השתלת עדשה

טיפול עדשות מולטיפוקל בטורקיה

Multifocal Lenses in Turkey

מה זה עדשות מולטיפוקל?

עדשות מולטיפוקל מושתלות דרך חתך קטן בצד הקרנית. בצורה זו היא מאפשרת לראות רחוק וקרוב בבירור. לעדשות אלו מספר נקודות מוקד. זה אומר כמובן שכל הפעילויות היומיומיות לאחר החלפת עדשה שבירה ניתנות לביצוע ללא משקפיים, שכן ספקטרים ​​רבים מכוסים. צריך להיות ברור לאיזה מרחק מכוונת הראייה ללא משקפיים. עם זאת, קודם כל, יש לדון באילו פעילויות מתבצעות. בהתאם, יש להחליט האם עדשת המולטיפוקל מספיקה או לא.
מסנן UV מונע נזק לעיניים. עם זאת, הוא מספק הגנה נוספת מפני השפעות מזיקות לרשתית. אבל מעל לכל, זה מספק תחושה טובה יותר של ניגודיות במצבים מסוימים.

איזה מטופלים בוחרים בעדשה הזה?

לתיקון בעיות כגון היפראופיה, כלומר רוחק ראייה, קוצר ראייה ופרסביופיה הקשורה לגיל. פרסביופיה נקראת הפרעות ראייה ליד. זה לא פגם בראייה, הוא מתרחש כתוצאה מהתקשות הדרגתית של עדשת העין עם הגיל. זה בדרך כלל מתחיל להופיע לאחר גיל 40, הופך קבוע בגיל 60 ואינו מתקדם.
פרסביופיה קל מאוד לזהות. בקיצור, פרסביופיה היא בעיית עיניים שפוגעת בכולם בגילאי 40-45 שנים. בשלב זה, אובייקטים קרובים מתחילים להיראות מטושטשים. ייתכן שתצטרך למתוח את הידיים מעבר לעיניך כדי לראות בבירור את הספר שאתה קורא. כמובן, יש גבול למתיחת הידיים.

יתרונות

עדשות מולטיפוקל מציעות יתרונות רבים. אלה כוללים בדרך כלל את היתרונות הבאים:
חדות ראייה טובה יותר במרחקים שונים מרחוק לקרוב,
המעבר בין מעלות פחות חד,
יכולת ראייה במצבים רבים ללא צורך במשקפיים נוספים.

חסרונות

כמה חסרונות של עדשות אלה הם:
ייתכן שיהיה קשה להתרגל עקב חווית ראייה שונה.
במהלך שלב ההתאקלמות, ייתכנו סנוור לילה וראייה מעורפלת או צללית.
הם יקרים יותר בשל מורכבות העיצוב שלהם.
לפני פעולת עדשות מולטיפוקל
לאחר שהחלטת לבצע את ההליך הזה, אנו ממליצים לא לשתות אלכוהול או לעשן עד ליום הניתוח. עם זאת, אם אתה משתמש במדללי דם, עליך להפסיק להשתמש בתרופות אלו. עליך ליידע את הרופא שלך על התרופה שלך. נשים לא צריכות להתאפר עיניים כשהן מגיעות לניתוח. בבוקר הניתוח ניתן לאכול ארוחת בוקר שלא תפריע למערכת העיכול. מכיוון שהניתוח אינו מבוצע בהרדמה מלאה, אין צורך להיות רעבים.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

אחרי ניתוח עדשות מולטיפוקל

לאחר ניתוח עדשות מולטיפוקל, המטופלים משתחררים באותו היום. עם זאת, ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לאחר הרכבת עדשות חכמות. אנו יכולים לרשום אותם כדלקמן:
כשחוזרים הביתה לאחר הניתוח יש לשכב על הגב 1-2 שעות.
כדאי להרכיב משקפיים ברציפות ביומיים הראשונים לאחר חיבור העדשה. בימים שלאחר יומיים הראשונים, אתה יכול להשתמש במשקפי שמש כמגן כשאתה יוצא.
אין להישען קדימה או להרים כבד אלא אם כן הכרחי.
אם יש לך כאב, תוכל להשתמש במשככי כאבים מלבד אספירין.
זה מאוד נורמלי להרגיש דקירות ואי נוחות לאחר הניתוח. במקרים כאלה, אתה לא צריך לשפשף את העיניים.
ייתכן שתראה מטושטש בימים הראשונים. עליך להמשיך להשתמש בטיפות שניתן על ידי הרופא שלך.

עדשות מולטיפוקל בתהליך טורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

15 דקות

הישארו באיסטנבול

4 ימים

מקובל מבחינה חברתית

יום 1

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אתה יכול לחזור לארץ שלך לאחר פעולת העדשה המולטיפוקל. אבל עדיף שתישאר כאן יומיים או שלושה כדי להסתכן בפיתוח סיבוך. אם הכל בסדר אחרי יום אחד, אתה יכול לחזור לארץ שלך.

אתה חייב להיות כאן ביום הניתוח. אין צורך להגיע מספר ימים לפני הניתוח. עם זאת, אם תכננתם סיור כאן, תוכלו להגיע מוקדם יותר.

IOLs מולטיפוקל מפחיתים את הצורך שלך במשקפי קריאה לאחר ניתוח קטרקט. עדשות מושתלות אלו מרחיבות את שדה הראייה שלך. כך ניתן לראות בבירור מקומות קרובים ורחוקים ללא שימוש במשקפיים נוספים.

עדשות מגע דו-מוקדיות מתוכננות עם קו מסוים בין ראייה מקרוב לראייה מרחוק. אתה יכול לנוע קדימה ואחורה בין אזורים, בדיוק כמו עם משקפיים ביפוקל. לעדשות מולטיפוקל יש מעבר הדרגתי בין רחוק לקרוב.

עדשות מולטיפוקל חדשות טובות יותר מעדשות עקיפה ישנות יותר מבחינת ראייה קרובה, איכות ראייה וסיכון הילה. עם זאת, לעדשות אלו יש תוצאות טובות יותר באופן מובהק סטטיסטית מאשר עדשות שבירה.

כמה חסרונות של עדשות אלו הם: עלול להיות קשה להתרגל אליהן עקב חווית ראייה שונה, ייתכנו סנוור לילה ובעיות ראייה מעורפלות או צללות בשלב ההתאקלמות, והן יקרות יותר בשל מורכבותן. בעיצובים שלהם.

IOL מולטיפוקל אינו מתאים אם לאדם יש תחלואה נלווית בעיניים. בסך הכל, המשמעות היא ש-50% מהמטופלים אינם כשירים.

אין תשובה ברורה לשאלה זו. כי המחירים משתנים בהתאם לכמה סיבות. אלו הם בדרך כלל מותג העדשות בשימוש, הניסיון של הרופא שלך ואיכות המרפאה.

עדשות חד מוקדיות מתמקדות רק במרחק. אבל עדשות מולטיפוקל מספקות ראייה למרחקים שונים. הם יכולים לתקן מרחק קרוב, בינוני וארוך. אלה גם מבטלים את ההתמכרות למשקפיים. מסיבה זו, זוהי אופציה פופולרית יותר עבור מי שלא רוצה להרכיב משקפיים.

סוג השתלת העדשה המלאכותית בשימוש אינו נלקח בחשבון. לכן, אתה תמיד צריך לצפות שהראייה שלך בעין הניתוחית תהיה מטושטשת זמנית במהלך השבוע הראשון שלאחר הניתוח. רוב המטופלים ממתינים כחודש עד לקבלת משקפי מרשם חדשים לאחר ניתוח קטרקט.

עדשות אלו פועלות בצורה שונה מאוד מעדשות עיניים רגילות. זהו טיפול קבוע וסופי כאחד. יחד עם זאת, אין צורך להוריד אותו בזמן שינה או מקלחת

כאשר מושתל IOL מולטיפוקל, יש לשמור על ראייה מקרוב נאותה. אם לא ניתן להשיג זאת או גורם להילות ולבעיות ראייה אחרות, ניתן לתקן זאת. ניתן להחליף אותו ב-IOL אחר או ב-IOL מסורתי עם ראייה אחת.