השתלת שיער

השתלת זקן בטורקיה

Beard Transplant in Turkey

מהי השתלת זקן?

השתלת זקן היא תהליך של השתלת השערות הנלקחות מאזור העורף למרחבים אזוריים כמו לחיים ושפה עליונה, ולאזורים שבהם זקנים דלים. השתלת זקן, שניתן לבצע גם ליישום דגם הזקן הרצוי, יכולה להתבצע גם להידוק הזקן הקיים.

ייתכן שהזקן לא יגדל בחלקים מסוימים של אזור הזקן על פניהם של גברים מסיבות שונות. מצב זה יוצר השפעות שליליות עבור האדם שכן הוא גורם לעיוות. השתלת זקן היא יישום שנותן פתרון וודאי במקרים כאלה. בהשתלה זו נפתרת הבעיה עם המריחות הנעשות באזורים בהם הזקן אינו גדל או שהזקן גדל בדלילות.

סוגי שיטות זקן

שתי שיטות שונות משמשות להשתלת זקן. אלו הן השתלת זקן בטכניקות FUE ו-FUT.

מיצוי יחידה פוליקולרית (FUE)

בהליך זה, השתלות שיער מוסרות מאזור התורם. לאחר מכן הוא נקטף באמצעות חתך עגול קטן. לאחר מכן הרופא שלך יעביר את זקיקי השיער שנאספו לאזור שאתה צריך. ב-FUE, המנתח בדרך כלל אוסף אחד מחמישה זקיקים. עם זאת, זה משתנה בהתאם לרופא ולאיכות השתלת השיער. התהליך אורך כ-3-5 שעות. זה משאיר כתמים עגולים קטנים שבהם נלקחים זקיקי שיער. חלק מהמרפאות עושות זאת באופן ידני. אחרים משתמשים בעזרים מכניים. לסוג זה של שתילה יש זמן התאוששות מהיר יותר מאשר אפשרויות אחרות. בנוסף, הסיכונים והסיבוכים נמוכים מאוד.

השתלת יחידת זקיקים (FUT)

סוג ההשתלה העיקרי האחר המועדף בהשתלת זקן הוא יחידת השתלת זקיקים. במהלך הליך זה, הרופא שלך לוקח פיסת רקמה קטנה מאזור התורם שלך. לאחר מכן הוא סוגר את קצה הפצע. הפצעים הללו ישאירו בך צלקת קטנה. עם זאת, עקבות אלה קטנים מכדי שניתן יהיה לראותם בעין בלתי מזוינת. השתלת זקן בשיטת FUT לוקחת קצת יותר זמן משיטת FUE. עם זאת, זה תמיד מביא לזקן צפוף יותר. מכיוון שבתהליך זה, בדרך כלל מושתלות מספר גדול בהרבה של שערות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לפני השתלת זקן

ניתן לבצע השתלת זקן להדק את הזקן או ליצירת סגנון זקן אסתטי על משטח נטול זקן לחלוטין. בשני המקרים יש לשים לב לנקודות הבאות לפני הניתוח.

- יש להפסיק לשתות אלכוהול לפחות שלושה ימים לפני השתלת הזקן. צריכת אלכוהול גורמת לירידה בביצועי הריפוי של האזור המיועד להשתלה. זה גם עלול לגרום לעלייה בקצב הדימום במהלך ההליך.

- יש להפסיק להשתמש בתרופות עם מדללי דם לפחות שבוע עד שבועיים לפני השתלת הזקן. לדוגמה, אספירין, המשמש אנשים רבים בחיי היומיום, הוא תרופה בעלת תכונות גבוהות של דילול דם. אם יש תרופה שאינך יכול להפסיק עקב בעיות בריאות, למרות שהיא מדללת דם, הקפד ליידע את הרופא שלך על כך.

- עליך להפסיק לעשן לפחות שלושה ימים לפני השתלת הזקן. באופן דומה, אנו ממליצים שלא להתחיל לצרוך שוב עד שבועיים לאחר ההליך. עזיבת הרגל זה לזמן מה תשפיע לטובה על תהליך הריפוי שלך. חומרים כמו ניקוטין וזפת המצויים בסיגריות ובמוצרי טבק אחרים יכולים להאט את תהליך הריפוי ולמנוע ממך להגיע לתוצאות מוקדם יותר.

לאחר השתלת זקן

את התוצאות של השתלת זקן תקבלו בהדרגה. בתהליך זה, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם לתוצאות טובות יותר.

- לאחר השתלת השיער אין לגעת במים או בחומרים כימיים באזור התורם עד לשטיפה הראשונה. במיוחד שלושת הימים הראשונים הם תהליך קריטי מאוד להצמדת השתלים המושתלים לעור.

- כדאי להתרחק מכל מוצרי הטבק והאלכוהול, במיוחד סיגריות, למשך שבוע-שבועיים. צריכה של מוצרים אלו מחלישה את תהליך הריפוי ומונעת מהשתלים להיצמד לעור בצורה הדוקה יותר.

- אל תדאגו מתהליך הפחתת ההלם בחודש הראשון לאחר השתילה. זהו תהליך מאוד טבעי הכולל ריפוי.

- במקרה של קרום וגרד לאחר ההשתלה, חשוב ביותר לא לגרד את הזקן ולא לשפשף חפץ קשה על אזור התורם.

תהליך השתלת זקן

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות השתלת זקן בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אתה צריך להישאר בטורקיה כמה ימים לאחר השתלת הזקן. הרופא שלך יבצע את הכביסה הראשונה 3 ימים לאחר ההליך. קודם כל, תהליך זה צריך להיעשות על ידי מומחה. לכן, אנו ממליצים לא לחזור לארצך בתקופה זו.

עדיף לבוא לטורקיה יום לפני השתלת הזקן. במהלך תקופה זו, ההכנות לניתוח מסתיימות בנוחות. עם זאת, אם תרצו, תוכלו להיות כאן גם בבוקר הניתוח.

השתלת זקן היא הדרך היעילה ביותר לשפר את מראה הפנים שלך. אתה תקבל תוצאות מציאותיות מאוד מההליך באמצעות השיער שלך. תהליך הריפוי הוא גם די מהיר ונוח.

השתלת זקן על ידי רופא מנוסה היא בטוחה למדי. זהו אחד מההליכים עם הסיכון הנמוך ביותר לסיבוכים או אלרגיות. מכיוון שההליך נעשה באמצעות השיער שלך.

תקבלו תוצאות טבעיות מאוד מכיוון שהזקנים שהושתלו במהלך הניתוח יהיו השיער שלכם.

אנו לא ממליצים להתגלח עד 10 ימים לפחות לאחר הניתוח. הפנים שלך יהיו אדומות, רכות או נפוחות בהתחלה. לכן אתה צריך להיות אדיב במיוחד בפעמים הראשונות.

מכיוון שהניתוח יבוצע בהרגעה, לא תרגישו כאבים. בתקופה שלאחר הניתוח, הכאב שלך לא יהיה יותר מדי. עם זאת, הרופא שלך עדיין ימליץ על משככי כאבים.

ניתן ליישם אותו למי שיש לו צלקות וכוויות שנגרמו מפציעות בשוגג, לבעלי חוסר סימטריה בזקן, לבעלי זקן דל ושפם, למי שלא מגדל זקן בגלל הורמונים ואנשים שמשנים מין.

השתלת זקן מלא דורשת בדרך כלל 2,500 עד 3,000 השתלות. ייתכן שתזדקק להשתלות שיער נוספות, בהתאם למטרות האישיות שלך.

אין צורך להתגלח לפני הניתוח. עם זאת, חשוב שאזור הזקן שלך יהיה נקי. הרופא שלך יגלח את האזור שצריך לגלח בזמן ההכנה להליך.

מים או כימיקלים לא צריכים לגעת באזור התורם עד הכביסה הראשונה לאחר השתלת שיער. כדאי להתרחק מכל מוצרי הטבק, במיוחד סיגריות ואלכוהול למשך שבוע או שבועיים. אל תדאג לגבי תהליך שפיכת ההלם שיחווה בחודש הראשון לאחר השתילה.

לאחר שבועיים לאחר השתלת זקן, ניתן לראות אובדן זקן פתאומי. מצב זה נקרא Shock Spill. לאחר שחלפו 4 עד 8 חודשים מאז אובדן הזקן הזמני, הנקרא נשירת הלם, מסירים זקנים קבועים ותהליך הריפוי הושלם.