רפואת שיניים

גשר דנטלי בטורקיה

Dental Bridge in Turkey

מהו גשר דנטלי?

גשר דנטלי הוא שיטת טיפול שיניים הממלאת את הרווח הנגרם כתוצאה מאיבוד שיניים או שיניים חסרות. במיוחד שיניים חסרות בלסת מוסרות עם גשר שיניים. בהתאם לכך, גשר השיניים, כפי שהשם מרמז, נוצר על ידי חיבור שני כתרים או יותר. ידוע שגשר השיניים בנוי מ-4 אלמנטים שונים. פריטים שונים אלה הם; זהב, קרמיקה, פורצלן וסגסוגת. הודות לגשר הדנטלי שנעשה במסגרת האלמנטים השונים הללו, איכות החיים של האנשים תעלה במידה ניכרת. שן הגשר, שאנו קוראים לה שיניים מלאכותיות, והכי חשוב, מאפשרת לך לאכול בצורה נוחה יותר. לכן, כאשר יש לכם גשר דנטלי, כדאי לשים לב להיגיינת הפה. גשרים אלה יכולים להימשך 5 עד 15 שנים בהתאם לטיפול הפה שלך

שיטות גשר דנטלי

באופן כללי, ישנם 4 סוגים של גשרים דנטליים. אלה

- גשר שיניים מסורתי,

- גשר שלוחה,

- גשרים נתמכים בשתל,

- גשר העוגן של מרילנד.

בין 4 סוגי גשרים דנטליים בסיסיים אלו, הגשר המסורתי הוא המועדף ביותר בגלל עמידותו.

גשר דנטלי מסורתי

גשר השיניים המסורתי הוא הגשר הדנטלי הפופולרי והמועדף ביותר. טיפול זה מיושם כאשר חסרה שן בין 31 השיניים בפה. עם זאת, השיניים בצדי השן החסרה חייבות להיות שיניים טבעיות. לא ניתן ליישם טיפול קונבנציונלי בגשר שיניים אם אין שיניים טבעיות בחלקים הצדדיים.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

גשר דנטלי קונסולת

גשר שיניים שלוחה דומה גם לגשר דנטלי רגיל. סוג זה של גשר שיניים משמש במקרים בהם חסרה יותר משן אחת. עם זאת, על מנת לבצע את יישום גשר השיניים שלוחה, חייבת להיות שן טבעית אחת לצד השן החסרה. גשר שיניים שלוחה, המשמש כאשר קיימת רק שן טבעית אחת, מחובר לשן סמוכה.

גשר דנטלי של מרילנד

גשר השיניים של מרילנד דורש שתי שיניים סמוכות משני צידי חלל השיניים שייושמו בתוך הפה. לא ניתן להתאים גשר שיניים במרילנד דרך כתרים דנטליים. בהקשר זה, יש צורך במסגרת מתכת או פורצלן. בהתאם לכך מיישמים גשר דנטלי במרילנד בעזרת מתכת או חרסינה.

גשר דנטלי נתמך בשתל

גשר שיניים נתמך בשתל הוא שיטת טיפול הדומה מאוד לגשר דנטלי מסורתי. עם זאת, שיטה זו נתמכת על ידי השתלת שיניים. במסגרת טיפול גשר שיניים נתמך בשתל, השתל מונח תחילה בלסת. בהתאם לכך, השתל ממוקם מעל קו החניכיים. ידוע שהשתל המונע איבוד עצם חזק ועמיד למדי.

לפני תהליך גשר שיניים

אם יש תרופה המומלצת על ידי הרופא שלך (לדוגמה, אנטיביוטיקה), עליך להשתמש בה באופן קבוע לפי השעות. אם יש לך מחלה או אלרגיה, עליך גם לספר לרופא שלך אם יש לך תרופות קבועות. אם אתה משתמש בתרופות מסוג אספירין המעכבות קרישה לפני ואחרי עקירה, עליך בהחלט ליידע את רופא השיניים שלך. במידת האפשר, יש לצחצח היטב את השיניים ולשטוף במים חיטויים. לפיכך, זה עוזר להפחית חיידקים בפה ולהפחית את הסיכון לזיהום.

טיפול בשיני גשר הוא אחת השיטות המועדפות ביותר להשלמת ליקויים בשיניים. לפני הטיפול בשן הגשר המטופל עובר בדיקה כללית אצל רופא השיניים וצילום שיניים של המטופל. במהלך הבדיקה, רופא השיניים מתחיל את הטיפול בגשר השיניים בבדיקת מבנה הלסת של המטופל וקביעת מספר השיניים החסרות ומיקומם של החורים בפיו של המטופל.

בטיפול גשר שיניים, השיניים השלמות הממוקמות ממש ליד השיניים הריקות (ימין ושמאל) מנותקות ומצטמצמות כדי לשמש קיבוע. לאחר מכן, רופא השיניים לוקח את מידות הפה והלסת של המטופל ומוודא שהפרוטזה המתאימה ביותר עבור המטופל. תותבת גשר שיניים מוכנה לפי מבנה השן וצבע השן של המטופל. רופא השיניים מניח את התותבת המוכנה בפה ומוודא שהשן יושבת במלואה ואינה מפריע למטופל. אם ישנה בעיה בתותבת גשר השן המוכנה או אם היא שוקעת בחניכיים או בחך של המטופל, מתקנים את התותבת בהתאם לפיו של המטופל.

לאחר ניתוח גשר שיניים

טיפול נכון בגשר השיניים אינו שונה בהרבה מטיפול בשיניים הטבעיות שלך. מומחים ממליצים על צחצוח שיניים שגרתי עם מברשת שיניים רכה למשך שתי דקות בכל יום. כמו כן, שימוש בחוט דנטלי קבוע יסייע במניעת מחלות חניכיים ועששת. בעת שימוש בחוט דנטלי בגשר, עליך להשתמש בחוט דנטלי סביב השיניים הטבעיות ולהזיז את החוט בין בסיס הגשר לרקמת החניכיים. שימוש בחוט דנטלי פעם ביום הוא הדרך היעילה ביותר להסיר רובד ופסולת מתחת לגשר.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

עם טיפול נכון, גשר שיניים איכותי יכול להחזיק מעמד עשרות שנים. ניתן להימנע מנזק מיותר על ידי הימנעות מלעיסת מסטיק וצריכת מזונות קשים כגון אגוזים, קרח וסוכריות קשות. היגיינת פה מצוינת וביקורים קבועים אצל רופא שיניים יכולים לעזור לשמור על ההשקעה שלך נוחה, נקייה ועמידה לאורך זמן. בעוד שגשר דנטלי הוא קבוע, הוא אינו נחשב לפתרון קבוע לשיניים חסרות.

לפתרון קבוע יותר להחלפת שיניים חסרות עם פחות מגבלות, השתלת שיניים עשויה להיות אופציה שתרצה לשקול. אחד היתרונות החשובים ביותר של השתלות שיניים הוא שהם מפעילים פחות לחץ על השיניים שמסביב תוך תמיכה במבנה העצם ובבריאות החניכיים. באופן כללי, השתלת שיניים איכותית יכולה להחזיק מעמד לכל החיים.

היתרונות של גשר שיניים הם כדלקמן:

- היתרון החשוב ביותר של גשר השיניים הוא בכך שהוא מספק שלמות הפה ואכילה נוחה. הודות לגשר הדנטלי, תוכלו לאכול מה שתרצו.

- זה גם תורם לחייך ולשיניים שלך להיראות טוב יותר. גשר שיניים יהיה גם יתרון מאוד, שכן השיניים ממלאות תפקיד מרכזי בחיוך יפה.

- הודות לגשר המוחל על השיניים שלך, יופיו של הפנים שלך ישוחזר. יתר על כן, היופי שלך תמיד יישמר.

- ישוחזרו גם גורמים כמו לעיסה, אכילה ובעיקר דיבור.

- לאחר הטיפול בגשר השיניים נשמר גם מיקום השיניים האחרות.

- הגשר הדנטלי ייתן לכם יתרון גם בנשיכת פירות כמו תפוחים וחבושים.

כולם על 4 בתהליך טורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות גשר שיניים בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 4 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

ניתן לבצע את הניתוחים והבדיקות שלך באותו היום. אז תאריך ההגעה שלך יהיה ההחלטה שלך.

הרופא שלך יקבע לך פגישות של שבוע כדי למדוד ולסיים את הטיפול שלך. במילים אחרות, תבלה לפחות שבוע אחד באיסטנבול.

גשרים דנטליים יכולים להחזיק מעמד לפחות חמש עד שבע שנים. עם טיפול נאות בפה וניקוי מומחים קבוע, הגשר יכול להחזיק מעמד יותר מעשור.

השימוש בהרדמה מקומית במהלך הכנת השיניים ובזמן שרופא השיניים מודד הופך את תהליך הגשר ללא כאב. בדרך כלל אין צורך לקחת משככי כאבים לטיפול בכאב לאחר ההליך.

- עבור גשרים מסורתיים, שיניים בריאות צריכות להיות מכוסות בכתרים.

- גשרי מרילנד חלשים ועלולים לפגוע בשיניים קיימות.

- גשרים הנתמכים על ידי שתלים דורשים זמן וכסף נוספים.

- גשרים אינם יכולים להפוך את הידלדלות עצם הלסת.

- שתלים מחזיקים מעמד הרבה יותר זמן מגשרים.

שתל דנטלי יכול לספק הגנה לכל החיים מכיוון שהוא עמיד יותר מגשר. גליל מתכת הטיטניום של השתל חזק ועמיד מאוד בפני מחלות חניכיים וריקבון.

החדשות הרעות הן ששיניים טבעיות מתחת לכתרים של גשר שיניים עדיין רגישות לעששת ולבעיות אחרות בבריאות הפה.

עששת יכולה לנבוע מחלקיקי מזון שנתקעים בין השיניים או מתחת לגשר שיניים לא מתאים.

גשרים דנטליים הם שחזורים חזקים שבדרך כלל נמשכים 10 שנים או יותר לפני שיש צורך בהחלפה. אבל לפעמים גשר נכשל בטרם עת.

זה נורמלי שהחניכיים מתנפחות לאחר עקירת שיניים. ד"ר. מחלקה ממתינה בדרך כלל להחלמת החניכיים לחלוטין לפני הנחת גשר שיניים על המטופל. תהליך הריפוי כולו יכול להימשך 8 עד 12 שבועות.

שתי שיניים בריאות משני צידי החלל יתוקנו בדרך כלל על ידי רופא השיניים כדי לפנות מקום לגשר השיניים. לאחר מכן יווצר הגשר באמצעות תבנית. כדי להכין שיניים בריאות לגשר השיניים, רופא השיניים מגיש אותן בדרך כלל.

גשר שיניים הוא דרך בטוחה ואמינה לתקן את החיוך שלך ולעצור בעיות שיניים נוספות. זוהי גם בחירה מעשית יותר מאשר שתל, הדורש ניתוח ותקופת החלמה ארוכה.

אוכל יכול להיתקע במרווחים שהותירו הגשרים. כמו כן, אתה לא רוצה שישימו לב שאתה מחביא מזון נרקב מאחורי גשר השיניים שלך! בגלל מיקרואורגניזמים, זה יכול לגרום לריח רע מהפה ולמחלות חניכיים.