רפואת שיניים

הלבנת שיניים בטורקיה

Teeth Whitening in Turkey

מה זה הלבנת שיניים?

טיפול הלבנת שיניים, הנקרא גם הלבנת שיניים, הוא תהליך של שינוי צבע השיניים הקיימות לצבע לבן יותר. צבע השיניים עשוי להפוך לצהוב או כהה עם הזמן, בהתאם לגנטיקה או הרגלי תזונה.
למרות שיש לך הרגל צחצוח קבוע ותכוף, ייתכן שצבע השיניים שלך לא ילבן. צבע זה יציב כמו גוון העור שלך. לחיוך אסתטי, השיניים שלך צריכות להיות בגוון צבע לבן ותוסס עם הצורה והחלקות שלהן. צבע שן לבן ומלא חיים היה בין המאפיינים המבוקשים ביותר בעיצוב חיוך אסתטי במשך מאות שנים.
ניתן ליישם הלבנת שיניים על כל השיניים הבריאות. רופא השיניים שלך יקבל את ההחלטה הנכונה להלבנת שיניים על השיניים שלך. צורת טיפול אסתטית זו היא יישום פשוט ומהיר מאוד.

שיטות הלבנת שיניים

אם נרצה שצבע השיניים שלך יהיה קרוב ללבן ויבהיר כמה גוונים, ייתכן שיספיקו רק סוג לייזר או הלבנה בבית. עם זאת, אם השיניים שלך הפכו כהות מאוד עקב עישון, קפה או תה, שיטת הלבנת השיניים היעילה והיעילה ביותר עבורך תהיה הלבנת שיניים משולבת. על מנת שנוכל להחליט על שיטת הלבנת שיניים המתאימה עבורכם, עליכם להיבדק.

הלבנת שיניים

זוהי מערכת הלבנת שיניים הנקראת "משולבת" שמתחילה בסביבה הקלינית וממשיכה בסביבה הביתית.
שיניו של המטופל להלבנה מבודדות עם המנגנון במערכת. טיפול הלבנת זום עם מערכת LED כחולה ניתן ב-3 סטים של 15 דקות בסך הכל 45 דקות במסגרת קלינית. לאחר מכן, נלקחת מדידת הפה ומכינים את לוחות ההלבנה ומעבירים למטופל את הג'ל ההלבנה וג'ל דה-סנסיטיזציה להמשך הטיפול בבית.

סוג בית הלבנת שיניים

צלחות הלבנה אישיות מוכנות על ידי מדידה בתוך הפה. כמות מסוימת של ג'ל הלבנה (10-15% קרבמיד מי חמצן או מי חמצן) מוחלת על הפלאק המוכן הזה.
מדובר בטיפול שנמשך לפחות 4-6 שעות במהלך היום, 10-15 ימים בממוצע או 8-10 ימים באמצעות צלחת במהלך שנת הלילה.
הנקודה שיש לקחת בחשבון בהלבנת שיניים בבית היא לא למרוח את הג'ל יותר מהמתואר. אחרת, הג'ל שעולה על גדותיו מהפלאק מגרה את החניכיים. במקרה כזה יש לשטוף מיד את החניכיים ולמרוח קרם המכיל ויטמין E על פני השטח המגורה ולפנות לרופא שיניים.

הלבנת שיניים עם לייזר

זוהי שיטת הלבנת שיניים המיושמת במרפאת השיניים. זוהי שיטה מתאימה למטופלים עם אילוצי זמן. זמן היישום קצר יותר משיטות אחרות. ג'ל ההלבנה שנמרח על השיניים על ידי רופא השיניים מופעל בעזרת אור UV או לייזר וההלבנה אורכת בממוצע שעה. ידוע גם כ "".

הלבנת סוג משולב

זוהי שיטת הלבנת שיניים המיושמת הן במשרד והן בבית. לאחר היישום במרפאה או בקליניקה, התהליך נתמך בהלבנה ביתית למשך 2-3 ימים.

הלבנת שיניים בודדות

הוא מוחל על שיניים שמשנות צבע לאחר טיפול שורש. מסירים את הסתימה בשן, מורחים ג'ל הלבנה על החלל שנפתח ולאחר מכן סוגרים את השן בסתימה זמנית. המפגשים חוזרים על עצמם במרווחים של 3 ימים עד להשגת הצבע הרצוי

לפני הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא שיטת טיפול המיושמת להבהרת צבען של שיניים מצהיבות ומצהיבות מסיבות שונות ולהקנות להן מראה לבן וטבעי יותר. חיוך לבן ואסתטי יותר אפשרי עם הלבנת שיניים. הלבנת שיניים נעשית על ידי הסרת החומרים הצבעוניים, האורגניים והאנאורגניים הנוצרים במבנה האמייל הנקבובי על משטחי השן באמצעות ג'לים להלבנת שיניים.

יש כמה הליכים שצריך לעשות לפני הלבנת שיניים. עם הליכים אלו, תהליך הלבנת השיניים

יהיה הרבה יותר יעיל וקבוע. אז מה צריך לעשות לפני הלבנת שיניי

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני הלבנת שיניים הוא טיפול שיניים מפורט. ביצוע הטיפולים הדרושים לקבלת תוצאה יעילה לפני תהליך הלבנת השיניים יהפוך את הטיפול למוצלח יותר. בעיות השיניים של המטופל נקבעות לפי הבדיקה שתעשה לפני הלבנת שיניים. אם יש דלקת חניכיים, זה מטופל. מומלץ לעשות אם יש סתימות שצריך לעשות. ככל שבריאות הפה והשיניים טובה יותר, כך תהליך הלבנת השיניים יהיה יעיל וקבוע יותר.
בעיית הצפיפות בשיניים מביאה לבעיות בריאות הפה והשיניים רבות. טיפול אורתודונטי חיוני על מנת למנוע את הבעיות הללו ולעלות חיוך אסתטי. הלבנת שיניים לאחר טיפול יישור שיניים יצליח הרבה יותר.

הסרת אבנית חיונית לתוצאות יעילות יותר לפני הלבנת שיניים. אבנית נוצרת כתוצאה מהצטברות והתקשות של שאריות מזון. למרבה הצער, הוא לא עובר בשיטת הצחצוח לאחר היווצרותו. לשם כך, התערבות רופא השיניים חיונית. אבנית יכולה לגרום לכתמים צהובים וחומים על השיניים. כתמים אלו אינם נעלמים עם הלבנת שיניים. מסיבה זו, אחד הדברים שצריך לעשות לפני הלבנת שיניים הוא ניקוי אבנית.
מכיוון שהלבנת שיניים היא יישום רפואת שיניים שמטרתו לחשוף את כל היופי של השיניים, היא לא תספק שום תועלת כאשר מורחים אותה על שיניים לא בריאות. לפני הלבנת שיניים, יש לעשות טיפולים מתאימים לדימום, חניכיים נפוחות ולמראה לא בריא, ולהקפיד על בריאות הפה והשיניים. בבדיקת השיניים הכללית שתעשה לפני הלבנת שיניים, רופא השיניים שלך ידבר על הטיפולים שיש לעשות למחלות חניכיים. לחיוך מושלם, החניכיים חייבות להיות בריאות.

הלבנת שיניים היא מריחה מוצלחת כאשר מיישמים אותה בטיפול נכון ואינה גורמת נזק. לפני הליך הלבנת שיניים, יש להעניק למטופל טיפול שיניים מקצועי. ניקוי האבנית ישפיע משמעותית על הצלחת תהליך הלבנת השיניים.
בנוסף, בין הפגישות להלבנת שיניים, על המטופל להגביל את צריכת צביעת המזון, תה, קפה ואלכוהול. צביעת מאכלים ומשקאות כאלה ישפיעו על התוצאה שתקבלו מתהליך הלבנת השיניים

לאחר הלבנת שיניים

רגישות עלולה להתחיל להופיע לאחר הלבנת שיניים. אל תתנו לרגישות השיניים שלכם להדאיג אתכם. כי עם הרגישות הזו, שתסתיים בעוד מספר ימים בממוצע, תהיו לבד עם לובן השיניים, כמו פעם, על ידי הסדרת היגיינת הפה והרגלי האכילה היומיומית.
יש כמה דברים שצריך לעשות לאחר הלבנת שיניים. יש להימנע ממזונות ומשקאות קרים במיוחד או חמים במיוחד בימים הראשונים לאחר ההליך. יש להימנע ממאכלים ומשקאות בצבע כהה כגון סיגריות, תה, קפה, דובדבנים למשך 3-4 ימים. בנוסף, שימוש במשחות .

בנוסף, שימוש במשחות שיניים בעלות אפקט הלבנה יאפשר לכם לשמר את לובן השיניים לאורך זמן. התרחקות ממוצרים שוחקים תהיה הצעד הנכון הן מבחינת בריאות השיניים והן מבחינת הגנה על הלובן.
שיניים לבנות תמיד מייצגות חיוך אסתטי. ככל שהאדם מזדקן, התכהות גוון השן מציבה גם את השיניים הלבנות כסימן לנעורים. התכהות זו נובעת מהשינוי במבנה המינרלי של אמייל השן. שיניים עשויות להיות כפופות גם לשינוי צבע מפיגמנטים חיידקיים ושימוש בטבק.
הרגלי אכילה-שתיה, עישון, הרגלי צחצוח משפיעים על משך הזמן שהשיניים יישארו לבנות. גוון השיניים של האדם עצמו משפיע גם על תקופה זו, כך שייתכן שהשיניים שלך לא יהיו לבנות כמו שאתה רוצה לאחר כל הלבנה. הלבנה מתרחשת ככל שגוון השיניים שלך מאפשר. לפני תהליך ההלבנה, עליך לדון בגורמים אלה עם מומחה הלבנת השיניים שלך.

לבסוף, יש לציין שלכל אדם יש דרגת לובן וגוון ייחודיים. לא משנה איזה גוון לבן מתאים למבנה הפנים-פה ולצבע העור שלך, הלובן צריך להיות בגוון הזה בשבילך. לובן המנוגד לגוון העור עשוי להציג מראה לא נעים במקום מראה אסתטי

עלות הלבנת שיניים בטורקיה

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אידיאלי עבורך להגיע יומיים לפני הניתוח.

טיפול הלבנת שיניים מורכב בדרך כלל מ-2 מפגשים. תוכנית החופשה שלך עשויה להשתנות בין 5 ל-10 ימים בהתאם למידת שינוי הצבע.

הלבנת שיניים למרבה הצער אינה הליך קבוע. המצב הספציפי שלך יקבע כמה זמן התוצאות שלך יימשכו, אבל באופן כללי, יתרונות הלבנת שיניים יכולים להימשך בין כמה חודשים לשלוש שנים.

למרות שהיא בטוחה, הלבנה עלולה לגרום לרגישות בשיניים, שעלולה לגרום לגירוי. לא כל מטופל חש רגישות בשיניים במהלך הטיפול. אם כבר יש לך שיניים רגישות יקבע אם אתה מרגיש כאב או לא.

פעולת שיניים פשוטה ולא פולשנית זו מתבצעת על ידי רופא כללי מוסמך במרפאת שיניים. בטכניקת הלבנת שיניים נעשה שימוש בתמיסה מיוחדת להלבנת שיניים על מנת להפחית את הופעת הכתמים על השיניים ולהעניק להן מראה לבן ובהיר יותר.

הסרת כתמים ושינוי צבע מהשיניים באמצעות הלבנת שיניים בלייזר יעילה להפליא, ומותירה את השיניים לבנות ובהירות יותר מבעבר. הלבנת שיניים בלייזר היא פשוטה מאוד.

בין אם תבחרו בהלבנת לייזר או במגשי הלבנה ביתיים, הלבנת שיניים מקצועית היא האפשרות הטובה ביותר לשיניים לבנות יותר לצמיתות.

כל טיפול שתבחרו להלבנת שיניים עשוי לגרות את החניכיים בשל הכימיקלים המשמשים, במיוחד אם כבר יש לכם שיניים רגישות. בנוסף, קיימת אפשרות של כוויות חניכיים וכמה טיפולי הלבנה בבית. יכול לפגוע באמייל השן.

חמצן פעיל משמש להשגת אפקט הלבנת השיניים. זה יכול לגרות עצבים דנטליים ולחדור עמוק לתוך רקמות השיניים. דווח לרופא ברגע שיש לך כאב. לאחר הקלה בכאב ניתן להמשיך בניתוח לאחר הפסקה.

נזק פנימי לשן הנגרם על ידי חומרי הלבנה שחודרים לתוך השן דרך סדק או חלל לא מטופל עלול להיות כואב מאוד ולדרוש טיפול נוסף.

יש להימנע ממשקאות כהים או מרובי צבעים כגון תה, קפה, יין אדום, קולה ומיץ עגבניות. משקאות תוססים: ניתן לתת משקאות מוגזים, מיצי פירות וסוגים רבים של אלכוהול כדוגמאות. מזונות המכילים צבע טבעי או מלאכותי כמו בשר, רוטב סויה, קטשופ, סלמי, שוקולד הם מזונות שיש להימנע מהם לאחר הניתוח.

במשך 48 שעות לפחות לאחר ניתוח הלבנת שיניים, על המטופלים להימנע ממזונות ומשקאות כהים (כולל קפה) כדי לשמור על השפעתם.