ניתוח בריאטרי

מעקף קיבה בטורקיה

Gastric Bypass in Turkey

מהו מעקף קיבה?

ניתוח מעקף קיבה הוא אחד מניתוחי ההשמנה הנפוצים ביותר. בניתוח זה מתקבלות תוצאות מוצלחות מאוד בניתוח בריאטרי. בניתוח מצטמצם נפח הקיבה ומצטמצם ספיגת חומרי הזנה. בניתוח מעקף קיבה משתנים מבני הקיבה והמעי הדק והמטופל יורד במשקל. ניתוח זה הוא גם מגביל וגם מפחית ספיגה.
נפח הקיבה יורד. לכן, גם צריכת המזון של המטופל מופחתת. החלק בתחילת הקיבה מופרד מהשאר, ומשאיר כ-30-50 סמ"ק. חלק מהמעי הדק עוקף. לאחר מכן הוא מחובר לקיבה הקטנה החדשה שנוצרה. בדרך זו, המטופלים מגיעים מיד לתחושת שובע על ידי צריכת מנות קטנות בהרבה. במקביל נמנעת ספיגה של חלק ניכר מהמזונות עתירי הקלוריות הנלקחים.

לפני מעקף קיבה

לפני הניתוח, חולים מקבלים תוכנית דיאטה. לפיכך, החולה מסופק לרדת קצת במשקל. בדרך זו, גודל הכבד מצטמצם. לכן, הסיכונים הכרוכים בניתוח ממוזערים. אם החולה משתמש באלכוהול וסיגריות, עליו להפסיק את צריכתם. זה חשוב לתהליך החלמה מהיר יותר. בתחום ההשמנה אנו מבצעים ניתוחי קיצור קיבה עם המנתחים שלנו בקפדנות. הטיפול ההשמנה המתאים ביותר נקבע עבורך במהלך הבדיקה המקדימה בחינם. הרופא שלך יודיע לך על מעקף קיבה. תוכל ליהנות מתמיכת הדיאטנית החינמית שלנו למשך 6 חודשים לאחר הניתוח.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

BMI Calculator
2-120
ס”מ
ק"ג
2-120
רגליים
אינץ'
פאונד
תוצאה

אחרי מעקף קיבה

לאחר ניתוח מעקף קיבה, תצטרך להישאר בבית החולים שלושה או חמישה ימים. משך הזמן הזה תלוי במצבך הכללי. כל הטיפול הרפואי והבקרות שלך במהלך ההחלמה מבוצעים על ידי צוותי בריאות מומחים. בתהליך זה חשוב לשים לב להמלצות התזונה של הרופא. כדאי להתרחק ממשקאות מוגזים וממאכלים מוכנים. תוכן עבורך תוכנית תזונה מיוחדת, אותה עליך לעקוב במשך 3 חודשים. אתה צריך לצרוך את המזונות שנקבעו על ידי הדיאטנית שלך שתעקוב אחריך.

תהליך מעקף קיבה

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-3 שעות

הישארו באיסטנבול

2 ימים

מקובל מבחינה חברתית

5 ימים

עלות מעקף קיבה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

עבור מעקף קיבה, עליך להישאר בטורקיה לפחות שבוע. תקופה זו עשויה להיות ארוכה יותר בהתאם למצבך הכללי. עם זאת, מאחר שתישאר בבית החולים לפחות חמישה ימים לאחר הניתוח, שהייתך בטורקיה היא לפחות שבוע.

עליך להגיע לטורקיה יום אחד לפני ניתוח מעקף קיבה. בתקופה זו ההכנות הנדרשות לניתוח נעשות ביתר קלות. עם זאת, זמן ההגעה שלך לטורקיה עשוי להשתנות בהתאם למצב. חלק מהמטופלים מגיעים לכאן בבוקר הניתוח. אתה יכול להחליט על זה על ידי שיחה עם הרופא שלך.

השמנת יתר משפיעה לרעה על חיי היומיום של המטופל עם נטל עודף המשקל שלו. זה מגביל את הפעילות הגופנית. עם זאת, קיים סיכון לפתח מחלות כרוניות שונות. בניתוח מעקף קיבה, המטופל נפטר מכל הסיכונים הללו. בסופו של תהליך זה מחכים למטופל חיים איכותיים ונוחים בהרבה.

כן. מעקף קיבה הוא ניתוח רציני. עם זאת, הסיכונים ממוזערים בניתוח שיבוצע על ידי מנתח מנוסה. לכן, הפעולה מתבצעת בבטחה.

סיבוכים שניתן לראות בטווח הקצר: סיכון לדליפה, סיכון לדימומים, דלקת בדרכי הנשימה, תסחיף, בקע חתך, זיהום בפצעים. סיבוכים ארוכי טווח: כיב קיבה, אבני מרה, בקע חתך, חסימת מעיים.

הניתוח מבוצע בהרדמה כללית. לכן, המטופלים אינם חשים כאב במהלך ההליך. אתה עלול להרגיש קצת כאב ביום

הראשון לאחר הניתוח. עם זאת, מצב זה לא יימשך הודות למשככי הכאבים שהרופא שלך יתן לך.

אנו ממליצים לבצע פעולה זו פעם אחת בלבד. ניתוח שני מגביר את הסיכון לזיהום, דימום ומחלות קיבה ומעי אחרות. מסיבה זו, ניתן לבצע את רוב התיקונים לאחר ניתוח מעקף קיבה. ביצוע אותו ניתוח מספר פעמים מסוכן מאוד.

עלייה במשקל לאחר ניתוח בריאטרי מרתיעה מאוד את המטופלים. ירידה טיפוסית במשקל מוקדמת בעקבות ניתוח מעקף קיבה נעה בין 47-80% ממשקלך. עם זאת, עלייה טיפוסית במשקל היא בדרך כלל 15-25%.

חוקרים אומרים שזה בריא לרדת במשקל, בין אם באמצעות ניתוח או דיאטה. עודף משקל טומן בחובו סיכון גבוה יותר לדלקת כרונית, סוכרת מסוג 2, מחלות לב וסוגים מסוימים של סרטן. לכן, שתי הדרכים לרדת במשקל הן בריאות.

אתה תרד הרבה במשקל תוך שישה חודשים לאחר הניתוח. אנשים שעוברים ניתוח מעקף קיבה מאבדים בדרך כלל כ-30 עד 40% ממשקל גופם העודף. אין שום דבר מיוחד לעשות כדי לרדת במשקל מהר לאחר הניתוח. במקום זאת, פשוט פעל לפי העצה.

עבור ניתוח כריתת קיבה בשרוול, עליך להיות לפחות 25 מעל המשקל הרגיל שלך. מדד מסת הגוף צריך להיות מעל 35. חולי סוכרת בין 30-35 יכולים גם לעבור ניתוח.

מצבים כמו מחלות לב, ריפלוקס, כולסטרול גבוה, דום נשימה בשינה, לחץ דם גבוה, סוכרת או אי פוריות יכולים למנוע ניתוח מעקף קיבה.