשום אנדוסקופיה לבלון הקיבה הנבלע (בלון אליפסה). בתום 4 חודשים המכסה על הבלון נפתח מעצמו. לאחר מכן, הבלון מתרוקן ונפלט באופן ספונטני מהמעי. בדומה להליכים אחרים, אנדוסקופיה חוזרת אינה נדרשת כדי להסיר את הבלון.

בלון קיבה מתכוונן

בלון הקיבה המתכוונן שונה מבלון הקיבה בנפח קבוע. ההבדל הזה הוא שבזמן שהבלון נמצא בבטן, ניתן להתאים את נפחו לפי הצורך. סוג זה של בלונים מנפחים 400-500 מ"ל לאחר הנחתם בקיבה. בתהליך מאוחר יותר ניתן להגדיל או להקטין את כמות הנוזלים בבלון בהתאם למצב הירידה במשקל של המטופל.

בלוני קיבה מלבד בלון קיבה Ellipse הניתן לבליעה Allurion מונחים בקיבה תחת הרגעה. הרגעה מאפשרת לך לישון. עם זאת, זה לא כמו הרדמה כללית. אתה לא צריך שום ציוד שיעזור לך לנשום. לכן, אין לבלבל אותו עם הרדמה כללית. הסיכון בניתוח זה הרבה פחות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לפני בלון קיבה

לפני יישום בלון קיבה, המיושם על כל החולים באיסטנבול, חשוב שלמטופל אין היסטוריה של ניתוחי קיבה בעבר, אין לו מחלת קיבה חמורה, אין לו הרגלי אלכוהול וסמים, או אינו משתמש במדללי דם. אם אתה מעשן ושותה אלכוהול, עליך להפסיק זמנית לפני הניתוח. בנוסף, אם אתה משתמש במדללי דם, עליך להפסיק ליטול תרופות אלו לפחות עשרה ימים לפני הניתוח. ספר על כך לרופא שלך ופעל לפי המלצותיו.

עם הבדיקות שיש לעשות לפני הניתוח, מחליטים האם את מתאימה להליך. אם הכל ילך כשורה, נקבע יום הניתוח.

אחרי בלון קיבה

למרות שבלון הקיבה משתנה מאדם לאדם, הוא נשאר בקיבה לכל היותר 6 חודשים. בתקופה זו יש כמה נקודות שאנשים שיש להם בלון קיבה צריכים לשים לב אליהם. בחילות, הקאות וכו' למשך 72 שעות לאחר החדרת בלון הקיבה. עלולים להיווצר מצבים. יש פרק זמן של 3 ימים לקיבה להתרגל לבלון. לאחר 72 שעות, הבטן מתרגלת לבלון ובחילות, הקאות וכו'. נעלמת. במהלך תקופה זו של 3 ימים, חולים מוזנים רק בנוזל. בימים הבאים הוא עובר בהדרגה לתזונה רגילה.

- אין לעשות פעילות גופנית ב-24 השעות הראשונות לאחר החדרת בלון הקיבה.

- משקאות קרים יש להתחיל בכפית ולהגדיל את הכמות בהדרגה, אך יש לשתות בכמויות קטנות.

- אם שותים נוזלים בכמויות גדולות, הסבירות להקאות ובחילות עולה.

- לאחר שלושה ימים של דיאטה נוזלית מתחילים במזון מוצק, אך יש לצרוך מזון מוצק למחצה לפני מזון מוצק.

- אסור ליטול נוזלים במהלך הארוחות. ניתן ליטול נוזלים לפחות חצי שעה לאחר הארוחה.

- מכיוון שקיבולת הקיבה מצטמצמת, יש צורך לאכול ארוחות קטנות אך תכופות. אם אוכלים יותר מדי מזון, עלולות להופיע בחילות, נפיחות והקאות.

- יש צורך לאכול 6 ארוחות ביום, 3 ארוחות עיקריות ו-3 ארוחות לסירוגין. יש למרוח ארוחות באופן קבוע ולעולם אין לדלג עליהן.

- יש להעדיף מזון המבוסס על חלבון ולאמץ תזונה נטולת פחמימות, סוכר וללא שומן.

- יש צורך בתזונה מבוססת חלבון בארוחות העיקריות. יש לצרוך פירות בין הארוחות.

- יש לאכול ארוחות לאט וללעוס 20-30 פעמים.

- צריכת קפאין צריכה להיות נמוכה למדי. יותר מ-2 כוסות קפה ביום עלולות לגרום לכיבים. ניתן להעדיף קפה נטול קפאין.

- יש לבצע תרגילים באופן קבוע. יש צורך להתאמן 3-4 ימים בשבוע, אך יש להעדיף תרגילים קלים. הליכה, שחייה, רכיבה על אופניים הם תרגילים מתאימים לאנשים הלובשים בלוני קיבה. פעילות גופנית חשובה מאוד לאנשים האלה.

תהליך בלון קיבה

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-3 שעות

הישארו באיסטנבול

2 ימים

מקובל מבחינה חברתית

5 ימים

עלות בלון קיבה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

עבור בלון קיבה, עליך לשהות בטורקיה לפחות שבוע. תקופה זו עשויה להיות ארוכה יותר בהתאם למצבך הכללי. עם זאת, מאחר שתישאר בבית החולים לפחות חמישה ימים לאחר הניתוח, שהייתך בטורקיה היא לפחות שבוע.

עליך להגיע לטורקיה יום אחד לפני בלון הקיבה. בתקופה זו ההכנות הנדרשות לניתוח נעשות ביתר קלות. עם זאת, זמן ההגעה שלך לטורקיה עשוי להשתנות בהתאם למצב. חלק מהמטופלים מגיעים לכאן בבוקר הניתוח. אתה יכול להחליט על זה על ידי שיחה עם הרופא שלך.

בלוני קיבה נשארים בקיבה לכל היותר שישה חודשים. לאחר שישה חודשים, הוא מתרוקן ומוסר באנדוסקופיה.

ניתוח בלון קיבה הוא הטיפול האידיאלי ביותר למקרי השמנת יתר שאינם מצריכים ניתוחים גדולים. זהו ניתוח נפוץ מאוד מכיוון שקל ליישם אותו והתהליך שלאחר הניתוח נוח.

זהו הליך אנדוסקופי. זה לא ניתוח. ההליך מבוצע בהרדמה מקומית. לכן, אם אתה לא מרגיש כאב במהלך ההליך. לא יהיו לך כאבים לאחר ההליך.

הסיכון הסביר ביותר הנובע מתהליך זה הוא ניפוח בלון. אם הבלון כבה, הוא עלול לעבור דרך מערכת העיכול שלך. זהו הליך נוסף להסרת המכשיר. לכן, זה יכול לגרום לחסימה שעלולה לדרוש ניתוח.

מטופלים שיש להם בלון קיבה שואלים פעמים רבות אם אפשר לנסוע במטוס. אתה עלול לחוות נפיחות זמנית או התכווצויות בזמן טיסה. אבל בלון הקיבה סובל בבטחה שינויים בגובה בעת נסיעה במטוס.

גלולת הבלון מכילה חלק מהעלות של ניתוח מעקף קיבה. זה בערך $3,000-$4,000. יחד עם זאת, הליך זה הוא הרבה פחות פולשני.

על מנת להחדיר מחדש את בלון הקיבה, על הרופא ללא ספק לבדוק שוב את מצבך הכללי ולהעריך מחדש את התאמתו. עם זאת, מריחת בלון קיבה לפני כן אינה מונעת זאת מלעשות שוב.

כל ניתוח השמנת יתר שיבוצע על ידי מנתח מנוסה יצליח. לשם כך, עליך לבחור את סוג הניתוח המתאים ביותר עבורך עם המנתח שלך.

תסמונת השלכה מתייחסת לקבוצה של בעיות ותסמינים במערכת העיכול המתפתחות עקב מעבר בלתי מבוקר ומהיר של תכולת המזון המגיעה לקיבה אל המעי הדק.

ניתוח גסטרו אנדוסקופי בשרוול הוא ניתוח ירידה במשקל עדכני יותר. הרופא שלך יניח מכשיר תפרים בגרון ובבטן במהלך פעולה זו. ואז הוא מניח תפרים בבטן שלך כדי להפחית את זה, מה שמסיים את התהליך.