ניתוח פלסטי

ניתוח אף בטורקיה

Rhinoplasty in Turkey

מה זה ניתוח אף?

ניתוח אף אסתטי, שהוא אחד הניתוחים המבוצעים ביותר בתחום הניתוחים האסתטיים; מדובר באפליקציה המשפרת את הנשימה של המטופל ומתקנת את צורת האף.
המטרה בניתוח אף היא ליצור אף טבעי המתאים לפרופיל הפנים.
האף הוא אחד האיברים החשובים ביותר הנמצאים באמצע הפנים ומספקים מעבר אוויר באופן תפקודי. בניתוחי אף אסתטיים חשוב מאוד לשים לב לאלמנט זה במהלך הניתוח.
אם ישנם מבנים באף שאינם יכולים לתפקד, יש לשפר אותם ולהגביר את איכות הנשימה של המטופל. בנוסף, אחוזי ההצלחה של הניתוח משתנים בהתאם למאפייני העור של המטופל.

שיטות ניתוח אף

קיימות שש טכניקות שונות לניתוח ניתוח אף.

מיקרו-ניתוח אף בטורקיה

מטופלים עם עיוות קל ברכס האף ועצם עליון צרה של האף יכולים להפיק תועלת משיטת המיקרו-אף. בטכניקה זו מגיעים לגב האף באמצעות חתכים הנעשים דרך האף ומעצבים את גב האף באמצעות מערכות גילוח מיוחדות. מכיוון שההתערבות מוגבלת מאוד, אין צורך בשברים של עצם האף לרוחב כדי לתת לאף את צורתו העגולה הטבעית, וההתערבות לקצה האף מוגבלת מאוד. מעבר לכך, ניתן להשלים את ההחלמה תוך זמן קצר מאוד מבלי אפילו חבורות ונפיחות סביב העיניים. התנאי החשוב ביותר להצלחת טכניקת המיקרו-אף הוא בחירת המטופל המתאים, וכן הצגה מציאותית של ציפיות המטופל והרופא מהניתוח לפני הניתוח.

סוג B Plasti בטורקיה

הניתוח המבוצע לתיקון העיוותים רק בקצה מבנה הסחוס ללא כל התערבות במבני העצם של האף נקרא טיפפלסטי. בניתוח טיפ פלסטי ניתן לתקן צניחה ואסימטריה של קצה האף, להקטין את קצה האף, להדגיש את נקודת הקצה במבט הפרופיל של האף ולתקן את זוויות הסחוס המגבילות את כניסת האף. . מכיוון שמבני העצם אינם מושפעים, נפיחות ושינוי צבע סביב העיניים אינם נראים בדרך כלל לאחר הניתוח. מאחר שמספיק למרוח תחבושת של שבוע על האף לאחר ניתוח טיפ פלסטי, המטופלים יכולים להמשיך את חיי היומיום שלהם במהירות. מה שצריך לקחת בחשבון בהקשר זה הוא לא רק להתמקד בקצה, אלא גם להעריך את מבנה האף הכללי. אם הקשר בין קצה האף לגב אינו מוערך היטב ושני האזורים אינם מתערבים, ייתכן שלא יתקבלו תוצאות מספקות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

ג. גישה אנדונסלית Endonasal (ניתוח אף סגור בטורקיה)

אם הבעיות באף אינן גדולות מדי, מדובר בניתוח אף המבוצע כולו דרך האף. ניתן לבצע ניתוחים אסתטיים באף בטכניקות שונות. בשיטת ניתוח אף אנדונאלי ניתן להעדיף במקרים בהם העור והרקמות הרכות נפגעו קלות כמו הרמת גשר האף, הרמת קצה האף והקטנת כנפי האף.
ניתוח אף Endonasal (ניתוח אף סגור) הוא התערבות לאף עם חתכים דקים שנעשו דרך האף. לאחר ביצוע החתכים, הניתוח מסתיים בתפרים אסתטיים. עבור תפרים משתמשים בטכניקת הפריצה במקום לשבור את האף. זה בדרך כלל הליך המבוצע בזמן שהמטופל מחוסר הכרה. אם רק יתבצע תיקון פשוט בקצה האף, ניתן להעדיף הרדמה מקומית. הניתוח אורך 1-3 שעות בהתאם לטכניקה המיושמת בהרדמה כללית.
בהשוואה לניתוח אף פתוח, יש לו יתרונות כמו זמן החלמה קצר יותר, ללא צלקות, מראה טבעי יותר של האף וזמן פעולה קצר יותר. מסיבות אלה, זה הרבה יותר מועדף על ידי מטופלים. אמנם זמן הפעולה קצר יותר, אך מדובר בפעולה קשה וטכנית ודורשת מומחיות וניסיון רציניים.
יש לשמור על הראש מורם במיוחד בשבוע הראשון שלאחר הניתוח. זה הכרחי כדי שהנפיחות תהיה פחותה ותחלוף מוקדם יותר. כאשר מניחים תפרים אסתטיים באף, התפרים מתמוססים מעצמם.

ניתוח אף חיצוני (ניתוח אף פתוח בטורקיה)

שלא כמו ניתוח אף סגור, גישת ניתוח אף פתוח או חיצוני משתמשת בחתך גשר קטן הנקרא חתך טרנסקולומלר כדי לחבר את חתך הנחיר הימני והשמאלי. בתמורה לחלק הנראה לעין זה 4-5 מ"מ, ניתן לקפל את עור האף כלפי מעלה (כמו פתיחת מכסה מנוע) כדי לספק נוף ללא הפרעה של תת-שלד האף. בנוסף להדמיה ישירה של כמעט כל מסגרת האף, ההידרדרות של סחוס האף ממוזערת וניתן להעריך רכיבים בודדים ביישורם הטבעי והשלם. לכן, סימן ההיכר של ניתוח אף פתוח הוא הגישה הכירורגית המשופרת מאוד שמאפשרת החתך הטרנסקולומלר.
בעוד היבטים רבים של אף לא מושך ניתנים לתיקון באמצעות גישת ניתוח אף סגור (ובכך להימנע מחתך טרנסקולומלר), הסיכון הקטן של צלקת קולומלרית גלויה מאוזן היטב עם שיפור דיוק, צדדיות ויעילות.
בעוד שחלק ממנתחי אף ממשיכים לשלוט בטכניקה הסגורה, במיוחד בחולים עם אנטומיה פשוטה יחסית של האף, הופעתה של ניתוח אף פתוח חוללה באמת מהפכה בטיפול בעיוותים מורכבים באף כגון ניתוח אף בשפה שסועה, אף פיתול או עיוותים חמורים לאחר ניתוח אף. למעשה, רוב המומחים לניתוחי אף רואים בניתוח אף פתוח את הליך הבחירה בכל אנטומיה קשה של האף.

Piezzo Rhinoplasty (ניתוח אף אולטראסוני בטורקיה).ה

השימוש בגלים קוליים בניתוח אף החל לראשונה בהתערבויות כירורגיות הקשורות לבריאות הפה והשיניים. גישה זו שואפת לחתוך עצמות עם רטט במהירות גבוהה הנוצר על ידי גלי קול.
עם השימוש במכשיר זה באף, נוצר הרעיון של piezzo או ניתוח אף אולטראסוני.
מכשיר זה יעיל רק על מבנה העצם והוא שימושי בעיצוב העצם. התערבות במבני אף אחרים כמו סחוס וקצה האף נעשית בשיטות קלאסיות.
אין סיכון לפצעים ודימומים שכן הוא מאפשר לבצע ניתוח ללא פגיעה ברקמות רגישות. מכיוון שמונעים נזק לרקמות הרכות לאחר ניתוח אף, הסיכון לחבלות ובצקות הוא מינימלי. בדרך זו, זמן ההחלמה של המטופל קצר בהרבה.

ניתוח מחיצה

ניתוח מחיצה הוא הליך כירורגי לתיקון העקמומיות של המחיצה המשפיעה על הנשימה. הבעיה של הטיית מחיצה לצד אחד או היצרות של דרכי הנשימה עקב בליטות באזור מסוים נקראת סטיית מחיצה. זה יכול להקשות על הנשימה. במהלך ניתוח המחיצה, מחיצת האף מיושרת וממקמת אותה מחדש.
זה בדרך כלל נורמלי שהמחיצה מעוקלת מעט. אבל כאשר העיקול חמור, הוא יכול לחסום צד אחד של האף ולהפחית את זרימת האוויר. זה גורם לקשיי נשימה מצד אחד או משני הצדדים של האף. ניתוח מחיצה מיישר את מחיצת האף על ידי עיצוב מחדש או מיקום מחדש של הסחוס, העצם או שניהם.
ניתוח מחיצה עשוי להידרש גם בתהליך הטיפול במחלות כגון זיהום בסינוסים או גידול. בנוסף, ניתן ליישם ניתוח מחיצה במקרים בהם שיטות טיפול לא ניתוחיות אינן מצליחות לטפל בבעיות דום נשימה בשינה או נחירות.

Revision ניתוח אף שני בטורקיה

פעולה כירורגית זו, המיושמת על אנשים שעברו ניתוח אף בעבר אך צריכים לעבור ניתוח אף מסיבות שונות, נקראת "Revision Nose Aesthetics" או "Revisional Rhinoplasty".
ישנם גורמים רבים הגורמים לניתוח אף רוויזי. גורמים אלו עלולים להיווצר ישירות עקב כשל בניתוח הראשון, או כתוצאה ממכות באף לאחר הניתוח. ניתוחי ניתוח אף מחודשים הם לפעמים בחירה, אבל לפעמים הם יכולים להפוך להכרח כי עלולה להיות בעיה בתפקוד האף.
היקף ניתוחי התיקון עשוי להשתנות מאדם לאדם. הבעיה יכולה להופיע בכל חלק של האף. בתכנון הניתוח נלקחים בחשבון גורמים רבים, החל מרגע שהמטופל עובר ניתוח אף ראשון ועד למידת הבעיה.

ניתוח אף לגברים

למרות שניתוח אף הוא בעצם ניתוח דומה לגברים ולנשים, הוא שונה מבחינת ההתאמה לעיצוב הפנים והאף. ניתן לבצע ניתוחים כאלה עם מספר יתרונות. המטרות העיקריות הן לקבל אף בריא ויפה יותר למראה. כי האף נמצא באמצע הפנים ובמצב שיכול לשנות בצורה רצינית את המראה. מסיבה זו, אפילו השינוי הקל ביותר באף יכול לשנות באופן חיובי את היציבה של הפנים שלך.
בתהליך זה:
אסור לשכוח שתווי הפנים של גברים שונים מאלה של נשים ויש לעשות מבנה בהתאם. יש לעצב גם את תצורת האף בנפרד ולקבוע את האף שיתאים לאדם בצורה הטובה ביותר.
אין להעדיף סוג אף הפוך מאוד. בניתוח אף גבר, קצה האף אינו מורם יותר מדי.
יש לקבל מראה טבעי.
הממדים האידיאליים של האף הגברי;
-הזווית בין האף לשפה צריכה להיות 90 מעלות.
-האף הוא בגודל האידיאלי המצופה מאף זכרי מעט מעוקל.
יש לטפל באמצעים אלה בהתאם לתהליך.

ניתוח אף אתני

ניתוח אף אתני היא אומנות הכנת אף אסתטי טבעי עם תכונות השייכות לגזע (אירופאים, אפריקאים, מזרח תיכוניים, אמריקה הלטינית, אסיה והיספנים). המנתח יכול ליצור את הצורה הרצויה של המטופל על ידי טיפול במחלות באף. . למען האמת, מכיוון שניתוח אף הוא הליך מותאם אישית, כל ניתוח אף מתוכנן בהתאם לתווי הפנים האישיים ולמבנה האף הכללי. עם זאת, מספר צורות אף שונות מודגשות על ידי ההרכב האתני המגוון של הקהילה. . כאשר אנו מסתכלים על מבני האף של האסיאתים, ניתן לומר כי מבני האף הם בדרך כלל קטנים יותר וללא קשתות. לכן, אתניות שונות של אנשים גורמות לסוגים שונים של מבני אף אופייניים להופיע. היקף הליך ניתוח אף ישתנה בהתאם למצב זה.

לפני ניתוח אף

האף הוא איבר שבו הנימים צפופים מאוד. מסיבה זו, לפני תחילת ניתוח האף, אנו מייצרים תרופות המצמצמות את כלי הדם ומשככי כאבים. כך ניתן לבצע ניתוח זה ללא דימום. עם זאת, דימום לאחר ניתוח אף הוא מצב אפשרי. אנו מבצעים ניתוח מבוקר מאוד למניעת דימומים. הפריטים הבאים ראויים לתשומת לבך. לפני ניתוח זה, אין להשתמש במדללי דם (במיוחד באספירין) ובמוצרי תמיכה תזונתיים. אין להשתמש באספירין, משככי כאבים, תרופות הורמונים ותרופות נגד שפעת.
התקלח יום לפני הניתוח ונקה את הפנים עם סבון אנטיבקטריאלי. הימנעי משימוש בלק ואיפור בזמן ביקור המנתח. מצב הרוח שלך ביום הניתוח חשוב מאוד. המטופלים שלנו שאינם במתח יכולים לעבור בקלות את התהליך הזה. כאשר מטופל ישן טוב, הוא גם מתעורר היטב.

אחרי ניתוח אף

טבעי שתהיה כמות קטנה של נפיחות וחבורות מתחת לעיניים ובשורש האף לאחר ניתוח אף אסתטי (אף. כעת, הודות לטכניקות ההרדמה המיוחדות ויישום נכון של חומרי הרדמה מקומיים במהלך הניתוח, אנו נתקלים במעט מאוד נפיחות וחבלות ביציאה מהניתוח.
נפיחות וחבורות באזורים אלו נוטות לעלות 2-3 ימים לאחר הניתוח ואינן מטרידות במיוחד, מהיום ה-4 ומהיום ה-7-10. זה מתחיל לרדת מהיום הראשון.
מומחים ממליצים:
אל תשהו במקום חם מאוד.
הימנע מפעילויות שמעלות את לחץ הדם שלך. אל תטה את הראש קדימה.
אפשר לגעת באף, אבל לא לקבל מכה. אפילו המכה הקלה ביותר יכולה להיות כואבת בזמן חבישת הסד.
נסו לשמור על יציבה זקופה.
אחרי היום השני אפשר לצאת ולהסתובב, זה לא מדבק.
סיליקונים אלו עשויים לגרום לך להרגיש קור ועלולים לעורר את רפלקס ההתעטשות שלך. שמרו על קור רוח והתעטשו בפה פתוח במידת הצורך. התעטשות חולפת בדרך כלל אם אתה לוחץ את הלשון שלך אל החיך.
בתום תקופת הסד של שבועיים, החל את העיסויים שהרופא שלך יראה לך מספר פעמים ביום.
קח חודש חופש מפעילות גופנית מאומצת.
אין ללכת לים למשך חודש ולבריכה למשך חודשיים.
הימנעו מהרכבת משקפיים למשך שלושה חודשים לפחות.

תהליך ניתוח אף

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-3 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

5 ימים

עלות ניתוח אף בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 7 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

לפני ניתוח אף, החולים אינם צריכים לבצע הכנות מקדימות. בדיקות הדם המבוקשות לפני הניתוח נעשות בבית החולים בבוקר הניתוח יחד עם בדיקת ההרדמה. מלבד זאת, אין צורך בסרטי MRI או טומוגרפיה או רנטגן לפני ניתוח אף.

בתקופה שלאחר הייעוץ, 7 ימים יספיקו להחלמה. אם תרגישו בנוח בסוף תקופת 24 השעות, תוכלו לבלות עם המבנה התרבותי וההיסטורי של איסטנבול.

ניתוח אף הוא בטוח וחסכוני בטורקיה. טורקיה היא אחת המדינות המייחסות את החשיבות הגדולה ביותר למדע הרפואה. לכן, מומחים ואנשי בריאות בטורקיה מאומנים ומנוסים היטב.

טיפולים רפואיים שונים מכונים בדרך כלל "ניתוח אף". השניים הנפוצים ביותר הם ניתוח אף, העוסק במראה החיצוני של האף, וניתוח מחיצה, המתמקד בבעיות בפנים.

ההליך אורך בדרך כלל 1.5 עד 3 שעות.

כאב, נפיחות, חבורות, דימום, חוסר תחושה, זיהום הם תופעות הלוואי השכיחות ביותר של ניתוחי אף. ככל שתשתפר, הסימפטומים ייעלמו.

ניתוח פתוח כרוך בביצוע חתך לאורך הקולומלה, רצועת הרקמה הקטנה שמפרידה בין הנחיריים, בניגוד לניתוח סגור, בו החתכים מוסתרים בתוך האף.

מומחים אומרים שהגיל האופטימלי לניתוח אף הוא בין הגילאים 16-35. סיבוכים נוספים קורים לפני או אחרי גיל זה.

שיעור ההצלחה של ניתוח אף הוא בסביבות 91%. אם לא ניתן להשיג את המראה הרצוי, אפשרות ניתוח אף זמינה.

אפשר להישאר בבית החולים 1-2 ימים ולעקוב אחר סיבוכים אפשריים.

שכיבה על הגב לאחר ניתוח אף מסייעת בהפחתת נפיחות וגודש. אתה יכול לנסות כרית טריז או לישון על כורסה כדי לקבל את הזווית הנכונה. כדי למנוע פגיעה באף, הקפד להסיר זמנית חיות מחמד מאזור השינה שלך.

ניתוח אף יכול לשנות צורה, גודל, מראה, הקרנה או שילוב של גורמים אלו, בהתאם לצרכי המטופל. שפתיים, סנטר, לחיים ותווי פנים אחרים נשארים ללא שינוי אלא אם כן זמינים טיפולים נוספים.