השתלת שיער

השתלת שיער בטורקיה

Hair Transplant Cost in Turkey

מה זה השתלת שיער?

השתלת שיער היא שיטה המיושמת לטיפול בנשירת שיער. תהליך זה, שנותן תוצאות קבועות, מתבצע בצורה של שתילת זקיקי שיער חדשים באזור המקריח. השיער מושתל על ידי רופא מומחה. אתה תתחיל לראות תוצאות כמה חודשים לאחר ההליך. אבל אתה צריך שנה אחת לתוצאות מלאות. כשנה לאחר ההליך, השיער החדש שלך ייצא לגמרי.
שתי טכניקות שונות משמשות עבור יישומי השתלת שיער בטורקיה. אלו הן טכניקות השתלת שיער FUE וטכניקות השתלת שיער DHI. שתי הטכניקות נמצאות בשימוש נרחב. שניהם נותנים לך יתרונות שונים. אתה והרופא שלך תחליטו איזו שיטה מתאימה לכם.
יתרונות השתלת שיער בטורקיה
ישנם יתרונות רבים שהשתלת שיער בטורקיה תספק לך. אלה הם בדרך כלל כדלקמן:

- השתלת שיער נפוצה מאוד בטורקיה. לכן הרופאים כאן מנוסים מאוד.
- במיוחד צוותי השתלות השיער המשרתים באיסטנבול הם מאוד מנוסים ומקצועיים.
- עלויות השתלת שיער בטורקיה הם מרכזים איכותיים המספקים שירות A+.
- המלון בו תשהו להשתלת שיער באיסטנבול מאוד יוקרתי ונוח.
- טורקיה הרבה יותר משתלמת ממדינות אחרות באירופה מבחינת מחירי השתלות שיער.
- הצוות שיקבל את פניכם יענה על כל שאלותיכם ויענה על הצרכים שלכם.
- ההעברות משדה התעופה והמרפאה שלך מכוסות על ידי שירות רכב VIP.
- תהיה לך הזדמנות לראות את היופי ההיסטורי של העיר תוך כדי השתלת שיער כאן.

מה זה השתלת שיער בטורקיה

עלויות השתלת שיער בטורקיה זולות מאוד בהשוואה למדינות אחרות באירופה. טורקיה היא המדינה היחידה שנותנת את השירות האיכותי ביותר בעולם במחיר הזול ביותר. מסיבה זו, רוב האנשים החיים מחוץ למדינה מעדיפים את המקום הזה להשתלת שיער. יחד עם זאת, גם החבילות שיוצעו לכם מאוד אטרקטיביות. כל אמצעי הזהירות ננקטים על מנת להבטיח שלא תיתקלו בבעיות במהלך שהותכם כאן, והחבילות המוצעות לכם מוכנות במסגרת זו.
ישנם כמה גורמים שקובעים את מחירי השתלות השיער בטורקיה. הראשון שבהם הוא הניסיון של הרופא שלך. השתלת שיער על ידי רופא מנוסה מאוד תהיה קצת יותר יקרה מאחרות. עם זאת, מחיר זה לעולם לא יהיה גבוה מהמחירים שתפגשו במדינה שלכם. גם איכות המרכז להשתלות שיער היא גורם מכריע במחירים. בעזרת הטכניקות המשמשות והטכנולוגיה שבבעלות, מרכזי השתלות שיער קובעים מחיר מתאים להליך זה.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

השתלת שיער באיסטנבול

מחיר השתלת שיער באיסטנבול משתנה בהתאם למרפאה בה תבצעו את ההליך. גם הניסיון של הרופא העובד כאן משחק תפקיד מכריע במחיר. אם נתקלתם בתמחור לא סטנדרטי, אנו ממליצים לכם לחשוב על זה קצת. כי מרכזים שנותנים שירות איכותי לא פועלים בזול במיוחד. מסיבה זו, היו בטוחים באיכות המרכז אליו תפנו ובניסיונו של הרופא כדי שלא יהיו לכם בעיות בהמשך.
איננו יכולים לכתוב טווח מחירים בבלוג שלנו מכיוון שאיננו רשאים לספק מידע על מחירים באינטרנט. עם זאת, תוכל לפנות אלינו לקבלת מידע מפורט בנושא זה.

תהליך השתלת שיער בטורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות השתלת שיער בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אנו ממליצים להישאר בטורקיה לפחות 3 ימים לאחר השתלת שיער. מכיוון שהרופא שלך יעשה את הכביסה הראשונה שלך 3 ימים לאחר ההליך. לכן, עדיף לא לחזור לארצך מיד.

לתהליך ללא טרחה, אנו ממליצים להגיע לטורקיה יום אחד לפני ההליך. אתה צריך לעשות את ההכנות שלך ולהחליט עם הרופא שלך אם אתה מתאים להליך. בשביל זה יותר נוח להיות כאן יום לפני הניתוח.

הליך זה נפוץ מאוד בטורקיה. לכן הרופאים כאן מנוסים מאוד. יחד עם זאת, עסקאות זולות מאוד. שיעור ההצלחה של השתלת שיער בטורקיה הוא 100%. לכן, אם אתם מחפשים מדינה אחרת מלבד המדינה שלכם בה תוכלו לעבור השתלת שיער, טורקיה היא אחד היעדים האידיאליים ביותר עבורכם.

המקום המתאים ביותר להשתלת שיער הוא טורקיה. אפשר לבצע את הפעולה הזו בצורה המוצלחת ביותר במחירים נוחים במיוחד. טורקיה היא מדינה שיש לה הזדמנות לתת לך את ההזדמנות הזו. כאן, מחירי השתלות שיער משתנים בהתאם לאיכות המרפאות ולניסיון של הרופא שלך. עם זאת, אתה צריך לדעת שבכל מקרה תוציא מעל 1,000 $.

בפעולות מוצלחות, התוצאות תמיד קבועות. לשם כך, הרופא שלך חייב להיות מנוסה מאוד.

הטיפול המספק את התוצאות הקבועות ביותר בטיפול בנשירת שיער הוא השתלת שיער. אבל התהליך חייב להתבצע ללא שגיאות. לשם כך, אנו ממליצים לך לעיין בהליכים הקודמים של הרופא שלך. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח בניסיון של הרופא שלך.

רוב המומחים להשתלות שיער מדווחים כי הגיל האידיאלי לניתוח השתלת שיער הוא בין 30 ל-40 שנים. כאשר בודקים את התוצאות, רואים שאנשים בטווח גילאים זה מגיעים לתוצאות קבועות יותר.

אם הפעולה השגויה מתבצעת בטכניקה גרועה, התוצאות יהיו רעות מאוד. השתלת שיער היא הליך שצריך להיעשות בזהירות רבה. רק רופא מנוסה יכול לבצע את הפעולה הזו בהצלחה.

תופעות לוואי נראות בדרך כלל לאחר פעולות השתלת שיער שבוצעו בצורה גרועה. זיהום הוא החשוב שבהם. הסיכון לזיהום גבוה מאוד לאחר הליכים המבוצעים בסביבה לא סטרילית. בנוסף, עלולות להיווצר גם בעיות כמו בצקת וגרד. אבל גירוד ובצקת הם תופעת לוואי נורמלית. זה יעבור תוך זמן קצר.

לאחר הניתוח יש לישון על הגב מעט מעל הראש. אתה יכול לשמור על המיקום שלך על ידי שינה על כרית צוואר.

כן, שבעת הימים הראשונים מסוכנים עבור השתלים. במהלך תקופה זו, השתלים לא אמורים להיפגע. לאחר 7 ימים, השתלים ישקעו, אך עדיין חשוב להיות רגישים. אנו ממליצים לך להגן על אזור המסחר שלך בחודש הראשון.

תקופת ההחלמה של השתלת שיער עשויה להשתנות בהתאם למצבו הכללי של המטופל. אם הכל הולך כשורה, תקופת ההחלמה של ניתוח השתלת שיער אורכת כשבועיים. אבל רוב האנשים חוזרים להרגלים היומיומיים שלהם תוך שבוע בלבד.