ניתוח פלסטי

הרמת חזה בטורקיה

Breast Lift in Turkey

מהי הרמת חזה?

הרמת חזה היא מבחינה טכנית כמו ניתוח הקטנה. השדיים צונחים, אך מכיוון שהם אינם גדולים, אין צורך בהסרת רקמות. עם צניחת השד, הוא הופך להיות נורמלי בגודלו או הופך ריק.

רקמת השד עלולה לאבד נפח כתוצאה מירידה במשקל, הנקה או הזדקנות. בניתוח הרמת חזה ניתן לתקן מראה של חזה נפול שאיבדו מחיוניותם. אם לרקמת השד אין נפח מספיק, ייתכן שניתוח הגדלת חזה לא יספיק לשדיים נפולים. בניתוח מסירים צניחה, אך היא אינה מוסיפה נפח לשד. במקרים כאלה, ניתן לבצע ניתוח הרמת חזה והגדלת חזה ביחד.

בפעולת הרמת חזה, טכנית מסירים עודפי עור מוארכים יתר על המידה. העטרה מצטמצמת לגודלה הרגיל על ידי הקטנת קוטרה. הפטמה ממוקמת היכן שהיא שייכת.

לפני ניתוח הרמת חזה

בפגישה הראשונה לפני ניתוח הרמת חזה, מקשיבים היטב לתלונות המטופלת, ומובנות בבירור ציפיותיה. לאחר מכן הצרכים והציפיות שלהם מהניתוח מוערכים במונחים של מציאות. במהלך הבדיקה הגופנית בודקים את השדיים ומבצעים מדידות נחוצות בזמן שהמטופלת יושבת או עומדת. מוערכים גורמים כגון גיל, מצב העור, צורה וגודל השדיים שעשויים להשפיע על תהליך הרמת החזה.

בהתאם לגיל המטופלת ולהיסטוריה המשפחתית, ייתכן שתידרש ממוגרפיה לפני ניתוח הרמת חזה. המטופל מקבל הדרכה כיצד להתכונן לניתוח, כולל הנחיות לאכילה, עישון והימנעות מוויטמינים/תרופות מסוימות.

לאחר ניתוח הרמת חזה

התהליך לאחר ניתוח הרמת חזה יכול להשפיע ישירות על הצלחת הניתוח. הצלחת ניתוח הרמת חזה תלויה לא רק בניתוח עצמו, אלא גם במידת הכנה לניתוח ועד כמה את מטפלת בעצמך לאחר מכן.

חשוב מאוד שתעקוב אחר עצות ההתאוששות של המנתח שלך להרמת חזה בדיוק מהיום שלפני הניתוח ועד 6 שבועות לאחר ההליך. ממה שאתה לובש ועד מה שאתה אוכל ועד כמה אתה עושה פעילות גופנית, תצטרך לנקוט באמצעי זהירות שונים בכל שלב של תהליך ההחלמה. זה יכול להיות מועיל לפרסם מדריך זמן התאוששות להרמת חזה על השולחן שלך או במקומות אחרים שבהם אתה מבקר לעתים קרובות כדי להזכיר לך למה לצפות בכל שלב. כמובן, עליך להתאים את תוכנית ההתאוששות שלך בהתאם להנחיות המקצועיות של הרופא שלך למה לצפות.

שלבי ריפוי

על מנת לחוש פחות כאב ולקבל תוצאות יעילות יותר לאחר ניתוח הרמת חזה, יש להקפיד על הכללים.

שבועיים לפני הניתוח

הפסק לעשן, אל תשתמש באספירין, איבופרופן, תוספי צמחים, שמן דגים או כל תרופה שעלולה להגביר את הסיכון לדימום. רכשו מצרכים שאולי תזדקקו להם לאחר הניתוח (שקיות קרח, גזה, חזיות ספורט). דווח על כל סימני מחלה. היסטוריה רפואית עשויה לדרוש אישורים רפואיים כגון עבודת מעבדה, ממוגרפיה או א.ק.ג. לפני הניתוח.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

יום לפני הניתוח אשר את זמן הניתוח וההובלה שלך. למלא מרשמים. בלילה שלפני הניתוח לפני הניתוח יש לצום 12 שעות מבלי לאכול או לשתות דבר. התקלח, תירגע, לך לישון מוקדם ונסו לישון לפחות שבע שעות.

2-3 ימים לאחר הניתוח

נשים רבות חוות כאב קל עד בינוני בימים שלאחר ההליך שלהן, וניתן לטפל בכך באמצעות תרופות מרשם. בחילה מההרדמה המשמשת במהלך ההליך גם היא נפוצה, אך בדרך כלל נרגעת ללא התערבות. חבישות כירורגיות ונקזים משומשים מוסרים בדרך כלל על ידי המנתח במהלך תקופה זו. עם זאת, מנתחים רבים ימליצו למטופליהם להמשיך להשתמש בחזיות כירורגיות ובתחבושות דחיסה כדי להגן על אתרי החתך. עד היום השני או השלישי, חולים רבים יוכלו להתקלח. השבועיים הראשונים לאחר ניתוח הרמת חזה חשובים מאוד.

שבוע לאחר הניתוח

בעוד שרמות הכאב בדרך כלל מופחתות באופן משמעותי, חבורות בינוניות ונפיחות של השדיים עלולות להימשך. מטופלים רבים יכולים לחזור לעבודה ולבצע פעולות יומיומיות קלות, כולל הליכה. עם זאת, על המטופלים להימנע מלהתכופף, להרים חפצים כבדים ותנועות מאומצות אחרות.

שבועיים לאחר הניתוח

רוב החולים מתחילים להרגיש נורמליים ויכולים לבצע את הפעולות היומיומיות שלהם ללא כאב. עם זאת, יש להימנע מפעילות גופנית או מפעילות מאומצת. החתכים בדרך כלל נרפאים לחלוטין תוך כשבועיים וניתן לנקות את המטופלים כדי לעשות אמבטיה.

4 שבועות לאחר הניתוח

רוב המטופלים מתאוששים מספיק טוב כדי לחדש את שגרת האימונים הרגילה שלהם (עם זאת, יש להימנע מתרגילים ופעילויות המכוונות ספציפית לחזה, כגון גולף, טניס וכו').

6 שבועות לאחר הניתוח

נקודת 6 השבועות מעידה בדרך כלל על כך שתהליך הריפוי הושלם, שכן רוב החבלות והנפיחות בשדיים שככו. רוב המטופלים יכולים להתאמן ללא הגבלות, לישון על הבטן ולצדדים וללבוש חזיות תחתונים.

טיפול בכאב

התהליך לאחר ניתוח הרמת חזה יכול להיות כואב למדי עבור חלק מהמטופלים. רוב המטופלות מדווחות על כאב קל עד בינוני לאחר הליך הרמת חזה. הכאב בדרך כלל הוא הגבוה ביותר ב-2-3 הימים הראשונים לאחר ההליך ולאחר מכן נרגע. המנתח שלך עשוי לרשום תרופות נגד כאבים כדי להקל על כל אי נוחות שהמטופל חווה. שימו לב כי מנתחים רבים אינם ממליצים על נטילת תרופות ללא מרשם, לא סטרואידיות, אנטי דלקתיות כגון איבופרופן או נפרוקסן לאחר ההליך, מכיוון שהן עלולות להגביר את הדימום.

חוסר תחושה בפטמה

לאחר ניתוח הרמת חזה, תיתכן תקופה של רגישות מוגברת בהתאם לניתוח. בשבועות מיד לאחר ההליך, רגישות הפטמות לרוב גוברת וחוזרת לקדמותה.

צלקות

למרות שהתהליך לאחר ניתוח הרמת חזה יכול להיות מתסכל עקב צלקות, צלקות בדרך כלל ניתנות לסגירה. ניתוח הרמת חזה עלול לגרום להצטלקות, שהיקף ומיקומה תלויים בסוג הטכניקה של הרמת חזה המיושמת. במקרים מסוימים, חתכים עשויים להיות ממוקמים באזורים נראים נמוך, כגון סביב קו העטרה או מתחת לקפל השד. כמו כן, ישנם מגוון טיפולים קוסמטיים שאינם ניתוחיים שניתן ליישם על מנת למזער את הופעת הצלקות המתעוררות.

טיפים לריפוי מהיר וקל

התהליך לאחר ניתוח הרמת חזה חשוב בהצלחת הטיפול ובמניעת תופעות הלוואי. עקוב אחר כל הוראות הטיפול לאחר ההליך שסופקו על ידי המנתח הפלסטי שלך. קח תרופות נגד כאבים, אנטיביוטיקה ומרשמים אחרים כפי שנקבע על ידי המנתח שלך. השתתף בכל הפגישות שנקבעו לאחר הניתוח. הימנע ממקלחת או רחצה עד לאישור. לבשו את כל בגדי הדחיסה המומלצים או חזיות ניתוח. תכנן לנוח 1-2 שבועות.

לנוח הרבה ולישון. שתו הרבה מים במהלך תקופת ההחלמה. אכלו מזון קל ובריא בעקבות ההליך. הימנע מלגעת בחתכים או להסיר תחבושות, שכן זה יכול לפתוח מחדש את הפצעים שלך. לבשו בגדים רפויים, במיוחד חולצות שלא דורשות מכם להרים את הידיים כדי ללבוש אותם. הימנע משינה על הבטן או על הצד למשך 6 שבועות לאחר ההליך. מומלץ למטופלים לישון עם ראשם מתחת ל-2-3 כריות כדי להפחית את הכאב והנפיחות. הגבל כל פעילות גופנית נמרצת, כולל תנועות גופניות (כגון ריצה או קפיצה) הגורמות לשדיים לקפוץ, עד להתאוששות מלאה.

חשוב להבין שחווית הריפוי שלך עשויה להיות שונה מהמידע המוצג כאן בשל מגוון גורמים, לרבות סבילותך לכאב ותגובת הריפוי של גופך בתקופה שלאחר ההרמה. משתנים ספציפיים לפרוצדורה, כמו טכניקת הרמת חזה, משחקים גם הם תפקיד בהחלמה. לבסוף, מטופלות המשלבות הרמת חזה עם פרוצדורות כירורגיות אחרות (כגון הליך הגדלת חזה או הקטנת חזה) עשויות לדרוש זמן החלמה ארוך יותר.

טיפול הרמת חזה יכול להקל על זמן ההחלמה שלך

ייתכן שתזדקק לעזרה לאחר ניתוח הרמת חזה. ניתוח הרמת חזה בהחלט ניתן לניהול, אך מציג אתגרים רבים לאורך הדרך, כולל כאב, טווח תנועה מוגבל, הגנה על פצעים ועוד. לעבור את תהליך הריפוי בעצמך יהיה קשה, לכן חשוב שתתכנן לקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי במהלך ההחלמה שלך. בקש מחברים קרובים או מבני משפחה לנסוע איתך לאיסטנבול ולסייע לך בימים הראשונים להחלמה.

הרמת חזה בטורקיה

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-4 שעות

הישארו באיסטנבול

7 ימים

מקובל מבחינה חברתית

10+ ימים

עלות הרמת חזה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 5 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

חשוב שתהיו באיסטנבול כמה ימים לפני יום הניתוח. כך תוכלו לבצע את כל הבדיקות שלכם בזמן ולהכין את עצמכם נפשית להליך.

ההחלמה שלך תימשך 3 עד 7 ימים לאחר הניתוח. לכן, הכרחי שתבצעו טיול מתוכנן של לפחות 7 ימים. אתה יכול לסייר באיסטנבול יומיים לאחר הניתוח שלך.

יהיו כאבים בינוניים. עם זאת, תתחיל להשתמש בתרופות כדי להקל על הכאב מיד לאחר הניתוח.

יהיה צורך בחזייה כירורגית או רפואית למשך כשבועיים לאחר הניתוח.

יהיה עליך ללבוש בגדים רפויים לאחר הניתוח. אסור להזיז את הידיים למעלה.

- קבל בדיקת מעבדה או הערכה רפואית.

- קח תרופות מסוימות או התאם את מינון התרופות שאתה נוטל כעת.

- בצעי ממוגרפיה ראשונית לפני הניתוח ואחריה נוספת כדי לסייע בזיהוי שינויים אפשריים ברקמת השד שלך.

- להפסיק לעשן.

אין להתקלח 48 שעות לאחר הניתוח. עדיף לכבס ממש מתחת למותניים לאחר 48 שעות. ברגע שהניקוז שלך יוצא, עדיין חשוב לא להתקלח במשך 48 שעות.

אסור להרים את הידיים, לעשות ספורט או לסחוב משהו כבד במשך כ-10 ימים.

השדיים שלך ירגישו רכים ונפוחים.

ייתכן שיחלפו מספר חודשים עד שהתחושה/התחושה ב- areolas/nipulas הפחתות יחזרו לקדמותו בתקופה הראשונה שלאחר הניתוח.

אחרי חצי שנה את יכולה ללכת בלי חזייה!

פעם בשעה תוכלו לצאת לטיולים קצרים בחדר בבית.

צלקות הרמת חזה הן קבועות והופכות בולטות ביותר מיד לאחר הניתוח; עם זאת, הם נוטים להתבהר ולהיעלם עם הזמן.

מידת הדהייה מושפעת ממספר משתנים, כולל תורשה, גוון עור, חתך, יכולת ריפוי פצעים ובריאות כללית של המטופל.