רפואת שיניים

כתרים דנטליים בטורקיה

Dental Crowns in Turkey

מהו כתרים לשיניים?

הכתר מיושם בדרך כלל כאשר רוב מבנה השן אבד ונחלש מכדי לתמוך בכוחות לעיסה ו/או נשיכה. מבנה השן עלול ללכת לאיבוד עקב שבר בשן או עששת לא מטופלת המתפשטת על פני שטח גדול בשן. אינדיקציה נוספת לשיקום שן עם כתר היא שן שעברה טיפול שורש. שיניים שעברו טיפול שורש הופכות לשבירות יותר עם הזמן, ולכן יש סיכוי גבוה יותר להישבר ולהיחלץ החוצה. שיקום שיניים שעברו טיפול שורש עם כתר יגן עליהן מפני שבירה לאורך זמן. אנשים הסובלים משחיקת שיניים חמורה יכולים להפיק תועלת גם מכתרים לשיקום השיניים והגנה על השיניים מפני נזק נוסף. כתרים משמשים גם לשיקום שתלים דנטליים. כאשר מניחים שתל דנטלי כדי להחליף שן שאבדה, אנו מניחים כתר חרסינה מעל השתל כדי שייראה כמו שן.

שיטות ציפוי שיניים

כתרים דנטליים הם בדרך כלל הסוגים שנוקטים את שמם מהחומרים המשמשים בבנייתם. מספר השיניים שיש לציפוי משתנה מאדם לאדם. אם מספר ציפויי השיניים הוא יותר משניים, הציפוי צריך להיות עמיד יותר. מטופלים שיהיו להם יותר משני כתרים מועדפים על ידי הרופא ככתרים דנטליים עם תשתית זירקוניום או מתכת. כתרים דנטליים הם:

כתרים חרסינה על בסיס מתכת

לאחר מדידת מבנה השן, נעשית תשתית המתכת הנחוצה. טכנאי שיניים משתמשים במברשות מיוחדות לעיצוב שיניים, ושחזורי מתכת המשמשים בפיו של המטופל חייבים להיות תואמים, מלוטשים ומוכנים לשימוש.

כתר קיסרית קרמי מלא

זוהי שיטה המשמשת את מי שיכין כתר שן בודדת. זוהי טכניקה המיושמת על שן קדמית אחת, בניגוד לכתר על בסיס מתכת. זוהי טכניקה עמידה יותר מכתרים אחרים. עם זאת, סביר מאוד שהוא יישבר במכות קשות.

אחת הסיבות לכך שטכניקת פורניר כתר הקיסרית מועדפת לעתים קרובות בטורקיה ובעולם היא היתרונות שהיא מציעה. בין היתרונות הללו, אנו יכולים לפרט את הדברים שאתה צריך לדעת כדלקמן:

- מציע מראה שיניים טבעי

- הוא עונה על ציפיות אסתטיות הודות להעברת האור הגבוהה שלו.

- לשיטת ציפוי שיניים זו יש פלואורסצנטיות טבעית ובזכות תכונה זו ניתן לשלוט במבנה פני השטח.

- יש לו שמירה גבוהה יותר מאשר סוגים אחרים של כתרים.

- פחות הצטברות פלאק על פני השטח

- עמיד בפני שחיקה

- ספיגת הנוזלים נמוכה

- הוא מוחל ללא כאבים לחלוטין.

- ניתן ליישם אותו גם כאשר גוון הצבע של השיניים משתנה.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לפני טיפול ציפוי שיניים

בתהליך של כתרים דנטליים; ניתן להשתמש בחומרים כגון זירקוניום, זהב, כסף, פורצלן וקרמיקה. בהתאם לניתוח שיש לבצע בפיקוח הרופא, אחת מהאפשרויות הללו עשויה להיות מועדפת. מי שרוצה להגיע לתוצאה שונה הרחק מהמראה הטבעי עשוי להעדיף חומרי מתכת כמו זהב וכסף. מי שרגיש לגבי מראה טבעי צריך לבחור באחת מאפשרויות הזירקוניום, הפורצלן והקרמיקה. מחירי שיני הפורניר עשויים להשתנות בהתאם לחומר שייבחר. שימת לב לקריטריון זה בעת הבחירה תסייע ביצירת תקציב. זירקוניום יכול להיחשב כחומר השימושי ביותר במונחים של טבעיות ופונקציונליות כאחד. זירקון הוא הדרך המתאימה ביותר להשיג מקוריות מבחינת מראה השן. מסיבה זו, מי שרוצה לקבל כתרים בגיל צעיר יכול להעדיף גם זירקוניום. ביישום על ידי רופא מומחה בתחום כתרי זירקוניום, הוא מאפשר שימוש בשן לאורך זמן ללא בעיות.

לפני הניתוח מכינים את השיניים לציפוי בבדיקה. לפני הציפוי מנקים את השיניים על ידי ביצוע טיפולים מתאימים. כל התנאים הדרושים לציפוי מסופקים. השלבים של טיפול שיניים בכתר הם כדלקמן;

- מודדים שיניים ומניחים תבניות זמניות על השיניים עד להכנת הכתרים.

- אם מתרחשת בעיה בזמן שהתבניות על השיניים, מתערבים מיד וכל בעיה שעלולה להתעורר בזמן הכנת שיני הציפוי בסביבת המחשב עם מערכות תלת מימד נפתרות מיד. שיניים מוכנות מיושמות ביום התור.

תהליך טיפול ציפוי השיניים מסתיים בכ-3 מפגשים במידה ואין בעיה. יש לציין כי הטיפול צריך להתבצע במרווח של 2-3 ימים. לאחר סיום טיפול ציפוי השיניים, חשוב למטופל לשים לב לטיפול הפה והשיניים ולהגיע לבדיקות שוטפות. טיפולי שיניים המבוצעים על ידי רופאים מומחים יכולים לשמש באופן בריא במשך שנים רבות אם מתקיימים התנאים הדרושים.

לאחר טיפול ציפוי שיניים

מומלץ לעקוב אחר ההנחיות שנתן רופא השיניים שלך על מנת לקבל תהליך ריפוי נוח לאחר ציפוי שיניים. בהתאם לסוג הטיפול בכתר, ישנם הליכים שיש לעשות בהתאם לכל טיפול. טיפולי כתרים דנטליים מיושמים בשיטות שונות לוויסות ההפרעות במבנה השן ולהשגת שיניים בריאות יותר. על פי הטיפולים שבוצעו, הנקודות שיש לקחת בחשבון לאחר הניתוח הן כדלקמן;

- עליך לחשוב על הכתרים כעל השיניים הרגילות שלך ולצחצח אותם לפחות 2 פעמים ביום.

- שאריות מזון עלולות להישאר מתחת לכתרים, לשם כך יש צורך להשתמש בחוט סופר.

- יש צורך ללכת לבדיקה באופן קבוע כל 6 חודשים.

- זה נורמלי שיש עקצוצים בהתחלה... זה יעבור עם הזמן. אם זה לא חולף, ניתן להשתמש במשכך הכאבים המומלץ על ידי הרופא, ואם הבעיות נמשכות, ניתן לקבוע תור לרופא.

- הרופא שלך יכול לחבר את השיניים באופן זמני. במקרה זה, הכתרים יכולים לרדת בקלות רבה יותר. אין דבר כזה שהשן המחוברת הזמנית תמיד תיפול. אם אין בעיה לאחר שימוש ניסיון, הוא יצורף לצמיתות.

- יש להמשיך להשתמש בחוט דנטלי. ייתכן אפילו שיהיה צורך להגביר את תדירות השימוש.

- אגוזי מלך וכו'. יש להיזהר עם מזונות קשים במיוחד. אין לשבור את קליפות המזון על ידי השיניים.

- ייתכנו שאריות דבק קבועות או זמניות בו זמנית. אז אל תפחדו בזמן צחצוח השיניים.

- אתה יכול לקבוע ביקור עם הרופא שלך כדי לדון בכל הבעיות שלך.

- זה עלול לקחת זמן להתרגל כי יש חומר זר בפה שלך.

- כתרים עשויים להיראות גדולים מדי עבור הלשון, השפתיים, פנים הפה שלך. הסיבה לכך היא שאין שיניים באזור זה במשך זמן רב. אתה תתרגל לזה תוך 15 יום לכל המאוחר.

תהליך כתרי שיניים בטורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

6-8 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות כתרים דנטליים בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 4 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

ניתן לבצע בדיקות ביום הניתוח. אז תכננו בהתאם.

לכן, כדאי שתדעו שאם יש לכם כאן ציפוי שיניים, תצטרכו לשהות באיסטנבול כמה ימים. בינתיים יינתן לך כתר זמני ממשרד השיניים. הכתרים המותאמים אישית שלך מותקנים ויוצרים בדרך כלל תוך 4 עד 7 ימים. זה מצביע על כך שכדאי לשהות באיסטנבול כשבוע.

ציפוי שיניים ממוצע יחזיק מעמד למשך 15 שנים עם אמצעי זהירות מיוחדים. אבל לעתים קרובות הם נמשכים עד 25 עד 30 שנה כאשר אתה נותן זמן ותשומת לב נוספים לבריאות השיניים שלך.

כתר דנטלי הוא אפשרות טיפול מצוינת שיכולה לספק הקלה יעילה ולאורך זמן לבעיות שיניים רבות. כתרים דנטליים מומלצים לתמיכה בשן בעקבות טיפול שורש, לטיפול בשן שבורה או סדוקה, חיזוק והגנה על שן פגומה או חיזוק שן.

שן רגילה מתחת לכתר מחוברת אליו. בשל כך, עלול להתפתח עיוות בקצוות של כתר. ניתן לתקן כתר עם קצוות חבולים לצמיתות רק על ידי הסרת הכתר הישן, טיפול בחבורה ויצירת כתר חדש.

אין צורך בטיפול שורש לכתר או להיפך. אבל לפעמים ייתכן שיהיה עליך לקחת את שני הטיפולים. אם לא ניתן להציל את השן שלך, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ ​​על עקירה. לאחר מכן תוכל להחליף את השיניים החסרות בתותבות, גשרים דנטליים או שתלים.

כתרים קרמיים הם אופציה טובה עבור שיניים קדמיות. לכתרים דנטליים העשויים מקרמיקה דחוסה יש ליבה פנימית קשה. כתרים דנטליים העשויים מקרמיקה דחוסה מחליפים את בטנות המתכת המשמשות לייצור כתרים מקרמיקה. מכיוון שהפורצלן מספק את התאמת הצבע הטבעית הקרובה ביותר, נעשה שימוש בקרמיקה דחוסה לכיסוי כתרים.

אתה לא אמור להרגיש יותר גרוע אחרי שיש לך כתר. השיניים, החניכיים והרקמות הסובבות שלך יורדמו באופן מקומי על ידי רופא השיניים שלך, אך סביר להניח שגם תינתן חומר הרדמה, כך שאתה עלול להרגיש צביטה קטנה.

ציפויים וכתרים יכולים גם ליפות את החיוך שלך וגם לגרום לשיניים שלך להיראות טוב יותר. ציפויים משמשים לעתים קרובות לתפקוד וליופי, אך הם אינם יכולים לשחזר את תפקוד השן אם היא נפגעה ללא תקנה. כתרים יכולים להגן על השיניים בעת הצורך וכן לשפר את המראה.

לפני שרופא השיניים שלך מתחיל בתהליך ההכתרה, הוא מרדים (מרדים) את השן ואת רקמת החניכיים שמסביב. לאחר מכן מחליפים את משטח הלעיסה ואת צידי השן כדי לפנות מקום לכתר. בהתאם לסוג הכתר המשמש, כמות מסוימת מוסרת.

השתמש במברשת שיניים רכה כדי לצחצח היטב את השיניים. אתה יכול גם להוסיף שטיפה פלואוריד ומשחת שיניים פלואוריד או ג'ל לשגרת הניקוי שלך. מניעת שבירת כתרים וגשרים על ידי שימוש בחוט דנטלי בעדינות. סיים בשטיפה עם מי פה כדי להיפטר מהחיידקים הגורמים לעששת.

בנוסף, אתה יכול לראות מזון מתאסף סביב בסיס הכתר. זה עשוי להיות אינדיקציה לכך שהכתר אינו מחובר היטב לשן שלך ובמקום זאת משאיר רווח שבו פסולת מזון ורובד יכולים להיאסף. מחלות חניכיים ועששת יכולות לנבוע מכך.