ניתוח פלסטי

הרמת ירכיים בטורקיה

Thigh Lift in Turkey

מה זה הרמת ירכיים?

הודות לניתוח האסתטי להרמת ירכיים, אנשים יכולים לבטל את חוסר הפרופורציות בגופם ולהיות בעל צורה פרופורציונלית. אפשר ליישר את הירך בעזרת תותבות, הזרקות שומן ומילויים שונים.
העובדה שהירכיים שטוחות מדי, בעלות מראה רפוי ונראות שטוחות עקב בעיות גנטיות היא אינדיקציה לכך שאנשים צריכים להפיק תועלת מאסתטיקה של מתיחת ירכיים. הזרקת שומן היא ההליך המועדף והבטוח ביותר. תותבות ומילוי אינן מועדפות כי הן אינן מתאימות לכל אחד. הזרקת השומן מהמותניים או הבטן לירך עוזרת לגוף לקבל מראה חיובי לחלוטין. הרמת ירכיים מציעה השפעות חיוביות על הגוף. ניתן לתקן ירכיים שטוחות או נפולות מדי בהליך זה.

שיטות הרמת ירכיים

הרמת ירכיים היא ניתוח פלסטי שמתבקש לעתים קרובות יותר על ידי נשים עם ירכיים נמוכות, קטנות או שטוחות. בתמונת הירך, במיוחד נשים מדגישות את החלק האחורי התחתון של המכנסיים. אולי אפילו יהיו כאלה שמעדיפים תחתוני סיליקון מיוחדים כדי לגרום לירכיים להיראות הפוכה. בהערכה מקדימה של מטופלים המגיעים עם תלונות בירכיים, נקבע האם הירך של המטופלת מעוותת או נפולה ובהתאם לכך מופעלים טיפולים. ניתוחים באזור ירך הם ניתוח שגברים מעדיפים פחות מנשים. הרמת הירך מתבצעת בשיטות שונות. אנשים בעלי מראה ישבן שטוח המעוות עקב גורמים גנטיים, עלייה במשקל או הזדקנות עקב רפיון שאינו יכול לעמוד בפני כוח המשיכה, יכולים להיפטר מבעיות אלו בניתוח בעידן המודרני. ניתן לבצע ניתוח אסתטי בישבן בשלוש שיטות שונות. פעולות אלו, אותן ניתן לספק עם הזרקת שומן, תותבת וחומרי מילוי; זה עוזר לאדם להגיע למראה האסתטי הרצוי ולהיות בעל ביטחון עצמי.

הזרקת שומן

השיטה המועדפת והבטוחה ביותר מבין השיטות הללו ידועה בשם הזרקת שומן. בהזרקת שומן, במיוחד השומן הנלקח מהבטן והמותניים מוזרק לירך, כאשר לאדם יש סיכוי להיפטר משומן לא רצוי בו זמנית, ומצד שני, הוא מקבל מראה מעוקל ופרופורציונלי. קווי הגוף הופכים בולטים יותר. מאחר שניתן להבחין כי כמות מסוימת של שומן נמסה עד 1.5 - שנתיים לאחר ניתוח זה, לרוב מומלץ לבצע ניתוח שני על מנת להאריך את התקופה ולהפוך אותה לקבועה יותר. משך הניתוח עשוי להשתנות בהתאם לכמות השומן להסרה ושיטת שאיבת השומן שיש ליישם. הניתוח, הנמשך 2-3 שעות בממוצע, מתבצע בהרדמה מלאה ולאחר מכן על המטופל להישאר בבית החולים לילה אחד. מאחר והשומן נאסף מהגוף בשיטת שאיבת שומן, על המטופל ללבוש מחוך למשך 4 שבועות בממוצע. לאחר הניתוח ייתכנו כאבים קלים שניתן להקל עליהם באמצעות משככי כאבים. המטופלים יכולים לחזור לחייהם הרגילים תוך 3-5 ימים. זוהי שיטת הזרקת תאי השומן שנלקחו מרקמות המטופל עצמו לתוך ירך המטופל. לשם כך, ניתן להשתמש בשומן במותניים או בבטן המטופל. עודפי שומן מוסרים בעזרת שאיבת שומן על הירך. בצורה זו, הרגליים ייראו ארוכות יותר והירכיים ייראו נפחיות ומסוגננות יותר. הזרקת שומן בישבן אינה שיטה קבועה של 100%. על פי כימיית הגוף של המטופל, 40% עד 60% מהשומן המוזרק הופך קבוע תוך שנה או שנתיים. במידת הצורך, ניתן לבצע מפגש שני של הזרקת שומן לאחר 1-2 שנים. לאחר הפגישה השנייה הזו, מושגת קביעות גבוהה יותר.

אסתטיקת ישבן עם שתל סיליקון

זות השיטה שבו משתמשים בשתל סיליקון סטריליים לעיצוב הירך. במטופלים עם תותבת סיליקון, הירך קבועה כל עוד התותבת לא מוסרת. פעולות תותבת עכוז מבוצעות בהרדמה כללית ונמשכות כשעתיים. המטופל יכול לחזור לחיי העבודה לאחר שבוע. נוצר כיס בשריר הירך עם חתך כירורגי מהאזור בו שני חצאי הירך נפגשים. לאחר מכן, תותבות ממוקמות בשקיות שנוצרו. ניתוח תותב עכוז הוא ניתוח שאינו משאיר זכר, כלומר הצלקת נמצאת באזור הנסתר. זוהי צלקת מוסווית שלא ניתן לראות אפילו עם מחרוזת G. הסיליקונים המשמשים בתותבת הישבן קשים יותר מהסיליקונים המשמשים בתותבת השד. לאחר ניתוח החלפת ירך, המטופל עלול להיתקל בבעיות ישיבה ועמידה בחודשים הראשונים. היגיינה חשובה מאוד לאחר ניתוח החלפת ירך בגלל אזור הניתוח. לחתכים כירורגיים יש גם סיכון גבוה לדלקת. בנוסף, כמו בכל ניתוחי התותבות, כמוסות לאחר תותבת ורקמות גוף תותבות מוגבלות לאחר ניתוח זה.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

ניתוח הרמת ירכיים

לפעמים עלולה להיות צניחה או אפילו רפיון בירך של המטופל. חולים אלו הם בדרך כלל אנשים שירדו במשקל עודף. טכניקות מתיחת ירכיים משמשות בחולים כאלה. בטכניקה זו, הירך מורמת למעלה. הכי הרבה צלקות נמצאות בניתוח הזה. תהיה צלקת חתך באזור המותניים שתישאר בתחתונים. לאחר כל הפעולות הללו, מומלץ להשתמש במחוך כ-4 שבועות.

הגוף הנשי מורכב ממבנים מעוקלים במידה מסוימת, בעוד שאזור המותניים מעוקל פנימה, הירכיים צריכות לבלוט כלפי חוץ (בדומה לשדיים). יש להסיר עודפי שומן אזורי בירך הפנימית באמצעות שאיבת שומן. ל-80-90% מהמטופלים שרוצים לעצב את הישבן יש בדרך כלל גומות בצידי הישבן ואי ספיקה של הקרנה (תמונה מעוקלת) בגב העליון. לשם כך, יש צורך להזריק שמן לאזורים אלו. אצל אנשים עם חוסר שומן בגוף, תותבת ירך משולבת באותו הליך. ישנן טכניקות מיקום רבות של החלפת מפרק ירך (תוך שרירי היא השיטה הנפוצה ביותר, אם כי היא משמשת רק לעתים רחוקות תת עורית). הוא משמש למטרה זו בסתימות סינתטיות כגון Aquafilling.

לפני ניתוח

ירך אסתטיקה, שהוא ניתוח ללא כאבים וללא צלקות, יהיה הרבה יותר יעיל כאשר יתקיימו התנאים המוקדמים. כמו כן, המטופל צריך להפסיק לעשן לפני הניתוח.
יחד עם זאת, יועיל להפסיק את השימוש במדללי דם, תמיסות צמחיות ותרופות בעלות השפעה מחלישה ולפעול בהתאם להמלצות הרופא. משככי כאבים כגון אספירין, ורמידון ואפרנקס; תרופות נוגדות דיכאון חיוניות. אסתטיקת ירך היא אחת השיטות שבהן השימוש בהרדמה יכול להשתנות בהתאם להליך המבוצע.
במהלך הליך התותב של העכוז, נעשה שימוש בהרדמה כללית שכן התותבת תהיה מחוברת לירך המטופל. בשיטה זו תוצמד תותבת לחלקים מסוימים בשרירי הירך של המטופל, הירך תיושר והתותבת תמוקם סביב הירך בצורה בריאה.

אחרי ניתוח

אתה תוחזק בחדר ההתאוששות עד שהמרדים יחליטו שניתן לקחת אותך לחדר משלך. בעוד שבחדר זה ייתכן שיהיה עליך לתת חמצן, הלב שלך יהיה במעקב והגישה לכלי הדם שלך תישמר פתוחה. כאן נתחיל לעשות את הצעדים הראשונים כדי לשמור על הכאב שלך תחת שליטה. כדי להגן על פרטיותם של מטופלים אחרים ולהפחית את הסיכון להידבקות, חל איסור על ביקורים בחדר ההתאוששות. לאחר הניתוח, המכשיר ששומר על גישה לכלי הדם פתוחה יישאר על זרועך למשך כ-48 שעות. הגדרה זו חשובה מאוד. זה יאפשר לנו לתת נוזלים, אנטיביוטיקה ותרופות אחרות במידת הצורך, כמו גם לספק דם לגופך. לאחר הניתוח, כל הגפה התחתונה שלך (הירך והשוק) תהיה עטופה בתחבושת אלסטית. תוחדר לך צינורית קטנה לאתר הניתוח. לצינור זה מחובר ניקוז. מטרתו היא לעצור את הצטברות הדם סביב הירך. הצינור יוסר 24 שעות לאחר הניתוח והתחבושת תוסר 48 שעות לאחר מכן. ביצוע תרגילים קלים שיגבירו את הניידות מיד לאחר הניתוח יסייעו במניעת בעיות במחזור הדם ובחיזוק השרירים. לאחר הניתוח, חשוב מאוד להפעיל את הריאות כדי לוודא שדרכי הנשימה שלך נקיות מליחה (ליחה). כאשר אתה מפהק או נאנח (כמעט כל שעה), אתה נושם לעתים קרובות נשימות ארוכות מבלי לשים לב. עם זאת, כאשר יש לך כאב, כאשר אתה ישנוני עקב הרדמה או בגלל התרופות שאתה נוטל לכאב, דפוס הנשימה הרגיל שלך עשוי להשתנות ואתה עלול להתחיל לנשום בצורה רדודה. במקרה זה, ספירומטר כפייה ישמש מדי יום את אחיות המחלקה כדי לסייע לך.

שליטה בכאב


שליטה בכאב מתחיל ממחם. מכיוון שאין מבחן אובייקטיבי למדידת הרגשתך, עליך לעזור לצוות על ידי מתן מידע על איך הכאב נראה, היכן הוא נמצא וכיצד הוא משתנה כאשר הוא משתנה. הכאב לפעמים מתמשך, לפעמים לסירוגין. זה יכול להיות חד, שורף, כואב או פועם. כדאי גם לתאר את חומרת הכאב.

הרדמה;

משכך כאבים הנשלט על ידי מטופל היא מערכת המספקת משככי כאבים לגופך כאשר אתה זקוק לה.
זוהי משאבה מונעת חשמלית המונעת על ידי מיקרו-מעבד. משאבה זו מחוברת לצנתר או לצינור האפידורל בווריד ומותאמת על ידי הרופא המרדים על מנת לספק זרימה רציפה של משככי כאבים. המערכת גם מאפשרת לשלוט בזרימה זו. אם אתה חושב שאתה צריך יותר תרופה, אתה יכול מיד ללחוץ על הכפתור בשלט הרחוק. אתה לא צריך לדאוג לקחת יותר מדי תרופות. המשאבה מתוכנתת לדחות את בקשתך לתרופות נוספות כאשר תגיע לגבול שנקבע מראש. אם אתה עדיין מרגיש כאב למרות הגעת הגבול הזה, הודע לאחות שלך. רופא המרדים ייצור קשר בהקדם האפשרי.

טיפול דרך הפה;

הכאב שלך אמור להתחיל לרדת 24-48 שעות לאחר הניתוח. במהלך תקופה זו, גם הפעילות שלך תגדל. משככי כאבים בפה בתקופה זו יעזרו לך להירגע עוד יותר.

טיפול קר;

תינתן לך טיפול בקור בצורה של שקית קרח להפחתת כאב ונפיחות. שקיות קרח אלו יסופקו על ידי האחיות.

תהליך בשביל לקום

הצינור הממוקם באזור הניתוח שלך יוסר 24 שעות לאחר הניתוח. לאחר מכן, הסייעות יישבו על קצה המיטה ויחליפו תנוחות. סחרחורת או בחילות והקאות שעלולות להתרחש במהלך תקופה זו לא אמורות להדאיג אותך. לאחר מכן תורם על רגליך בעזרת הליכון או קביים. ההליכה הראשונה יכולה להיות קשה. שימו לב שאזור הירך יכול להיות כואב ונפוח. עם זאת, תרגישו שאתם הולכים בצורה נוחה יותר בכל יום שעובר. אלא אם נאמר אחרת, עליך ללכת כשרגלייך נוגעות בקרקע. מכיוון שאתה משתמש בתמיכה, לא ניתן לתת את כל משקל הגוף לאותה ירך.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

טיפול באתר כירורגי

בדקו את מקום הפצע מדי יום לאיתור סימנים של דלקת בפצעים. אם אדמומיות הפצע מתגברת ויש הפרשות, יש להתייעץ עם הרופא בהקדם האפשרי.
תפרים יוסרו ביום ה-21 שלאחר הניתוח. השתדלו לא להתקלח לפני הזמן הזה ותמיד שמרו על החתך יבש. אל תלבש בגדים צמודים על החתך.
ניתן להתקלח לאחר הסרת התפרים, אך לא באמבטיה.
הקפידו לייבש את אתר הניתוח במלואו ובעדינות.
המשך למרוח שקיות קרח על אזור החתך במשך 20 דקות מספר פעמים ביום.
עליך לקחת את משככי הכאבים שלך לפי המלצת הרופא שלך.
עליך ליטול את משכך הכאבים לפני שהכאב שלך יחמיר; זה יעזור לכאב שלך לרדת מהר יותר.
אם אתה מרגיש אי נוחות במהלך או ממש לאחר התרגילים, קח את משכך הכאב שלך לפחות 45 דקות לפני האימון. זה יבטיח שלמשכך הכאב יהיה מספיק זמן להשפיע לפני שתתחיל להתאמן.

נְפִיחוּת

לרוב החולים יש נפיחות ברגל המנותחת לאחר החלפת מפרק הירך. למרות שכמות הנפיחות משתנה ממטופל למטופל, היא בדרך כלל תקינה. אתה צריך למזער את הזמן שאתה מבלה בישיבה במשך 4 השבועות הראשונים לאחר הניתוח. כי זה מגביר את הנפיחות. תקופות ההליכה ותקופות הרמת הרגל המנותחת צריכות ללכת זה אחר זה. שורש כף היד צריך להיות מעל גובה הלב כאשר הרגל מורמת.

אחרי טיפול ספורט

לאחר התאוששות מלאה, תוכל להתחיל בפעילות ספורטיבית קלה. הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה, גולף הן פעילויות הספורט המתאימות ביותר. ספורט הכרוך בעומסים כבדים והשפעות כגון ריצה, קפיצה, סקי אינם מתאימים.
טיפוס מדרגות
במהלך ההתאוששות שלך, משימות שגרתיות בעבר ידרשו תשומת לב מיוחדת. ללבוש גרביים, שהוא הקשה ביותר, בדרך כלל מחייב אותך להתכופף יותר מ-90°. זה לא תפקיד מאוד רצוי. גרביים בגובה הברך מומלצות לחולים גברים. לנשים קל יותר ללבוש גרביונים. למעשה, שתי רצועות ארוכות לתפירה לצד הגרב יתאימו לך יותר.
טיפים לעבודות בית
השתמשו בסינר רב כיסים.
דאגו לשאת נוזלים חמים בכלים עם מכסים.
החלק את האובייקטים על שולחן העבודה במקום להזיז אותם!
שבו על שרפרף גבוה בזמן העבודה על הספסל.
הימנע מלהתכופף כדי להרים פריטים.
אין להשתמש או לאסוף שטיחים בבית כדי למנוע הידבקות.

יַחֲסֵי מִין

לאחר ניתוח החלפת מפרק הירך, רובם המכריע של החולים יכולים לקיים יחסי מין בטוחים. מטופלים שחווים הפרעה בתפקוד המיני עקב כאבים ונוקשות בירכיים לפני הניתוח מגלים לרוב שלאחר הניתוח, הכאב בירכיים חולף והם יכולים לנוע טוב יותר. בדרך כלל בטוח לקיים יחסי מין כ-6 שבועות לאחר הניתוח. זמן זה מאפשר זמן לריפוי החתך והשרירים סביב הירך. כמו בכל פעילויות יומיומיות, יש לקחת בחשבון אמצעי זהירות להחלפת מפרק ירך מלאה (עשה ואל תעשה) במהלך קיום יחסי מין.

תהליך הרמת ירכיים

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-4 שעות

הישארו באיסטנבול

6 ימים

מקובל מבחינה חברתית

2 שבועות

עלות הרמת ירכיים בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 5 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

מומלץ להיות באיסטנבול לפחות יומיים לפני הניתוח. אתה יכול להרפות את ימי ההגעה שלך ולהשלים את כל הבדיקות שלך יום לפני הניתוח.

הניתוח וההחלמה שלך יימשכו כ-7-8 ימים. איסטנבול היא מקום מדהים עם מקומות תיירות יפים. אז אולי תרצה לראות מסביב. כדאי לתכנן את החופשה בהתאם

מתיחת ירכיים/ירכיים, המכונה לעתים קרובות הרמת ירכיים, מהדקת ומגביה עור נפול בירכיים ובישבן כדי לשפר את קווי המתאר.

רוב החולים חווים שיפור ניכר תוך שישה שבועות, אם כי חלק מההשפעות עשויות להופיע מיד. התוצאות עשויות להמשיך להשתפר עד שנה לאחר הליך הרמת ירכיים.

בעוד שניתן להשתמש בתרגילים ממוקדים כדי להידוק שרירים, ניתוח הוא הדרך היחידה להסיר עודפי עור.
במהלך הרמת הירך, ניתן לדלל את קווי הירך הפנימיים והחיצוניים על ידי הסרה כירורגית של עודפי עור ורקמות.

הצלקת מהירך הפנימית תדמה לקו ישר אנכי העובר מהרגל במורד המפשעה, או תדמה לצורת T עם הקו העליון של ה-T.

זה נורמלי להרגיש קצת כאב בירך בשבוע הראשון שלאחר הניתוח. בנוסף, תבחין בחבלות ונפיחות ליד אתרי החתך. לעתים קרובות, ניתן להשתמש בתרופות כאב דרך הפה לטיפול בכאב.

לאחר הרמת ירכיים, איכות העור משתפרת הן מבחינת המראה והן מבחינת התחושה. למרות שעשויות להיות כמה צלקות בולטות, התוצאות הכוללות הן קבועות כל עוד אתה שומר על משקל יציב ונשאר בריא פיזית. זה נורמלי שהגוף שלך מאבד מוצקות ככל שאתה מתבגר.