רפואת שיניים

הוליווד סמייל בטורקיה

Hollywood Smile in Turkey

מהו החיוך הוליווד סמייל-חיוך שחקן

לחיוך מושך, השיניים חייבות להיות מאוזנות זו עם זו ועם הפנים. ישנם פרמטרים רבים לכך:
- מימד המרווח בין השיניים לפי יחס זהב מסוים
- לא יהיו רווחים בין השיניים.
- חניכיים סימטריות המקיפות את השיניים.
- חניכיים נראות במרחק מסוים מתחת לשפה במצב חיוך.
- מספר השיניים הנראות בתנוחת החיוך הוא אופטימלי.
- סידור שיניים סימטרי ביחס לקו האמצע.
- חניכיים בריאות. כל אות שיוצאת על ידי מכה בשיניים תוך כדי דיבור משמיעה את הצליל הנכון והפונציה נכונה.
צבע וצורת השיניים, מיקום השפתיים וצבע העור חשובים בהכנת עיצוב זה, שיהיה שונה עבור כל אדם. כדי להשיג זאת, נלקחות המדידות הדרושות, תמונות, סרטונים וגם צילומי רנטגן.

שיטות הוליווד סמייל-חיוך שחקן

ישנם מספר הליכים שונים להשגת החיוך האסתטי שהמטופלים רוצים. אלה

- כריתת חניכיים
- הלבנת שיניים
- טיפול בשתלים
- כתר זירקוניה
- Lumineers
- אסתטיקה ורודה

כריתת חניכיים

ניתן לסכם כריתת חניכיים כהארכה של רקמת החניכיים בהתערבות כירורגית. תהליך זה מכונה גם 'הארכת שיניים' או 'קיצור חניכיים' בקרב האנשים. במסגרת הליך זה, שניתן לעשות הן כדי לקבל מראה שן יפה יותר מבחינה אסתטית והן לטיפול במחלות חניכיים שונות, יש להתערב ברקמת החניכיים. כמו כן, ניתן לקבל חיוך יפה יותר מבחינה אסתטית הודות לתהליך המבוסס על עיצוב רקמות החניכיים סביב השיניים. אין לשכוח שההתערבות המדוברת צריכה להתבצע על ידי רופאי חניכיים מומחים בתחום מחלות החניכיים.
לפעמים חלקיקי מזון עלולים להישאר בין החניכיים, גם אם מצחצחים את השיניים לאחר האכלה. זה עשוי לנבוע מהמבנה או הצורה של החניכיים. במקרים כאלה, ייתכן שתידרש כריתת חניכיים כדי למנוע נזק הן לשיניים והן לחניכיים. אפילו העובדה שהחניכיים גלויות יתר על המידה כאשר מדברים או צוחקים עשויה להספיק כדי שתהליך זה ייכנס לתמונה.
ברפואת שיניים ניתן ליישם כריתת חניכיים למטרות שונות. בין המטרות הללו, אנו יכולים לומר ש-3 גורמים עולים לראש.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

אֶסתֵטִי

כאשר החניכיים מופיעות יותר ממה שהן אמורות כאשר מחייכות או מדברות, זה יכול ליצור מראה לא מושך מבחינה אסתטית. במקרים כאלה מבוצעת כריתת חניכיים. כדי שחיוך יראה אסתטי, על החניכיים להופיע כ-2 מ"מ. אם זה מופיע יותר, המטופלים פונים לרופא השיניים בשל חששות אסתטיים. אתה יכול גם להפיק תועלת מתהליך זה כדי לגרום לחניכיים שלך להיראות יפות ובעלות הכמות הנדרשת. לשם כך מתערבים בעיקר החניכיים באזור השיניים הקדמיות העליונות.

פוּנקצִיָה

על מנת שהשן תתוקן מבחינה תפקודית, לעיתים יתכן ויהיה צורך להאריך את אורכה עד לרמת החניכיים. במקרים כאלה ניתן לומר שניתן לבצע את הפעולה המדוברת. הפיכת השן לתפקודית הרבה יותר היא אחת המטרות הנפוצות של הליך זה.

צמיחה בחניכיים

אם למטופלים יש ביוטיפ פיברוטי ועבה, יש לסבול הגדלה של החניכיים. ניתן לומר שניתן להעדיף ניתוח חניכיים יחד עם כריתת חניכיים. הרחבת חניכיים אינה בעיה שכיחה במיוחד.

הלבנת שיניים

זה הרצון של כולם לקבל חיוך לבן ויפה. הפרט החשוב ביותר הנדרש לחיוך יפה הוא שיניים לבנות. אבל אנשים עם שיניים לבנות פנינה הם נדירים. בנוסף, שינוי צבע השיניים מסיבות שונות מהווה מכשול מרכזי לקבל את החיוך הרצוי. גם אם מצחצחים את השיניים באופן קבוע, לא ניתן למנוע שינוי צבע עקב מבנה השיניים.
אם צבע השן אינו הלובן הרצוי, זה משפיע לרעה על חיי היומיום של האדם. אנשים לא יכולים לצחוק עד הסוף, הם צריכים להסתיר את הפה בזמן שהם מצלמים או מדברים. מראה השיניים, הפרעות צורה וצבע בשיניים גורמות לאובדן ביטחון עצמי אצל רוב האנשים ואף מובילות לבעיות פסיכולוגיות.
אתה יכול לקבל שיניים לבנות יותר על ידי שימוש בטכניקת ההלבנה כדי להיפטר משינוי צבע השיניים. אתה יכול להשיג חיוכים אסתטיים יותר עם שיניים מלובנות.
אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לטיפולי שיניים אסתטיים היא ההליך בו משתמש רופא השיניים להלבנת השיניים. השיניים אינן נפגעות בטיפול הלבנת שיניים. זוהי טכניקה מהירה, אמינה ויעילה. זה יותר חסכוני, קל וללא מאמץ משיטות שיקום אחרות. תכשירים המיושמים על משטחי השיניים בתהליך ההלבנה מסירים את הגורמים הגורמים להתכהות השיניים ממבנה השיניים.
ניקוי השיניים לאחר טיפול אבנית שונה מאוד מהלבנת שיניים. הלבנת שיניים יכולה להבהיר את הצבע הטבעי של השן ב-2 עד 3 גוונים. ניתן ליישם הלבנת שיניים בצורה של 'הלבנה משרדית' המיושמת על ידי הרופא בסביבת המשרד והלבנה ביתית המיושמת על ידי המטופל בבית בפיקוח רופא השיניים.
בהשוואה לציפויי חרסינה, תהליך הלבנת השיניים קל, אמין, חסכוני ומגן יותר כיוון שאינו שואב את השיניים.

שתלים

שיניים מלאכותיות שנראות כמו שיניים טבעיות נקראות שתלים דנטליים. השיניים שלנו מושלמות בגיל 12-13 ואינן מתחדשות שוב. השיניים שלנו, החשופות להשפעות חיצוניות רבות לאורך החיים, סובלות מעששת, מחלות חניכיים וכו'. זה יכול ללכת לאיבוד מסיבות רבות. שיניים חסרות, למרות שלעתים קרובות מתעלמים מהן, הן למעשה אובדן איברים. בעבר בוטלה אובדן שיניים באמצעות גשרים ותותבות נשלפות. הודות לטיפול השתלים, אשר מיושם באופן נרחב ב-20 השנים האחרונות, ניתן לבצע טיפולים הרבה יותר קלים ובריאים. לטיפול ברידג' יש כמה חסרונות. בטיפול זה חותכים ומקטינים את השיניים שיש לגישור. בטווח הארוך, זה יכול לגרום להיווצרות עששת מגבול החתך של השיניים. חיסרון נוסף של הגשר הוא שהעומסים של השיניים החסרות מונחים על השיניים הבריאות. הודות לשתל, החסרונות הללו בוטלו. בטיפול בהשתלות מניחים שורש שן מלאכותי עשוי טיטניום בעצם הלסת על ידי חיקוי שורש השן. זה לא כואב ומתבצע תוך כדי נטילת חומר הרדמה מקומית. תהליך זה אורך בדרך כלל בין 15-30 דקות. אם יש לבצע שתלים מרובים בפגישה אחת, הזמן עשוי להיות ארוך יותר.
לאחר ניתוח השתלה, האדם יכול לצאת מהמרפאה בעצמו ולנסוע. השפעת ההרדמה נמשכת כ-2-3 שעות. לאחר החלת השתלים עלול להיווצר כאב קל בשעות הערב ולמשך מספר ימים, אך כאב זה מוקל באמצעות משככי כאבים פשוטים. במעט מאוד מקרים רואים נפיחות וכאבים עזים לאחר ההליך. לאחר מספר ימים, האדם יכול להמשיך בחיי היומיום הרגילים שלו. אם הטעינה לא תתבצע מיד, השתלים יישארו בעצם הלסת למשך 2-3 חודשים וצפויים להתמזג במלואו עם העצם. בשלב זה, השיניים עדיין לא נוצרו. בתום תקופת ההמתנה מניחים שיניים על השתלים. שלב זה נמשך כשבוע והאדם משחזר את שיניו. במקרים מסוימים, ניתן לבצע תותבות מיד לאחר הנחת השתלים.

כתר זירקוניה

כתרים הם הסוג הנפוץ ביותר של ציפוי שיניים בשימוש כיום. זה מחולק לשתי קטגוריות כמו ציפוי שיניים נתמך מתכת ולא נתמך מתכת. רופאי שיניים מציעים גם שיטות טיפול אסתטיות נוספות למטופלים הזקוקים לחיוך אסתטי יותר. בשל דרישות אסתטיות אלו, טיפול בתשתיות זירקוניום, שהוא גישה אסתטית יותר ברפואת שיניים, נמצא בשימוש נרחב יותר. זירקוניום, חומר לבן המשמש לייצור שיניים, מעובד בתנורים מיוחדים ליצירת קרמיקת זירקוניה ולא בצורתו המינרלית המקורית. כתרי שיניים מזרקוניום נכנסים לקטגוריה של ציפויים ללא מתכת ומספקים מראה מציאותי יותר מאשר ציפוי נתמך מתכת.
מכיוון שהעברת האור של ציפוי שיניים זירקוניום גבוה יותר מאשר ציפויים הנתמכים במתכת, לא יהיו לך בעיות כמו השתקפות צבע שחור מקצה החניכיים בעתיד.

בנוסף, ציפוי שיניים מזרקוניום מעניק מראה בריא יותר, שקוף וטבעי יותר הודות לזירקוניום המאפשר את מעבר האור, המראה העמום שעלול להתרחש על השיניים נעלם והשיניים מקבלים את המראה הקרוב ביותר למצבן המקורי. ציפוי זירקוניום הכרחי לבריאות החניכיים שלך כמו גם נותן לך מראה אטרקטיבי וטבעי. מכיוון שכתרי זירקוניום תואמים יותר לחניכיים והסבירות למחלת חניכיים סביב שיניים מצופות זירקוניום פחותה מכתרים הנתמכים במתכת.
עבור אנשים עמידים בחום ואלרגיים למתכת, כתרי זירקוניום הם הסוג הטוב ביותר של טיפול שיניים. בשל תכונת העברת האור של זירקוניום, המראה העמום של השן נעלם, מה שמקנה לשיניים מראה אטרקטיבי וטבעי יותר. למי שיש כתרי זירקוניום אין רגישות לחום ולקור. הוא גם עמיד יותר משיני מתכת ופופולרי יותר עבור שיניים קדמיות בשל המראה הטבעי שלו. זירקוניום מפחית כתמים הנגרמים מעישון או גורמים אחרים, אינו גורם לריח רע מהפה, לבעיות חניכיים או לשינוי טעם בפה.

אפליקציית Lumineers

באמצעות טכניקה הנקראת lumineers, רק המשטחים הקדמיים של השיניים מדללים ב-0.3 עד 0.7 מ"מ עם אובדן קטן ככל האפשר של רקמת שן בת קיימא. לאחר מכן מדביקים למינציה דנטלית פורצלן לאזור הדליל הזה. זה מיושם במצבים כגון:
- בשיניים צבעוניות מאוד שלא ניתן להשיג עם הלבנת שיניים,
- בשיניים לא תקינות מבחינה מבנית ובצורה גרועה,
- צירוף שיניים מפוצלות (סגירת דיאסטמה),

מעבר לכך, ניתן להשתמש בו כאופציה קוסמטית (כחלופה לטיפול יישור שיניים) ליישור שיניים עקומות ולא מיושרות, תיקון שיניים פגומות או שחוקים, שיקום סתימות קיימות דהוי וגוון ושיקום שיניים שבורות או בלויות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

היתרונות של יישומי Lumineers הם:

- שחיקה קטנה של 0.3 עד 0.7 מ"מ מספיקה כדי לייצר את האפקט הרצוי. ממוצע של 7 עד 10 ימים נדרשים להליך.
- עשוי מחומרים עמידים ועמידים לצבע.
- בעל המאפיינים האסתטיים (צבע, צורה וכו') שאתה רוצה מבלי להפריע למבנה הטבעי של השיניים שלך יכול להיות מושגת עם lumineers. או שלא בוצעו שינויים בשן או שנעשו התאמות קטנות מאוד. ניתן להסיר רק 0.3 עד 0.7 מ"מ של חומר מהשן.
- השיניים הלא מספקות שלך מועתקות ואז נוצר עליהן עובש. במילים אחרות, את השינוי שיש לבצע בשיניים ניתן להראות בתחילת התהליך לפני התערבות השיניים.
- מאחר ומשטחי חרסינה חלקים, יש פחות סיכוי להיראות כתמים שנגרמו מעישון וסיבות אחרות.
- אינו משנה צבע בעת חשיפה להשפעות חיצוניות כגון קפה, תה או סיגריות.
- יש לו עמידות גבוהה בפני שחיקה.

אסתטיקה ורודה

אסתטיקת חניכיים (אסתטיקה ורודה) היא שיטת טיפול שמטרתה לתקן את העיוותים של החניכיים כמו גם השיניים, ולהביא את החניכיים למצב ולסטנדרטים הנדרשים. הטיפול במחלות חניכיים, המשפיעות לרעה על חיינו החברתיים והמקצועיים בחיי היומיום שלנו, צבר פופולריות בימים האחרונים.
אין הגבלת גיל באסתטיקת חניכיים. ניתן ליישם אותו על כל מי שמתאים למבנה השן ולטיפול בחניכיים בראש שקט. ניתן ליישם אסתטיקת חניכיים למי שיש לו חניכיים לא בריאים, למי שיש לו עודף חניכיים כשהם מחייכים, וכאלה שיש להם בעיות נסיגת חניכיים.
אם החניכיים גלויות מדי בעת חיוך, אם צבע החניכיים אינו מרוצה, אם החניכיים מוכתמות, אם רמות החניכיים בעלות מידות שונות בהשוואה לשיניים, ניתן לבצע פעולה אסתטית.
לפני היווצרות החניכיים מנקים את השאריות על השיניים והאבנית. השיניים מורדמות בהרדמה מקומית. לאחר הרדמה של החניכיים של המטופל בהרדמה מקומית, חותכים את חלקי החניכיים העודפים בעזרת ציוד עזר ומכשיר לייזר ומעצבים מחדש את החניכיים.

לפני ניתוח החיוך בהוליווד

לאפליקציית החיוך של הוליווד יש מספר משתנה של מפגשים לכל מטופל. גם הפגישה הראשונה היא בחינה ויש נהלים כאלה;
- מידות דיגיטליות של שיניים מתקבלות באמצעות סורק תוך אוראלי תלת מימדי,
- צולמו תמונות,
- נקבע העיצוב המתאים למטופל,
- עיצוב חיוך דיגיטלי נעשה בעזרת סורק תוך-אורלי 3Shape,
- לאחר מכן, כאשר העיצוב המוסכם מסתיים, הנוף מוצג למטופל.
כאשר מגיע מועד התור השני של המטופל, מתבצעות ניתוחים בחניכיים ובשיניים. שיניים זמניות משמשות על ידי ביצוע מדידות דיגיטליות של השיניים עם סורק תוך-אורלי תלת מימדי. בפגישה האחרונה מנסים את הציפוי המעוצב והטיפול מסתיים אם המטופל מסכים. מאחר והטיפול הוא אישי, אם המטופל לא נותן הסכמה, ניתן לבצע סידורים נדרשים. לשם כך, שלב הניסיון משמש. אם העריכה היא מינורית, ניתן להחיל אותה באותה הפעלה. עם זאת, אם יש שינויים גדולים, יש צורך בפגישה חדשה.

לאחר מבצע חיוך הוליווד

לאחר יישום אסתטי חיוך, אין להשתמש במשחות שיניים בעלות תכונות שוחקות ויש לשנות הרגלי צחצוח שיניים שגויים. אחרת, עלולות להיווצר שריטות על פני השיניים. מסיבה זו יש לצחצח שיניים 2 או 3 פעמים ביום עם משחות שיניים פלואוריד שאינן שוחקות. יש להשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע כדי להבטיח את אורך החיים של ההליכים המבוצעים בשיניים, לניקוי הרובד שנותר על השיניים ולמניעת עששת. חשוב מאוד להקפיד על היגיינת הפה עם מי פה ללא אלכוהול. יש להימנע מאכילת מזונות עתירי סוכר ומנשיכה וללעיסה של חפצים קשים.

חיוך הוליווד בתהליך טורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

הוליווד סמייל עלות בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 8 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

ייתכן שתצטרך מספר פגישות עם רופא השיניים שלך לצורך הניתוח. לכן, אידיאלי להגיע לאיסטנבול כמה ימים לפני הניתוח.

ייתכן שתצטרך 7-10 ימים, תלוי בהליך שתעבור. תכנון בהתאם תהיה בחירה טובה.

הידוע כשחזור תותב מלא של שתי הלסתות, לעתים קרובות באמצעות כובעים, פורנירים ולעתים קרובות שתלים, החיוך של הוליווד הוא חידוש מקיף של החיוך שלך. ה- Hollywood Smile דורש לענוד כתרים דנטליים על כל השיניים, או לפחות על כל השיניים הנראות בשתי הלסתות, כולל טוחנות.

הוליווד סמייל עוזר לסגור חללים, לקדם חיוכים לבנים ובהירים יותר ולבצע שינויים מושכי עין אחרים.

כאב לא אמור להוות בעיה מכיוון שאתה חסר תחושה. רוב החולים המקבלים שניים עד ארבעה ציפויים מדווחים על כאבים מועטים או ללא כאבים לאחר הניתוח. מטופלים שיש להם שמונה ציפויים או יותר עשויים לחוות כאבי חניכיים ואולי בלסת. לרוב מדובר באי נוחות קלה בלבד וניתן לטפל בה באמצעות תרופות ללא מרשם.

אבל אף אחד, אם לא כל, מ"חיוך הוליווד" הנ"ל עשוי ללא פורניר. שיניים טבעיות אינן לבנות ולעיתים אינן בגודל המושלם כמו בספרי לימוד. במהותו, כתר הוא חתיכת כתר המכסה רק את החלק הקדמי של השן.

ה- Hollywood Smile דורש לענוד כתרים דנטליים על כל השיניים, או לפחות על כל השיניים הנראות בשתי הלסתות, כולל טוחנות.

בקשת העליונה, בערך שש עד שמונה שיניים מכוסות בדרך כלל על ידי ציפוי שיניים קדמיות. יש אנשים שמעדיפים ציפויי חרסינה על שמונה השיניים הקדמיות העליונות והתחתונות שלהם. צורת השן, סימטריה, יחסי פה אל פנים ועקביות ישפיעו ככל הנראה על ההחלטות.

הם ציפויים נשלפים המחקים מכשירי שיניים נשלפים ומטרתם לשנות את הצבע או הצורה של השיניים כהליך קוסמטי, בדומה ליתרונות של החיוך המרגש ההוליוודי.

במקרים מסוימים, מוצרי הלבנת שיניים יכולים להבהיר את השיניים שלך בתשעה גוונים או יותר. אבל התוצאות הסופיות הן בדרך כלל שלושה עד שבעה גוונים בהירים יותר. זכור שהלבנת שיניים היא זמנית, ולכן בסופו של דבר תצטרך להשלים אותה לאחר שנים רבות ללא הכתמה נוספת בשל אורח חייך.

B1 הוא שמו של אחד הגוונים הלבנים ביותר. אם אתם מחפשים גוון טבעי יותר של לבן, אנו ממליצים להשוות בין צבעי השיניים a1 ו-b1. בהשוואה ל-B1, A1 דומה לגוון כהה יותר של לבן. יש ספקטרום חדש של לבן שאתה יכול לראות שסלבריטאים משתמשים בהם; B1 היה פעם הצבע הלבן ביותר שאתה יכול להלבין את השיניים שלך.

תחשוב על זה כעל מעיל לבן שיכול להישאר לבן לנצח אם אתה רוצה. האם זה בטוח? כן 100%! טיפולי הלבנת שיניים ברחבי העולם לאורך השנים הוכיחו כי הם מועילים לחניכיים, שכן אור הלייזר הורס את החיידקים הגורמים למחלות חניכיים.