רפואת שיניים

השתלת שיניים בטורקיה

Dental Implant in Turkey

מהו השתלת שיניים?

שתלים דנטליים הם שורשי שיניים מלאכותיים - חזקים מאוד ותואמים ביולוגית לגוף האדם - המוכנים מטיטניום או תרכובות טיטניום שיוצבו בעצם הלסת כדי לתקן שיניים חסרות. המטרה העיקרית של טיפול השתלים היא לאפשר להחליף שיניים אבודות בתותבות בריאות.

טיפול שתלים, שהוא מאוד עמיד ונוח; ניתן ליישם אותו על מגוון רחב של פרופילי מטופלים, החל משן חסרה בודדת ועד למטופלים ללא שיניים. על מנת לבצע טיפול שתלים, קודם כל, עצם הלסת של המטופל חייבת להיות בכמות ובצפיפות מספקת, ואסור שיהיה מצב זיהומי בחלל השן. במקרים בהם עצם הלסת אינה מספקת; קודם כל, מתוכנן טיפול להעלמת החסר בעצם הלסת. במקרים נגועים; ניתן להתחיל בטיפול בשתל לאחר יצירת תכנית הטיפול להסרת הזיהום.

לפני ניתוח השתלת שיניים

שיניים חסרות עלולות לגרום לליקויים במבנה הלעיסה, הפרעות אסתטיות, הפרעות דיבור, שינויים בסגירת הלסת וכמה בעיות שעלולות להתפתח במפרק הלסת. ההמלצה הראשונה של השתלות שיניים בחולים עם שיניים חסרות היא לתקן את החסר בטיפול בשתל. שתלים דנטליים הם האפשרות האידיאלית ביותר להגנה על בריאות הפה במחלות חניכיים, עששת בלתי ניתנת לטיפול ואובדן שיניים הקשורות לטראומה. כמו כן, במקרים בהם לא ניתן להדביק למטופל תותבת קבועה (בדרך כלל בשל היעדר שיניים אחרונות), במקרים בהם לא מועדפות תותבות נשלפות, כאשר מדובר במצבים המקשים על שימוש בתותבת כוללת, יישום שתלים תהיה הבחירה האידיאלית ביותר.

לפני השתלת שיניים, נבחנת תאימות עצם השיניים לשתל בכלי הדמיה שונים. על מנת שהשורש המלאכותי יונח בפה, חיונית נוכחות של עצם לסת בריאה וחזקה; במקרה של אוסטאופורוזיס, ייתכן שיידרש הליך חדש באמצעות אבקת עצם לפני הטיפול. עם זאת, בדיקה קלינית ורדיולוגית מלאה חיונית לפני טיפול השתלה.

לפני תחילת ההשתלה הדנטלית, על המטופל ליידע את הרופא על כל תרופה בה הוא משתמש. עד כדי כך שהצלחת השתל קשורה לבריאות רקמת העצם וכן לחומרים שהמטופל לוקח לגופו.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לאחר ניתוח השתלת שיניים

הנקודות שהמטופל צריך לשים לב אליהן לאחר טיפול השתלה הן כדלקמן:

- אין להשתמש במוצרי עישון וטבק בשבועות הראשונים שלאחר ההליך. בעוד שמוצרים אלה מגבירים את הסיכון לזיהום, הם גם מעכבים את הריפוי.

- אין להשתמש באלכוהול בשבועות הראשונים לאחר הניתוח.

- יש להשתמש באנטיביוטיקה שנקבעה באופן קבוע.

- יש להימנע ממזונות קשים ללעיסה וקרומים, ולהעדיף תזונה המבוססת על נוזלים. עם זאת, חשוב לא לצרוך משקאות חמים או קרים מאוד במשך 24 השעות הראשונות.

- יש לספק טיפול כללי בפה ובשיניים. זה חיוני בכל תקופה הן עבור לאחר ההליך והן להארכת חיי השתל. עם זאת, אין לצחצח שיניים ביום הראשון לניתוח.

- אתה צריך לישון במצב גבוה במשך 2 הלילות הראשונים.

- אם הרופא המליץ ​​על דחיסה קרה, ניתן למרוח מריחה קרה על השן ביום הראשון.

מלבד אלו, ניתן לראות דימום ונפיחות קלים באזור המטופל לאחר הניתוח. זה נורמלי ויעבור מעצמו תוך מספר ימים אלא אם יש בעיה רצינית. בנוסף, השתלות שיניים העשויות מטיטניום וזירקוניום נוטות פחות להידחות על ידי הגוף.

לוקח כ-3 עד 6 חודשים עד שהשתל מתמזג במלואו עם עצם הלסת ומגיע לתפקוד השיניים המקורי שלו.

בנוסף לשימוש המוצלח והבריא בשתלים דנטליים במשך יותר מ-30 שנה, חלק ממותגי השתלות השיניים מספקים גם ערבויות שימושיות לכל החיים. חיוני להקפיד על היגיינת הפה ובריאותו של המטופל ולפעול בקפדנות בעניין זה בערבויות שימוש לכל החיים. השתלים נמצאים במגע ישיר עם החניכיים והעצמות שלך, בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך. לכן, אם לא יבוצע טיפול טוב בפה, עלולות להופיע דלקות חניכיים ומחלות חניכיים שונות. מצבים כאלה עלולים לגרום לבעיות עד לאובדן שתלים. טיפול נכון בפה ובדיקות שגרתיות אחת לשנה של מטופלים המשתמשים בשתלים מאפשרים להם להשתמש בשתלים בצורה בריאה לאורך זמן.

תהליך השתלת שיניים בטורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות השתלת שיניים בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 4 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

ניתן לבצע בדיקה ביום הניתוח. אתה יכול להתאים את יום הגעתך להליך השתלת שיניים בהתאם להעדפותיך.

שימו לב כי השתלת שיניים עשויה להיות כרוכה בפעולה כירורגית אחת או יותר ועשויה להימשך מספר חודשים. כתוצאה מכך, סביר להניח שתצטרך לבקר את רופא השיניים שלך באיסטנבול לפחות פעמיים. יומיים באיסטנבול בדרך כלל מספיקים לביקור הראשון, אבל כדאי שתקצבו שישה ימים בשנייה. מקרים מורכבים יותר עשויים לדרוש ביקורים מרובים. אנא זכור זאת בעת תכנון תקציב הנסיעות והטיפולים שלך.

להשתלת שיניים פשוטה יש רמת כאב של שתיים עד שלוש ב-24 עד 48 השעות הראשונות, כלומר משככי כאבים ללא מרשם כמו טיילנול או אדוויל יקלו על כל אי נוחות שהמטופל חווה. זה נכון למטופל עם עצמות טובות שאינו דורש הרבה ניתוחי רקמות רכות.

השתלות שיניים זיגומטיות, תת-פריוסטאליות ואנדוסטאליות הן שלוש השיטות הפופולריות ביותר. Subperiosteal הוא השני הנפוץ והבטוח ביותר, בעוד zygomatic הוא השלישי והקשה ביותר. זה מועדף לעתים רחוקות.

שתלים דנטליים מגיעים עם שורה של סכנות ובעיות פוטנציאליות, לרבות זיהום, נזק לשיניים שכנות, האטה בהחלמת העצם, נזק עצבי, דימום ממושך, שבר בלסת ועוד. אם אתה מוכן לקחת את הסיכונים הללו, השתלת שיניים עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך.

אם אריכות ימים היא דאגה עבורך, השתלות שיניים יכולות להימשך הרבה יותר מאשר טיפול שורש וכתר. עם טיפול נאות, יש להם שיעור כישלון נמוך והוא יכול להימשך עשרות שנים. חמש עד חמש עשרה שנים מאוחר יותר, הליך טיפול שורש עדיין עלול לגרום לשן שלך להיכשל או להזדקק להחלפת כתר.

כדי למנוע כאב במהלך טיפול חודרני זה, לעיתים קרובות מטופלים מורדמים במהלך ניתוח השתלת שיניים. בעוד שהרגעה מודעת מוחלת על רוב החולים, הרדמה מקומית מוחלת על אזור הפה שצריך לטפל בו.

אם אתה צריך השתלות שיניים כדי להחליף שן חסרה, הזמן והכסף שתוציא יהיה שווה את זה. שיניים קבועות או נשלפות יכולות להיות נתמכות על ידי שתלים הניתנים להתאמה אישית כדי להידמות לשיניים הטבעיות שלך.

זה קורה בדרך כלל חודשיים עד שלושה חודשים לאחר זריקה. תקופת ההמתנה מאפשרת לחניכיים שלך להחלים. אם יש לך דלקת בפה, אתה צריך להיפטר ממנו לפני שאתה מקבל שתל.

זיהומים בשתל נגרמים על ידי חיידקים והם יכולים להתרחש מיד לאחר ההשתלה או חודשים ואף שנים לאחר מכן. כמו כן, אם רופא השיניים שלך משתמש בחומר שתלים באיכות נמוכה במקום שתלי טיטניום, הזיהום עלול להתפשט.

מנתח הפה שלך מבצע חתך במהלך הליך השתלת שיניים כדי לפתוח את החניכיים ולחשוף את העצם. קודחים חורים לתוך העצם, שם יוצב עמוד המתכת עבור השתלת השיניים. העמוד ממוקם עמוק לתוך העצם שכן הוא ישמש כשורש השן.

שתלים דנטליים, הידועים גם כשתלים אנדוסים, הם חלק מהליך הכולל הנחת שן העתק שנראית כמו השן המקורית והחלפת שורש השן בעמודי מתכת.