השתלת שיער

השתלת שיער גוף בטורקיה

Body Hair Transplant in Turkey

מהי השתלת שיער גוף

השתלת שיער באמצעות שיער גוף נקראת השתלת שיער גוף. בתהליך השתלה זה נלקח שיער מחלקים אחרים בגוף במקום מאזור העורף, בו משתמשים לעתים קרובות. זוהי שיטה יעילה המיושמת להגברת הצפיפות בהשתלת שיער. נעשה שימוש בשיער גוף מאז הופעתה של טכניקת FUE. FUE הוא הליך השתלת שיער הכולל הסרת יחידה זקיקית אחת בכל פעם באמצעות מהדק ידני ומלקחיים לחילוץ. זהו הליך אידיאלי לשימוש בשיער תורם שנלקח מהגוף.
BHT מוחל לפעמים על מטופלים שאין להם מספיק שיער באזור העורף. עדיף שהשתלת שיער תהיה מוצלחת יותר.

איזה סוג של שיער גוף יש להעדיף לשתילה על הקרקפת?

בהשתלת שיער, אזור התורם המועדף הראשון אחרי אזור העורף הוא הזקן. מכיוון ששיער זקן חזק ועבה, הוא מתאים מאוד להשתלת שיער. החלק של הפנים לאורך ומתחת לסנטר הוא האזור התורם הטוב ביותר. שיער זקן מומלץ לשתול באזור מעט מאחורי עטרה וקו השיער של הראש, אולי כדי להוסיף עובי לאזור שהושתל קודם לכן. אנחנו לא שותלים את הזקן על קו השיער הקדמי, כי השיער ייראה לא טבעי בגלל הגסות שלו.
אזור תורם נוסף בשימוש השכיח ביותר הוא שיער בחזה. שיער חזה עדין הרבה יותר משיער פנים או קרקפת. זה הופך את קו השיער הקדמי או אזור הכתר מתאים ליותר כיסוי, ויוצר מראה שעיר.
ישנם אזורים נוספים שיכולים לשמש כשיער תורם להשתלת שיער. אלה כוללים שיער על הגב, הכתפיים, הזרועות, בתי השחי, המפשעה והירכיים.

לפני השתלת שיער גוף

אי-שתיית אלכוהול 7-10 ימים לפני השתלת שיער חשובה מאוד להתפתחות ואספקת הדם של זקיקי שיער שזה עתה השתלו. עליך להפסיק תרופות נוגדות קרישה המוגדרות כמדללי דם שבוע לפני ההליך. ואתה צריך לספר לרופא שלך על התרופות השגרתיות שאתה משתמש. שבוע לפני ההליך, עליך להפסיק לצרוך מוצרים כגון סיגריות, טבק או אלכוהול. אין לשתות משקאות המכילים קפאין ונגזרותיו יומיים לפני השתלת שיער. כדאי ללבוש בגדים נוחים שניתן להסיר ולכפתר בקלות בחזית.
אם יש לך מחלה כרונית או תרופות שאתה משתמש בהן באופן קבוע, עליך ליידע את הרופא שלך על כך. הרופא שלך יתכנן את תהליך הטיפול בהתאם למידע שתקבל.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לאחר השתלת שיער גוף

דברים שיש לקחת בחשבון לאחר השתלת שיער מכילים יותר מפריט אחד. בהשתלת שיער, שיכולה להכיל נקודות טיפול רבות מניקוי ועד תזונה, יש להיזהר מאוד, במיוחד במשך שנה לאחר ההשתלה.
- הימנע מעבודה כבדה כגון הזעה מתמדת, עייפות או מקלחת. בנוסף, הזעה פוגעת בזקיקי השיער ומונעת צמיחה בריאה.
- אל תשים את עצמך בסביבה מלחיצה לאחר השתלת שיער, במיוחד אם השיער נושר מלחץ.
- הימנעו מיחסי מין למשך מספר לילות לאחר הניתוח.
- לעולם אל תשתה אלכוהול מכיוון שתזדקק לאנטיביוטיקה לאחר השתילה. מכיוון שאלכוהול נכנס למערכת הדם ישירות ממחזור הדם, הוא מזיק לשיער שנשתל לאחרונה.
מי שצריך להתחשב לאחר השתלת שיער עלול לחוות כאב חלקי וחולשה. עלול להיווצר מתח גם עקב ההרדמה המקומית שניתנה. עם הטיפול התרופתי המומלץ על ידי הרופא, התלונות הללו ייעלמו לחלוטין תוך מספר ימים.
- בימים הראשונים יש לשכב על הגב ככל הניתן ולהימנע מלגעת באזור הטיפול. אם אתה מורח את זה על החלק האחורי של הראש שלך, אתה צריך לשכב.
- אם תשכבו על מקום השתילה לאחר הזריעה, עלולה להופיע בצקת. אתה לא צריך לדאוג בקשר לזה. הנפיחות הללו נעלמות תוך מספר ימים.
- למחרת השתלת השיער יש להסיר את התחבושות באזור אפילציה בעורף ולבצע חבישה. לאחר מכן תחבוש את המצח כדי למנוע נפילה של בצקת מהראש אל המצח והעיניים.
- לאחר היום השני להשתלת שיער, לא יחול דבר על אזור ההשתלה.

תהליך השתלת שיער גוף

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות השתלת שיער גוף בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

עליך להישאר בטורקיה לפחות 3 ימים לאחר ניתוח BHT. הסיבה לכך היא שהרופא שלך יבצע את הכביסה הראשונה. הרופא שלך ישטוף את אזור הטיפול שלך שלושה ימים לאחר ההליך. הוא יספר לך בפירוט איך הוא עשה את זה. לאחר מכן, תבצע את פעולות הכביסה כפי שקבע הרופא שלך.

אם תרצו, תוכלו להגיע לטורקיה בבוקר הניתוח. עם זאת, אנו ממליצים להגיע יום לפני הניתוח. כי תהליך ההכנה מסתיים בצורה קלה יותר. התהליך ממשיך בצורה חלקה יותר.

כן. שיער באזור העורף משמש בדרך כלל בהשתלת שיער. עם זאת, במקרים בהם צפיפות השיער באזור זה אינה מספקת, נלקח שיער משאר חלקי הגוף.

תהליך זה אורך בין 6 ל-8 שעות. משך ההליך עשוי להשתנות בהתאם למהירות הרופא או מסיבות אחרות.

שיעור ההצלחה בהשתלת שיער גוף הוא 95 אחוז. השערות החזקות והעבות יעילות בתוצאות של השתלת שיער. מסיבה זו, אזור התורם שנבחר על ידי הרופא שלך ומבנה שיער הגוף שלך חשובים לתוצאה המוצלחת של ההליך.

אם אין מספיק שיער באזור הראש או שזה לא אושר על ידי הרופא, ניתן לבצע השתלת שיער משיער רגליים. למרות שהיא לא מועדפת הרבה, שיטה זו היא גם שיטה יעילה מבחינת השתלת שיער.

כן, ניתן להשתמש בשיער ערווה במקרים בהם אין מספיק שיער באזור העורף. עם זאת, שיער ערווה הוא הבחירה האחרונה. לפני כן, אזורים כמו העורף, הזקן והצוואר משמשים כאזורי תורם.

על פי כמה מחקרים, ליפנים ולסינים יש את סיבי השיער האישיים העבים ביותר.

השתלת שיער מוצלחת המבוצעת על ידי רופא מנוסה נותנת תוצאות קבועות. השיער החדש שלך נשאר איתך לכל החיים.

לא תרגיש כאב שכן הפעולה תתבצע בהרגעה. אז הרופא שלך ימליץ לך על משכך כאבים. אם אתה מרגיש כאב במהלך תקופת המנוחה, אתה יכול להשתמש בתרופות אלה. עם זאת, תהליך זה אינו כואב.

טסטוסטרון קשור קשר הדוק לצמיחת שיער גברית. אצל גברים, ישנם מבנים הנקראים קרוטינוציטים בזקיקי השיער. כאשר רמת הטסטוסטרון בגוף עולה במהלך ההתבגרות, הטסטוסטרון מקיים אינטראקציה עם מבנה זה, מגביר את הייצור של DNA ו-RNA ומספק צמיחת שיער הנקראת צמיחת שיער גברית.

אם אתם חווים התקרחות ונשירת שיער, השתלת שיער, שהיא הטיפול המובהק לבעיות אלו, היא האידיאלית עבורכם. כדאי לבצע הליך זה לתוצאות קבועות וטבעיות.

כמה זמן לוקחת השתלת שיער?

תהליך זה אורך כ-6-8 שעות. זמן זה עשוי להשתנות בהתאם למהירות הרופא שלך.