השתלת שיער

השתלת שיער באיסטנבול

Hair Transplant in Istanbul

מה זה השתלת שיער באיסטנבול?

השתלת שיער היא תהליך של השתלת זקיקי שיער חדשים לאזור המקריח באזור הראש. עם זאת, זוהי אחת משיטות הטיפול היעילות והקבועות ביותר לבעיית נשירת שיער. כדי שטיפול זה יצליח, הרופא שלך חייב להיות מנוסה מאוד. עם זאת, אנו ממליצים לבצע את ההליך הזה במרכזי בריאות איכותיים ומאושרים מאוד. מכיוון שהסיכוי שלך לקבל תוצאות מוצלחות בהשתלת שיער מתחת למדרגות נמוך מאוד. מסיבה זו אנו ממליצים להיות בטוחים באיכות ובמודעות למרכז בו תבצעו עסקאות.

שיטות בהשתלת שיער באיסטנבול

ישנן שתי טכניקות המשמשות לעתים קרובות בהליכי השתלת שיער באיסטנבול. אלו הן טכניקות השתלת שיער FUE וטכניקות השתלת שיער DHI. אתה והרופא שלך תחליטו לאיזו מהטכניקות הללו אתם צריכים.

השתלת שיער DHI

השתלת שיער DHI מתבצעת באמצעות מכשירים מיוחדים הנקראים "עט משתיל". זוהי גם אחת משיטות השתלת השיער המתקדמות ביותר. זה קיצור של השתלת שיער ישירה. אחת הסיבות החשובות ביותר לכך שטכניקת ה-DHI באה לידי ביטוי בשנים האחרונות היא שמדובר בשיטה דו-שלבית ללא חתכים. בטכניקות אחרות של השתלת שיער, השתלת שיער, המתבצעת בשלושה שלבים כאיסוף שתל, פתיחת תעלה והשתלת שתל, מתבצעת בשני שלבים בסיסיים כאיסוף שתל והשתלת שתל בשיטת DHI. הגורם החשוב ביותר בהפחתת שיקום השיער לשני שלבים הוא השימוש במכשירי עט משתיל.

השתלת שיער FUE

השתלת שיער FUE היא העברת זקיקי שיער בריאים לאזור הקירח בשיטה הנקראת FUE. שיטת FUE, טכניקה המיושמת משנת 2004, היא טכניקה הפתוחה לפיתוחים טכנולוגיים ומפותחת מיום יישומו. בטכניקת FUE נלקחים זקיקי שיער אחד אחד מחלקו האחורי של השיער, הנקרא "אזור התורם", בעזרת קצוות מיקרו מוטוריים בגודל 0.7-1 מ"מ ושתילים באזור בו השיער דליל. כל שורש שנלקח מ"אזור התורם" מכיל 2 או 3 תאי שיער ויחידות אלו נקראות שתלים. כמה שתלים כל מטופל יזדקק נקבע על ידי הרופא שלך במהלך הבדיקה שלפני הניתוח.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

השתלת שיער ספיר FUE

השתלת שיער Sapphire FUE (חילוץ יחידה זקיקית) היא שלב החריצים של טכניקת השתלת שיער FUE, המועדפת תדיר בעולם בתחום זה, עם טיפים המיוצרים מחומר בעל ערך רב, ספיר. בטכניקת השתלת שיער Sapphire FUE, אוספים זקיקי שיער בטכניקת FUE. עם זאת, התעלות באזור שבו תתבצע השתלת השיער לא נפתחות בפלדה כמו בשיטת FUE, אלא בעפרת ספיר בצורת עט. קצוות ספיר מאפשרים פתיחה של תעלות מיקרו שהן הרבה יותר קטנות, חלקות וצפופות מפלדה באזור לשתילה. מיקרו פתיחה של תעלות ממזערת עיוות רקמות ומפחיתה את הקרום. כך לאחר המריחה הקרקפת מתרפאת במהירות ואין צלקת נראית לעין.

דברים שכדאי לדעת לפני השתלת שיער באיסטנבול

לפני שאתה מגיע לאיסטנבול לפני השתלת השיער, וודא שיש לך את כל מה שאתה צריך איתך. עם זאת, אנו ממליצים שיהיה איתך קרוב משפחה או חבר. כי ייתכן שתזדקק למישהו שיעזור לך בתהליך שלאחר העיבוד. כדי להחליף מדינות, אתה חייב להיות איתך במזומן. כי לפעמים יש בעיות בתשלומים בכרטיס אשראי. לכן, כאשר אתה נתקל בבעיה, שמור איתך מזומן כדי שלא תהיה במצב קשה.
אין לשתות אלכוהול ולעשן לפני ההליך. אכלו ארוחות קלות. מאחר והשתלת שיער היא תהליך שאורך יותר מ-6 שעות, לא תוכל לענות על הצורך שלך לאכול במשך שעות ארוכות. מסיבה זו, הבטן שלך צריכה להיות מלאה בעת הכניסה להליך. אם אתה משתמש במדללי דם, עליך להפסיק את התרופה 15 ימים לפני ההליך. מדללי דם גורמים לדימום במהלך ההליך. לכן חשוב להפסיק לקחת את התרופה.

אחרי השתלת שיער

כאבים כדי שלא תרגיש כאב. אם הכל ילך כשורה, תלך למלון שלך. בדרך כלל, אתה צריך להישאר באיסטנבול עד הכביסה הראשונה. כי תהליך הכביסה הראשון נעשה במרפאה. לאחר מכן, האחיות יגידו לך איך לחפוף את השיער. עם זאת, אם אתה צריך לחזור לארץ מיד, אנו ממליצים לעשות זאת במרפאה במדינה שלך. במקום זאת, הרופא שלך יכול להסביר בפירוט כיצד לשטוף את השיער שלך. ודא שאתה מבין את התהליך הזה.
אתה יכול לראות את התוצאות הראשונות לאחר כשלושה חודשים. אבל אתה צריך שנה כדי לראות את התוצאה האמיתית. כשנה לאחר ההליך, השיער החדש שלך יצמח שופע ובריא. מלבד זאת, השיער שלך ייפול בשבוע הראשון לאחר ההליך. שלב זה נקרא נשירת הלם. אבל אל תדאג. זהו מצב המתרחש במהלך הרגיל של התהליך. זה לא בלתי צפוי.

השתלת שיער בתהליך איסטנבול

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות השתלת שיער באיסטנבול

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

תקופה זו היא בדרך כלל לפחות שלושה ימים. הסיבה לכך היא שהשטיפה הראשונה תתבצע בבית החולים. לאחר ההליך, אתה יכול לחזור לארץ שלך לאחר שהרופא שלך מבצע את הכביסה הראשונה. עם זאת, אם אתה צריך לחזור לארץ שלך לפני תאריך זה, הרופא שלך יסביר בפירוט מה עליך לעשות שם.

מטופלים מגיעים בדרך כלל לאיסטנבול יום אחד לפני ההליך. הסיבה לכך היא כי ייעשו הכנות לקראת ההליך. עם זאת, לפעמים יש אנשים שמגיעים לאיסטנבול בבוקר הניתוח. במקרים כאלה עדיף להגיע יום אחד לפני ההליך, שכן תהליכי ההכנה והעיבוד יימשכו מעט יותר זמן.

המחיר של השתלת שיער באיסטנבול משתנה לפי כמה סיבות. אלה הם בדרך כלל הניסיון של הרופא שלך. יחד עם זאת, איכות מרכז השיער בו תבצע את ההליך היא הגורם הקובע במחיר. עם זאת, בכל מקרה, המחיר של השתלת שיער באיסטנבול זול יותר מאשר במדינות אחרות באירופה.

כן. לאחר מנוחה של יום לאחר ההליך, אתה יכול לבקר באיסטנבול. אתה יכול לשוטט ברחובות העיר היפה הזו מבלי להתעייף ולטעום את האוכל הטעים שלה.

לאחר הניתוח, אין לכסות את האזור המושתל. לאחר המתנה של שלושה ימים, אתה יכול להסוות אותו על ידי חבישת כובע. עם זאת, אין לגעת באזור המושתל במשך שלושה ימים לאחר הניתוח.

התקופה הקריטית ביותר לאחר השתלת שיער היא שלושת הימים הראשונים לאחר היישום. לא משנה באיזו שיטה היא שותלת, אפילו ברמת מיקרו, החורים לא נרפאים מיד. אנו ממליצים לך לנוח 3 ימים לאחר השתלת שיער. אבל אם אתה רוצה לצאת ולבקר, אתה צריך להגן על אזור הפעולה שלך מפני כל תאונה.

תנוחת השינה של הלילה הראשון שלך חשובה מאוד. מומלץ לשכב על הגב, עם הפנים לתקרה ובמצב מעט מוגבה. אל תסובב את הראש ימינה או שמאלה. מומלץ לעטוף מגבת נקייה מתחת לאזור החבוש בחלק האחורי של ראשך, מכיוון שהיא תמנע מהראש שלך מגע עם הכרית או ראש המיטה ותפחית את הנפיחות.

לשם כך, מטופלים מעדיפים בדרך כלל לחבוש כובע. במקביל, אזור הטיפול שלך יהיה חבוש בשלושת הימים הראשונים. ככה זה לא נראה מבחוץ. בסוף היום השלישי, אתה יכול להסתיר את אזור המסחר שלך על ידי חבישת כובע.

לא תרגיש כאב במהלך השתלת שיער. מכיוון שהרופא שלך מחיל עליך הרדמה מקומית לפני ההליך. לכן, אין תחושת כאב בהליך זה המבוצע בהרגעה.

אם הרופא שלך מנוסה, ההליך יצליח. התוצאות שתקבלו בהמשך בהליכי השתלת שיער מוצלחים יהיו טבעיות מאוד.

ככלל, ניתן לגזור את השיער במכונה 3 חודשים לאחר הניתוח. מרגע זה ואילך, השיער שלך כעת מושרש לצמיתות. עם זאת, אנו ממליצים לא להתגלח קרוב מדי לזקיקי השיער.

הרופאים המנוסים ביותר של טורקיה משרתים באיסטנבול. עם זאת, מרכזי השתלות שיער באיסטנבול מפותחים למדי. העסקאות מבוצעות תוך שימוש בטכניקות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר. לכן, איסטנבול היא אחד היעדים האמינים ביותר להשתלת שיער.