ניתוח פלסטי

טיפול סיקס פק בטורקיה

Six Pack Operation in Turkey

מה זה טיפול Six Pack?

גברים רבים אינם מסוגלים להשיג את שרירי הבטן שהם רוצים, למרות פעילות גופנית אינטנסיבית ודיאטה. ייתכן שהמטרה הזו לא תושג מכיוון שהגנים הדרושים אינם זמינים, חיי היומיום אינם משאירים מספיק זמן לפעילות גופנית, או שהזמן מוגבל. מסיבה זו, ניתוח אסתטי של שרירי הבטן (שש חבילות) הוא אחת השיטות המקובלות כפתרון.
ניתוח אסתטי של שרירי הבטן (שש חבילות) או ניתוח צרבת בטן הוא פעולת הסרת שומן באזור הבטן בשיטת Vaser או לייזר לשאיבת שומן לבטן מתאימה ובריאה. שאיבת שומן בטנית מסורתית אינה מספיקה לאסתטיקה טיפוסית של שישה חבילות. שאיבת שומן Vaser היא שיטת שאיבת שומן המבוססת על טכנולוגיית אולטרסאונד הסופחת שומן בנקודות מוגדרות במדויק לשימוש מאוחר יותר כחומר מילוי תת עורי בשרירים. שאיבת שומן ואזר נחשבת לשיטה המתאימה ביותר מכיוון שנקבע בדיוק היכן וכמה שומן יש להסיר.

לפני טיפול Six Pack

ישנם כמה הליכים שאותם מי שרוצה לעבור ניתוח שרירי בטן צריך לעשות קודם. לרוב האנשים מתעלמים מתהליכים אלו, אך הם די חשובים. מסיבה זו, אם לא הצלחת לצבור שריר בטן על ידי עיסוק בספורט או אם אינך יכול לעשות ספורט כי אין לך זמן, כלומר אם אתה רוצה לעבור ניתוח לצבירת שריר הבטן, אנו ממליצים לך לקרוא את מאמרי השער בזהירות. מדור אסתטיקת שרירי הבטן הכנו עבורכם. כך תבינו במה תיתקלו לפני הניתוח ואז תלמדו מה עליכם לעשות בזמן ההכנה לניתוח. להלן כמה מהמצבים שעמם מתמודדים מי שרוצה לקבל אסתטיקה של שרירי הבטן לפני הניתוח, מפורטות להלן על ידי רופאים מומחים.

הכנה לניתוח

הכנה לניתוח היא תהליך חשוב מאוד. בתהליך זה על המטופל להתכונן פסיכולוגית ופיזית לפני הניתוח. מכיוון שתהליך זה הוא תהליך שישפיע גם על התקופה שלאחר הניתוח, יש לנקוט בזהירות רבה. אחרת עלולות להיווצר בעיות במצבו של המטופל לאחר הניתוח.

נסיגה של נוגדי קרישה

צריכה מופרזת של מדללי דם עלולה להפוך את הניתוח לקשה ביותר. הקשיים הללו הם כדלקמן. אם האדם משתמש במדללי דם לפני הניתוח, הדם יהיה במצב נוזלי מאוד במהלך הניתוח. מסיבה זו, דימום גדול מתרחש בחתכים שנפתחו. אם דימומים אלו מוגזמים, החולה עלול לחוות איבוד דם. לכן יש להפסיק את השימוש במדללי דם ממש לפני הניתוח.

עישון ושימוש באלכוהול

עישון ושימוש באלכוהול הם בין השימושים המסוכנים ביותר עבור אסתטיקת שרירי הבטן. הסיבה לכך היא שאף פעם לא מומלץ להשתמש בתרופות אלו בזמן ספורט. אנשים לעולם לא יכולים לעשות ספורט עם שימוש בסיגריות ואלכוהול. בעוד שאלכוהול הורג לחלוטין את הכבד והכליות, עישון פוגע גם בריאות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

תזונה ודיאטה

תזונה ותזונה היא אחד הנושאים החשובים ביותר לפני ניתוח שרירי הבטן. כי אם התזונה לא מתבצעת בצורה נכונה, אם לא מקפידים על רשימת הדיאטות שנתן הרופא, התהליך על האדם נעלם לאחר זמן קצר. זה מראה שהניתוח נעשה לשווא.

בחינות

אם האדם משתמש במדללי דם בתהליך ההכנה לניתוח, המשמעות היא שהתגברו על מכשולים גדולים לאחר הגמילה, אם יש בעיית תזונה ודיאטה, ולבסוף לאחר הגמילה אם הוא מעשן או משתמש באלכוהול. לניתוח. לאחר שלב זה, מנתחים פלסטיים עוברים את הליכי הבדיקה הסטנדרטיים הדרושים לאדם לעבור ניתוח אסתטי בשרירי הבטן. מאחר והניתוח שיש לבצע הוא הליך כירורגי אסתטי, אין סיכון חיים והרבה מצבים טורדניים דומים. בנוסף, מכיוון שהמטופל יקבל רק הרדמה מקומית, לא הרדמה כללית, ההליכים הרבה יותר קלים. מכאן, גם עבור בעיות בריאותיות רבות, מתבצעות הליכי בדיקה בעת הפנייה לבית החולים. לאחר ההליכים המאוד פשוטים הללו, הרופאים שלך יציגו את הדו"ח למנתח שיבצע את הניתוח ויבחנו את התרופות שיינתנו במהלך הניתוח ואת הערכים שלך. אז הרופא שלך מאשר זאת ומתחילות ההכנות לניתוח.

בדיקה גופנית

בדיקה גופנית היא שיטה בשימוש תדיר על ידי רופאים בכל המחלות. במקרה של מצוקה פיזית כלשהי, הרופאים רוצים קודם כל להיות מסוגלים להרגיש, לראות ולגעת באזור הבעייתי בעזרת הידיים. כך מתעוררות בעיות וקשיים ללא צורך בהערכות רבות. לבדיקה גופנית חשיבות רבה מכיוון שאזור הניתוח שיש לבצע בניתוח שרירי הבטן הוא הבטן וניתן לראות את האזור הזה במלואו. רופאים מנסים קודם כל להבין את רקמת השומן על ידי בדיקת הבטן שלך בעזרת הידיים.

צילום רנטגן

הודות למכשיר זה, ניתן לזהות בקלות כל מצב המתרחש בדרך כלל בעצמות של אנשים. הוא משמש בעיקר לקיבוע עצם במקרים כגון שברים או סדקים. עם זאת, צילום רנטגן ידוע גם כאחת הבדיקות החשובות ביותר שיש לבצע לפני שאדם עובר ניתוח אסתטי בשרירי הבטן. הסיבה לכך היא שסרט הרנטגן יכול להראות גם את רקמת השומן באזור הבטן בצורה מאוד חשובה. מכיוון שמכשירי אינפרא אדום נשלחים לאדם בקצב מסוים, הוא נועד לחרוג מרקמת הבשר והשומן. ככל שכמות קרינת האינפרא אדום הדרושה גבוהה יותר, כך יש יותר שמן באזור זה. ככל שהיחס גבוה יותר, כך נשלחות יותר קרני אינפרא אדום, עובדי הרנטגן מעבדים אותו לדוחות ושולחים לרופא, שהוא מנתח פלסטי. לאחר בדיקתם, אם הרופא יראה צורך בכך, הוא יכול לשלוח אותך למכשיר MRI הנקרא טומוגרפיה ממוחשבת.

בדיקת דם

אם תפנה לבית החולים עם תלונות על אי נוחות, הרופאים יפנו אותך לאחיות ויבקשו מהן לקחת דגימת דם אחת או יותר לניתוח מעבדה. עם זאת, כאשר אתה צריך בדיקת דם לניתוח, ההליכים עשויים להיות שונים במקצת. הסיבה לכך היא נהלים שונים מאוד בבדיקת הדם שתבוצע לניתוח. ראשית, נלקחות ממך עד עשר צינורות דם. כל אחת מדגימות הדם הללו נשלחת למעבדה אחרת לבדיקה אחרת. שיתוף התרופות בשימוש עם הרופא יש לחלוק את התרופות ששימשו לפני הניתוח עם הרופא. מכיוון שכל אחת מהתרופות שאתה משתמש עלולה לגרום לבעיות בערכי הדם שלך או בערכי עבודת האיברים במהלך הניתוח. מסיבה זו, כמו לפני כל ניתוח, יש ליידע את הרופא לגבי התרופות בהן אתה משתמש לפני ניתוח אסתטי של שרירי הבטן. ניתן להפסיק תרופות רבות בשימוש קבוע לזמן קצר. עם זאת, באופן כללי, תרופות לב הן בין התרופות שיש להפסיק לעתים רחוקות מאוד. אם אין לך מחלת לב, תוכל לקבל אישור להשאיר את שאר התרופות שלך לזמן קצר על ידי הצגת רופא כירורגיה פלסטית של שרירי הבטן. סקירת הטיפולים שננקטו אם עברת ניתוח בעבר, אנא הודע לרופא שלך לפני הניתוח. לפני הניתוח, הרופא שלך ישאל אותך שאלות כדי ליידע אותך לגבי הטיפולים והניתוחים שקיבלת בעבר. חשוב שתענה נכון על שאלות אלו. אחרת, האחריות אינה של הרופא בשום צורה אם אינך עונה נכון ויש לך בעיות במהלך הניתוח עקב סיבות אלו

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לאחר הפעלת Six Pack

יש שינוי גלוי מיד לאחר הניתוח, אך ייתכן שיהיה צורך להמתין 3-4 שבועות לתוצאה הסופית ולהחלמה מלאה. לאחר אסתטיקת שרירי הבטן, התוצאות מופיעות תוך זמן קצר. גברים שאינם יכולים להיפטר מהשומן העמיד שלהם עקב בעיית הסיכה האזורית משיגים במהירות את המראה שאליו הם שואפים. עם זאת, ייתכנו נפיחות ובצקות באזור למשך זמן מה לאחר הניתוח. מסיבה זו, יש להמתין כ-7-10 ימים עד להופעת התוצאות הסופיות. למרות שאסתטיקת Six Pack יכולה להיות מועדפת על ידי גברים, ניתן לבצע גם ניתוחים שהופכים את שרירי הבטן של נשים לבולטים יותר. העובדה שנשים כמו גברים רוצות להחזיק שרירי בטן מגבירה את תדירות ההעדפה לאסתטיקה מעצבת גוף זו.
למרות שמדובר בניתוח ללא סיכון, החולה בדרך כלל נשאר בבית החולים יום אחד במקרה של סיבוכים כלשהם. לאחר השחרור, על המטופל לדאוג לעצמו ולנוח. ניתן לחזור לפעילות יומיומית לאחר מספר ימים ולהתחיל לעבוד לאחר שבוע. עם זאת, במהלך השבועיים הראשונים, יש להימנע מתנועות משכנעות ולבצע רק תרגילים קלים. יש להמתין חודש לפעילות ספורט וכושר כבדים. גם תהליך ההחלמה לאחר אסתטיקת שרירי הבטן משתנה מאדם לאדם.
אם למטופל יש הרגל של עישון או שתיית אלכוהול, יש להימנע מאלה בחודש הראשון כדי לקצר את תהליך הריפוי. יש לצרוך מזונות בעלי ערך תזונתי גבוה המומלץ על ידי הרופא. על פי עצת הרופא, יש ללבוש מחוך בשבועות הראשונים, כך נמנעת היווצרות בצקת והצלחת הניתוח עולה.
הודות לניתוח זה, ניתן למטופלים שלנו לקבל את השרירים הבולטים שהם חולמים עליהם. עם זאת, על המטופלים שלנו להיות זהירים על מנת לשמר את תוצאות הניתוח. לאכילת תזונה מאוזנת ולעשיית ספורט חשיבות רבה להגנה על שרירי הבטן.

תהליך תפעול שישה חבילות

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

4-5 שעות

הישארו באיסטנבול

6 ימים

מקובל מבחינה חברתית

2 שבועות

עלות מבצע שישה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 5 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

תמיד מומלץ להיות באיסטנבול כמה ימים לפני הניתוח. אתה צריך לארגן את ההליכים שלך

עם כל הבדיקות והמבחנים שלך ולהתכונן לניתוח מבחינה פסיכולוגית.

ההחלמה לאחר ניתוח שישה חבילות נמשכת בדרך כלל 3 ימים לאחר הניתוח. אז תכננו חופשה של לפחות 5-6 ימים למראה חדש. אל תשכח לראות גם את המקומות היפים של איסטנבול!

צרבת בטן, המכונה לעתים קרובות פיסול שומן, הוא טיפול כירורגי שבו שומן לא רצוי מהבטן מוסר בכוונה מהגוף על ידי שאיבת שומן על מנת לעצב ולהגדיר את שרירי הבטן ויוצר כמעט מיד מארז 6.

זה מרענן לדעת שחריטה היא תהליך קבוע. הסיבה לכך היא שתאי שומן שנהרסו במהלך הטיפול נוטים פחות להיות מוחלפים על ידי הגוף שלך.

תתחיל לעבוד.
הבאת מדד מסת הגוף שלך לנקודה שבה ניתן לראות את שרירי הבטן שלך הוא הצעד הראשון אם יש לך עודף שומן ואת רוצה שרירי הבטן.
חזקו את השרירים בליבה שלכם.
נסה להרים משקולות.
בצע תרגילי לב כל יום.
לצרוך מים.

ניתוח פלסטי הנקרא "פיסול בטן" מחטב את הבטן באופן שגורם להם להיראות כמו שרירי בטן. באמצעות פיסול שומן, מומחים מסירים בקפדנות את השומן באזורים מסוימים ויוצרים גלים בבטן להדגשת שרירי הבטן.

מאחר ובמהלך הטיפול נעשה שימוש בהרדמה כללית, המטופלים אינם חשים בכאב. אתה עלול לחוות קצת כאב, חבורות ונפיחות לאחר הניתוח שלך, אך תופעות הלוואי הללו שכיחות ויחלפו עם ההחלמה.

בעוד שניתוח בטן מהדק את שרירי הבטן, ההליך לבדו לא נועד לתת לך אשליה שיש לך שרירי בטן. עם זאת, לאחר השלמת תהליך הריפוי, המטופל יכול בדרך כלל להשיג את המראה הזה באמצעות משטר פעילות גופנית.

הליך שאיבת השומן הנוסף לריכוך הטבור הוא הטכניקה היעילה ביותר להיפוך מתיחת בטן. השתמש בבגד תמיכה טוב למשך מספר שבועות לאחר הניתוח.

המנתח שלך יסמן תחילה את האזור סביב הבטן שלך כדי להתחיל בטיפול צרבת הבטן. שחיקה בבטן מסירה שומן תוך השארת משקעים מסוימים מאחור בכוונה כדי להדגיש את מראה שרירי הבטן. לאחר שאתה והרופא שלך תחליטו על האזורים שצריך לפסל, תינתן לך הרדמה מקומית.

כל ההליכים הכירורגיים יוצרים צלקות, אך צלקות תחריט בטן מוסתרות היטב. בדרך כלל, חתכים קטנים מספיק כדי להיות מוסתרים נעשים ליד או ליד הטבור, בין שרירי הבטן או מתחת לעטרה.

רק שיטות שאיבת שומן בחדות גבוהה הדורשות שימוש ב-VASER, קנולות Power X והידוק פלזמה לריפוי קר של העור יכולות לייצר חומצת בטן.
כדי להשיג תוצאות אלו, מבוצעים חתכים קטנים ביציאות במפשעה, בטבור ומתחת לשד.