ניתוח פלסטי

הקטנת חזה בטורקיה

Breast Reduction in Turkey

מהי הקטנת חזה?

גורמים כמו נטייה משפחתית, עלייה במשקל, שינויים הורמונליים, לידה והנקה עלולים לגרום לגדילת יתר של השדיים. בנוסף לגב, ניתן לראות כאבי כתפיים וצוואר, הזעה ופריחה בעור בנשים עם חזה נפול ועומס באזור החזה. בעיות נשימה, בעיות בעצמות, הגבלה בפעילות גופנית ובעיות לבוש. דיכאון בכתף, אדמומיות וצלקות עלולים להיגרם על ידי ווי חזייה... מטרתו היא לפתור את הבעיות הנ"ל בניתוח הקטנת חזה, הנקרא במינוח הרפואי "ממופלסטית הפחתה". בהליך זה, עודפי העור, השומן ורקמות בלוטות החלב מוסרות מהשד, וכתוצאה מכך חזה קטן יותר, בהיר יותר, בעל צורה נכונה, סימטרי, מוצק וזקוף יותר. ניתן גם להקטין את הפטמות בניתוח זה. ניתוח הקטנת חזה מבוצע בדרך כלל לא רק משיקולים אסתטיים אלא גם כדי לספק הקלה פיזית.

לפני ניתוח הקטנת חזה

ייתכן שקיבלת את ההחלטה על ניתוח הקטנת חזה. עם זאת, הרופא שלך ירצה גם לקבוע אם אתה המועמד המתאים לניתוח. ההיסטוריה המשפחתית של המטופל, ההיסטוריה והגיל של המטופל עצמו הם בין הגורמים החשובים. אם יש לך היסטוריה משפחתית של סרטן השד, ייתכן שהרופא שלך ירצה לראות את הממוגרפיה שלך (צילום שד במינון נמוך). אם יש לך ציפיות או מחשבות לגבי הבאת ילדים בעתיד, עליך לספר לרופא שלך על כך. הרופא שלך מעריך נתונים אלה וקובע את מידת הכושר שלך לניתוח. הניתוח יתבצע בהתאם למידות הגוף שלך. למשל, התכנון עשוי להיות שונה עבור מטופל צעיר שרוצה להביא ילד לעולם ולמטופל מבוגר שאין לו סיכוי להביא ילד לעולם. במהלך הניתוח מסירים מעט רקמת שד, שומן ועור. מכיוון שחלק מבלוטות החלב יוסרו בשלב זה, ייתכן שיידרשו טכניקות ניתוחיות שונות למטופלת שרוצה להביא ילד לעולם ותצטרך להניק. אם תעבור בהצלחה את תהליך ההכנה, הניתוח שלך והשלכותיו יעברו בצורה חלקה יותר.

לאחר ניתוח הקטנת חזה

3-1 ימים לאחר ניתוח הקטנת חזה

מכיוון שתקבלי הרדמה כללית לאחר ניתוח הקטנת חזה, תוכלי לצפות לתחושת עייפות וישנונית כשתתעוררי. כאשר את משוחררת לאחר ניתוח הקטנת חזה, תלבשי חבישות סטריליות וחזיית ספורט כדי להגן על החתכים והתפרים שלך. ישנם מומחים שנוהגים להשתמש בניקוז לאחר ניתוח הקטנת חזה. זוהי שיטה יעילה להפחתת בצקות (נפיחות) לאחר ניתוח הקטנת חזה. אתה יכול להתקלח כאשר הניקוז שלך מוסר לאחר 48 שעות.

הקפד לשים לב להוראות לאחר הניתוח במהלך תקופה זו. תקבל תרופות מרשם לכאבים, אנטיביוטיקה והנחיות כיצד לטפל בחבישות שלך. מעבר דירה יהיה קשה, אז אתה יכול להיעזר בחבר או בן משפחה כדי לסייע לך ולשטוף את הכלים במהלך הימים הראשונים הללו.

2-1.שבוע לאחר ניתוח הקטנת חזה

במשך 5-14 ימים לאחר הניתוח, הרשו לעצמכם לנוח ככל שתצטרכו. הגוף המרפא שלך יוציא הרבה אנרגיה. עם זאת, אתה יכול להמשיך ללכת מרחקים קטנים לעתים קרובות. גם אם החבורות נשארות למשך שבוע, תבחין שהבצקת שלך מתחילה לרדת.

בניתוח הקטנת חזה, מומחים משתמשים בדרך כלל בתפרים מתמוססים. בסוף השבוע השני לאחר ניתוח הקטנת חזה, הרופא המומחה חותך רק את הקצוות (נקודות ההתחלה והסיום) של התפרים הללו. בתום השבוע השני לאחר ניתוח הקטנת חזה, אנו מתחילים בטיפולי ציפוי סיליקון או ג'ל על מנת לעזור לצלקות להחלים בצורה הטובה ביותר. שימו לב לתנועות שלכם והימנעו מהרמת חפצים כבדים לאחר ניתוח הקטנת חזה.

4-2 שבוע לאחר ניתוח הקטנת חזה

תוכל לחזור לפעילות הרגילה שלך תוך שבועיים עד ארבעה שבועות לאחר ניתוח הקטנת חזה, אם כי תנועות מסוימות עלולות לגרום לאי נוחות קלה. זה נורמלי שיש גירוד בזמן שהחתכים שלך מתרפאים. תוך שבוע, הנפיחות מופחתת בעליל. אתה עדיין צריך ללבוש חזיית ספורט רכה ללא חוטים.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

תוכל להמשיך את רוב הפעילויות היומיומיות הרגילות שלך במהלך תקופה זו. המשך להימנע מספורט מפרך, במיוחד באזור החזה שלך.

6-4 שבוע לאחר ניתוח הקטנת חזה

בתום חודש שלם, האנרגיה שלך תשוחזר במלואה ואתה תרגיש רגוע תוך כדי המשך כל הפעילויות היומיומיות האופייניות. התפרים הניתנים שלך כנראה ייעלמו עד עכשיו.

במהלך תקופה זו, הרופא שלך יאפשר לך להמשיך להתאמן או לעשות אמבטיה. זה בסדר לחזור לחזיית התחתית שלך לשבוע. במהלך תקופה זו, תרגיש בנוח לישון על הפנים או על הצד.

כאב לאחר ניתוח הקטנת חזה

זה נורמלי לסבול מכאבים באתרי החתך מיד לאחר ניתוח הקטנת חזה. רוב המטופלים עם משקל חזה מופחת שחוו בעבר כאבי גב או צוואר ירגישו הקלה מיד כשהמשקל יורד.

זה נורמלי להרגיש קצת בחילה בימים הראשונים במהלך תקופת ההחלמה לאחר ניתוח הקטנת חזה. מנע כאב על ידי נטילת משככי הכאבים שלך כאשר הכאב מתחיל, לא כאשר הוא מתגבר. ניתן להפחית או להפסיק את תרופות הכאב למשך 3-7 ימים לאחר ניתוח הקטנת חזה.

האם יש צלקת לאחר ניתוח הקטנת חזה?

כמו בכל הניתוחים, תופיע צלקת (צלקת תפר) לאחר ניתוח הקטנת חזה; עם זאת, מנתחים פלסטיים משתמשים בטכניקה קפדנית כדי למזער את הנראות והמראה של צלקות לאחר הניתוח. רוב הצלקות יהיו דקות ובעלות נראות מינימלית לאורך זמן. חלק מגורמי הסיכון להצטלקות, כגון הגנטיקה, הגיל או צבע העור שלך, הם אישיים ובלתי צפויים. אם יש לך צלקות מניתוחים או תאונות אחרות, אתה יכול לקבל מושג איך הגוף שלך מצולק בדרך כלל.

עם זאת, יש כמה קווים מנחים שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי להפחית את הופעת הצלקות לאחר ניתוח הקטנת חזה:

- הקפידו על תזונה בריאה ועשירה בחלבונים כדי לספק את אבני הבניין הנחוצות לגוף כדי שהתפרים שלכם ירפאו לאחר ניתוח הקטנת חזה.

- הימנע מפעילויות שמותחות ומרחיבות את התפרים שלך.

- השתמשו בג'ל סיליקון או בקרם.

הקטנת חזה וסרטן

ממוגרפיה ואולטרסאונד נדרשות בדרך כלל לפני ניתוח הקטנת חזה. בדיקות אלו מכוונות לגילוי מוקדם האם קיים נגע מסוכן בשד במצב הנוכחי. תאים שעלולים לגרום לסיבוכים מאוחר יותר חוסלו כנראה מהרקמה שנזרקה לאחר ניתוח הקטנת חזה. רקמות אלו שנלקחו מהעורק ניתנות לבדיקה פתולוגית ולבדוק תאים מסוכנים. מסיבות אלו ניתן לומר שניתוח זה מפחית את הסיכון לסרטן השד או לפחות מגביר את ההסתברות לגילוי. בנוסף, כעת יהיה קל יותר לבצע בדיקות שגרתיות לרקמת השד, שהפכה לקלה ודקה יותר הודות להליך זה.

תהליך הקטנת חזה

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

3-4 שעות

הישארו באיסטנבול

6 ימים

מקובל מבחינה חברתית

2 שבועות

עלות הקטנת חזה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 5 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

ייתכן שתהיה באיסטנבול מספר ימים לפני הניתוח, שכן הבדיקה שלך עשויה להיות בהליכים הקצרים והבטוחים ביותר.

לתהליך המלא, שבעה ימים יספיקו לך לעבור את הניתוח ולהחלים בשבוע הראשון.

בדרך כלל, בין 450 ל-600 גרם של רקמת שד מוסרים לאחר רוב פעולות ההפחתה. אם יש לך חזה גדול יותר או שאתה רוצה להסיר רקמה נוספת, אתה יכול לרדת עד 1 ק"ג ממשקל מגופך.

ייתכנו כאבים בימים הראשונים. זכור להשתמש בתרופות שלך כאשר הכאב מתחיל, לא כאשר הוא מתגבר.

זה שכיח במיוחד אצל נשים בוגרות בגילאי 50-60. מומלץ על ידי מומחים אם יש בעיה בריאותית לאחר גיל 18.

בניתוח הקטנת חזה, רקמה או שומן מוסרים לצמיתות. אז לא תהיה צמיחה מחודשת.

מכיוון שזהו תהליך מועיל לבריאות, בתנאים הנכונים כדאי לעבור ניתוח הקטנת חזה.

ככל שהרקמות והשומן יוסרו, אתה תיראה בכושר וצעיר יותר.

משך לבישת חזייה כירורגית הוא כ-6 שבועות. למרות שאתה צריך ללבוש אותו יום ולילה, אפשר להסיר אותו כאשר אתה מתקלח.

זה שונה בהתאם לשיעור המטופל. ישנה אפשרות שהבטן שלך תיראה גדולה יותר.

זה בדרך כלל לוקח בערך 4-5 שעות.

  • ייתכנו אלרגיות מסוימות הנגרמות מהניתוח (מוצרי דם, סרט, תכשירים מקומיים, חומרי תפרים ודבקים, או חומרים הניתנים להזרקה.)
  • הסיכון בהרדמה
  • המטומה
  • אסימטריות של שדיים
  • קרישי דם
  • אי-סדירות מתאר או צורה של השדיים.