השתלת שיער

השתלת שיער ספיר בטורקיה

Hair Transplant in Turkey

מהי השתלת שיער ספיר?

עם התקדמות הטכנולוגיה, חלו התפתחויות בטכניקות השתלת שיער. תוצאות מוצלחות מתקבלות מדי יום בעסקאות אלו. השתלת שיער ספיר היא טכניקת השתלת שיער המתבצעת בעזרת עט בעל קצה ספיר, המתקבל מאבן ספיר טבעית ואינו פוגע ברקמת העור.
עט ספיר משמש להכנת קן באזור לשתילה. שיטה זו נותנת תוצאות מהירות יותר. יחד עם זאת, הוא מציע הזדמנות להחלים במהירות עם פחות דימום. אנשים רבים מעדיפים טכניקה זו בגלל יתרונותיה הרבים. השתלת שיער בטכניקת ספיר היא אחת משיטות השתלת השיער המתקדמות ביותר. ידוע שלעתים קרובות רופאים מעדיפים טכניקה זו. זה בגלל שיש לזה כל כך הרבה יתרונות.

לפני השתלת שיער ספיר

לאחר ההחלטה על השתלת שיער, עליך לבצע מחקר מפורט על מרכזי בריאות. אם רופא מנוסה ואמין מבצע את ההליך, התוצאה המוצלחת של הטיפול היא גבוהה. חובה לפעולה האסתטית שהסביבה בה מתבצעת השתלת שיער תהיה זהירה והיגיינית.
תורים נקבעים בדרך כלל במרווחים של 15 יום. לכן, לפני ההליך, אתה צריך לחתוך את הצריכה של מזונות מסוימים. מזונות עם אפקט דילול דם. כדאי גם להפסיק להשתמש בחומרים כמו אלכוהול וסיגריות. הפסיקו במיוחד להשתמש באנטיביוטיקה, מדללי דם ומשככי כאבים לפחות 10 ימים לפני ההליך. כתוצאה מהאמצעים שננקטו, ההסתברות לתוצאה מוצלחת של הניתוח גבוהה מאוד. לפני הניתוח, עליך לדון בפירוט על כל התהליך עם הרופא שלך.

אחרי השתלת שיער ספיר

לאחר הניתוח יש להצמיד את השתלים לשורש השערה. יש כמה מצבים שצריך לשים אליהם לב על מנת שזקיקי השיער יחזיקו בעור ללא בעיות. אין להתקלח מיד לאחר ההליך. הימנעו ממקומות כמו חמאם טורקי וסאונה. ספורט ותרגילים כבדים גורמים לך להזיע. הזעת יתר עלולה לגרום לשתלים לצאת מהקרקפת שלך. לכן הימנעו מפעילויות שיגרמו לכם להזיע יתר על המידה. מזונות מזיקים שאסור ליטול לפני ההליך אין ליטול באותו אופן לאחר ההליך. כך תוכלו להתאושש תוך זמן קצר. כך יהיה קל יותר להגיע לתוצאות הרצויות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

יתרונות השתלת שיער ספיר

ישנם יתרונות רבים שהשתלת שיער ספיר תספק לך. לכלי שיער ספיר יש משטח חלק. הוא חד ומוצק. זה מונע נזק לרקמות. הודות לכלים אלו, ניתן ליישם טכניקות רבות של השתלת שיער. צפיפות נוצרת הודות ליכולתה להוסיף זקיקי שיער תכופים. זה גורם לשיער להיראות טבעי יותר. הנקבוביות המושתלות מתכווצות. ההחלמה לאחר הניתוח מהירה יותר. נוצר מרקם חלק על העור. מכיוון שהם נטועים בזוויות טבעיות, אין אפשרות לשנות את אורכם כאשר השיער צומח. טכניקה זו נותנת תוצאות הרבה יותר מהירות מאחרות. גם תהליך הריפוי מהיר מאוד. התקופה שלאחר הניתוח נוחה מאוד למטופלים.

תהליך השתלת שיער ספיר

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות השתלת שיער ספיר בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

שלושת הימים הראשונים לאחר ההליך חשובים מאוד. עם זאת, שטיפת השיער הראשונה צריכה להיעשות על ידי הרופא שלך. הכביסה הראשונה מתבצעת שלושה ימים לאחר ההליך. חשוב שתישאר בטורקיה בתקופה זו כדי שתוכל להגיע לרופא שלך בכל עת שתצטרך.

אנו ממליצים להגיע לכאן יום לפני הניתוח. חשוב להגיע מוקדם כדי שניתן יהיה לעשות את ההכנות שלך בטווח זמן רחב יותר.

ההחלמה מהירה הרבה יותר בהשתלת שיער עם עט ספיר. לשתי השיטות יש את היתרונות שלהן. עם זאת, השיטה המועדפת ביותר היא השתלת שיער בטכניקת ספיר.

ההחלמה מהירה הרבה יותר בהשתלת שיער עם עט ספיר. לשתי השיטות יש את היתרונות שלהן. עם זאת, השיטה המועדפת ביותר היא השתלת שיער בטכניקת ספיר.

השתלת שיער המבוצעת על ידי רופא מנוסה היא שיטת הטיפול היעילה ביותר. חשוב גם שהטכניקה המיושמת היא טכניקת הספיר. השתלת שיער בעט ספיר היא שיטת הטיפול היעילה ביותר.

בשתל יש בממוצע 2-3 שערות. לדוגמה, 2000 השתלות פירושם 4000-6000 זקיקי שיער. אם שטח ההתקרחות גדול, ניתן לשתול 30-40% ממספר זה.

לא, הוא לא יכול לצמוח, אך לא מבחינים בדלילות השיער מכיוון שהשורשים נלקחים מאזור התורם באזור העורף, בעל מבנה שורשים צפוף מאוד בהשוואה לשאר חלקי הקרקפת. מכיוון שהשורשים שנלקחו נלקחים לסירוגין, הם לא יישארו ברווחים.

הרופאים המנוסים ביותר להשתלות שיער בטורקיה נמצאים באיסטנבול. מכיוון שאין אדם אחד שעבר השתלת שיער מוצלחת, לא נוכל לכתוב כאן שם מוגדר. עם זאת, רופאי השתלות שיער ב- Erdem Clinic הם בין הרופאים המנוסים והמצליחים ביותר להשתלות שיער בטורקיה.

מאחר והשתלת שיער היא פעולה המתבצעת בקרקפת, אין לה שום קשר לעצם הגולגולת ולמבנים הפנימיים, ואי אפשר לפגוע בחלקים אלו

תקבלו תוצאות טבעיות בהשתלת שיער מוצלחת. בשביל זה צריך מרכז השתלות שיער איכותי ורופא מומחה בתחום. מרפאת ארדם מציעה לכם את השירות הטוב ביותר בהקשר זה.

מיליוני אנשים, כולל סלבריטאים ברחבי העולם, מעדיפים את טורקיה להשתלת שיער. עם זאת, המרפאות הטובות ביותר להשתלות שיער נמצאות באנגליה, אמריקה וטורקיה. בין אלה, טורקיה היא המדינה המספקת שירות איכותי במחיר המשתלם ביותר ועל כן נמצאת במקום הראשון בסדר המועדף.

כן, אתה יכול לחבוש כובע לאחר השתלת שיער. עם זאת, לשם כך יש לעבור לפחות שבוע לאחר הניתוח. במהלך הזמן הזה, שום דבר לא צריך לבוא במגע עם אזור העיבוד.