ניתוח בריאטרי

ניתוח בריאטרי בטורקיה

Bariatric Surgery in Turkey

מהו ניתוח בריאטרי בטורקיה?

ניתוח בריאטרי הוא ניתוח לשינוי תפקוד וצורת מערכת העיכול של המטופל. בדרך זו, המטופל יכול לרדת במשקל אך חשוב מכך לטפל במצבים הקשורים להשמנה כגון סוכרת, לחץ דם גבוה, דלקת פרקים, דום נשימה חסימתי בשינה או ריפלוקס חומצי. זה גם עוזר להפחית גורמי סיכון כמו מחלות לב, שבץ וסרטן. ניתוחי הרזיה מבוצעים בכמה סוגים שונים. ניתוחים אלו אורכים בדרך כלל שלוש שעות. תקופה זו עשויה להשתנות בהתאם לכמה סיבות. כל פעולות ההרזיה מבוצעות בהליכים שונים ובתנאים שונים. מסיבה זו, ניתוחי הרזיה מופרדים זה מזה. חלק מניתוחי הרזיה מתאימים לאנשים שמנים, בעוד שאחרים מתאימים רק לסובלים מעודף משקל שאינם שמנים. המשך לקרוא למידע נוסף.

סוגי ניתוחי בריאטרי בטורקיה

ניתוחי הרזיה מבוצעים בדרך כלל בשלוש דרכים בטורקיה. אלה; כריתת קיבה בשרוול, ניתוחי בלון קיבה ומעקף קיבה.

קיצור קיבה (שרוול קיבה)

קיצור קיבה הוא ניתוח להרזיה. ניתוח כריתת קיבה שרוול קיבה מבוצע לרוב בשיטה הלפרוסקופית או כניתוח סגור כפי שהוא מכונה בדרך כלל בקהילה. בניתוח זה, כ-80% מהקיבה מוסרת על ידי החדרת מכשירים שונים דרך כמה חורים קטנים שנקדחו לתוך הבטן. עם ניתוח שרוול קיבה, גודל הקיבה מצטמצם. זה מגביל את כמות המזון שניתן לצרוך. בנוסף, עם הקטנת גודל הקיבה מתרחשים שינויים הורמונליים שעוזרים לרדת במשקל. שינויים אלו תורמים לנפילה של המטופל למשקל האידיאלי או לשמירה על המשקל האידיאלי לאחר הניתוח.

שיטה בלון

בלון קיבה אנדוסקופי, או פשוט בלון קיבה, הוא שיטה תקפה המיושמת בכל רחבי העולם. הוא מיושם גם כטיפול בהשמנת יתר לא ניתוחי. הליך זה נותן למטופל תחושת מלאות בעזרת בלון התופס מקום בקיבה. הרעיון של שליטה בהשמנה הועלה לראשונה בשנת 1982. הוא מיושם רק להסרת משקולות שלא ניתן להסיר באמצעות דיאטה ופעילות גופנית ואינן בגדר הניתוח. במקרים בריאטריים לא פשוטים ניתן לטפל בהליך זה

מיני מעקף קיבה

בניתוחי מעקף קיבה מעקפים חלק גדול מהקיבה ומכינים קטע קיבה בנפח קטן (כ-30-50 סמ"ק) ונתפרים למעי הדק. בניתוח זה, כמו בניתוחים בריאטריים אחרים, המטרה היא להפחית את נפח הקיבה, להשבית חלק מהמעיים ולהוציא חלק מהמזונות הנצרכים מבלי להיספג. כך, החולים גם שבעים מפחות אוכל וגם חלק מהמזון שהם נוטלים נספג.

לפני ניתוח בריאטרי

אם ניתן לעשות זאת לפני הניתוח, יש לעשות דיאטה ולהוריד מעט משקל. הליך זה גם מפחית את הסיכונים הכרוכים בניתוח וגם מקל על ההליך הניתוחי מכיוון שהוא מקטין את גודל הכבד. כל הבדיקות הניתוחיות השגרתיות מבוצעות כהכנה לניתוח. תפקודי הנשימה מוערכים. בנוסף, הקיבה מוערכת לפתולוגיה אפשרית של הקיבה על ידי אנדוסקופיה לפני הניתוח. לאישור הניתוח נלקחת חוות דעת הקרדיולוגיה, האנדוקרינולוגיה, החזה, הפסיכיאטריה והמרדים מלבד הבדיקות הרלוונטיות. החולה צם בלילה הקודם. הרופא אומר למטופל מה לעשות להיווצרות קרישי דם. ואז מתחילים מדללי דם.
מלבד אלה, הרופא שלך ייתן לך מידע על התזונה שלך. אם יש לך מחלה כרונית או תרופות שאתה משתמש בהן כל הזמן, עליך ליידע את הרופא שלך על כך.

לאחר ניתוח הרזיה

ביום הראשון לאחר הניתוח מתחילים בהזנה נוזלית בשליטה של ​​דיאטנית ורופא, בהתאם למצב המטופל. הניתוחים מבוצעים בשיטה סגורה, כלומר בפרוסקופיה. זה נעשה על ידי כניסה לבטן בעזרת טלסקופ דרך 5-6 חתכים זעירים במטופל. חולים מתחילים לצאת להורג בשעה הרביעית לאחר הניתוח. על פי הפעולה שבוצעה, המטופל משתחרר תוך 3-5 ימים.
מומלץ לשתות לפחות 1-1.5 ליטר (8 כוסות) מים כל יום במשך השבועיים הראשונים לאחר השחרור ולאכול מזון מימי לפי קביעת הדיאטנית. אנו ממליצים ליטול תוספי חלבון כל יום. לאחר שבועיים, מזון רך עובר בהדרגה ומוסבר החשיבות של לקיחת עקיצות בגדלים קטנים ולבלוע אותם לאחר לעיסה יסודית. הימנע מתרגילים גופניים כבדים והרמה כבדה למשך חודש לאחר הניתוח. לאחר 10 עד 15 ימים, בתנאי שלא תבצע עבודה כבדה. חשוב שנשים שרוצות להביא ילד לעולם לאחר הניתוח יהיו מוגנות למשך שנה ותיכנסו להריון לאחר בדיקה של דיאטנית.

תהליך ניתוח בריאטרי

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-3 שעות

הישארו באיסטנבול

3 ימים

מקובל מבחינה חברתית

5 ימים

עלות ניתוח בריאטרי בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות שכיחות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אתה צריך להישאר בטורקיה לפחות שבוע לניתוח הרזיה. תקופה זו עשויה להתארך בהתאם למצבך הכללי. עם זאת, מאחר שתישאר בבית החולים לפחות חמישה ימים לאחר הניתוח, שהייתך בטורקיה היא לפחות שבוע.

עליך להגיע לטורקיה יום לפני הניתוח. בתקופה זו ההכנות הנדרשות לניתוח נעשות ביתר קלות. עם זאת, זמן ההגעה שלך לטורקיה עשוי להשתנות בהתאם למצב. חלק מהמטופלים מגיעים לכאן בבוקר הניתוח. אתה יכול להחליט על זה על ידי שיחה עם הרופא שלך

למעשה, אין לזה תשובה ספציפית. אתה והרופא שלך תחליטו מה ההליך המתאים ביותר עבורכם. יישום בלון קיבה מיושם בדרך כלל על מטופלים כאשר אין שוליים ניתוחיים. עם זאת, ניתוח כריתת קיבה בשרוול מועדף לרוב במקרים בהם נדרש ניתוח. אם הרופא שלך מוצא לנכון, ניתן לבצע גם ניתוח מעקף קיבה. כפי שאמרנו, הכל תלוי בהחלטה שתקבל עם הרופא שלך.

עבור ניתוח זה, אינדקס מסת הגוף שלך צריך להיות מעל 40 ק"ג/מ"ר. עבור אלה מתחת לערך זה, שיטות הרזיה אחרות מיושמות בדרך כלל. כמו פעילות גופנית ודיאטה.

ישנם שלושה סוגים של ניתוח בריאטרי המבוצע בדרך כלל בטורקיה. מדובר בניתוחי שרוול קיבה, בלון קיבה ומעקף קיבה.

עלות ניתוחי הרזיה בטורקיה הרבה יותר משתלמת מאשר במדינות אחרות באירופה. עם זאת, המחירים משתנים בהתאם למרכז בו יבוצע ההליך ולניסיון של הרופא. למרות זאת, לעולם לא תתקלו במחירים יקרים יותר ממדינות אירופה.

אם יש לך מחלה כמו מחלת לב פעילה, סרטן, אי ספיקת ריאות מתקדמת, אינך מתאים לניתוח זה. הדבר נכון לכל מי שסובל ממחלה כרונית קשה כמו זו.

טורקיה. הסיבה לכך היא שיש הרבה מנתחים בריאטריים מנוסים ומוצלחים בטורקיה. בנוסף, טורקיה זכתה להצלחה רבה בתחום הניתוחים הבריאטריים מזה שנים רבות. הסיבה לכך היא איכות בתי החולים המלאים המשרתים בסטנדרטים בינלאומיים ונוכחותם של מנתחים מיומנים ומנוסים כאן.
עבור ניתוח זה, מדד מסת הגוף שלך צריך להיות 40 ק"ג/מ"ר. ניתוח בריאטרי בדרך כלל אינו מומלץ למי שמתחת לערך זה

המנתח הבריאטרי הטוב ביותר בטורקיה נמצא באיסטנבול. מנתחים בריאטריים המשרתים בבית החולים ארדם הם המנתחים הטובים ביותר בטורקיה. מנתחים בריאטריים בבית החולים ארדם מבצעים ניתוחים בריאטריים מוצלחים עם שנות הניסיון שלהם.

תופעות הלוואי השכיחות הנראות בניתוח בריאטרי כוללות: ריפלוקס חומצי, סיכונים הקשורים להרדמה, בחילות והקאות כרוניות, הרחבת הוושט, חוסר יכולת לאכול מזונות מסוימים, עלייה או ירידה במשקל.

ידוע כי חלק מהזרקות מסייעות לירידה במשקל, אך זהו מידע שקרי. מלבד דיאטה ופעילות גופנית, השיטה היעילה היחידה לירידה במשקל היא ניתוח בריאטרי. אם אינך מצליח להיפטר ממשקלך ואתה מחפש דרך, ניתוח בריאטרי הוא הבחירה הנכונה עבורך.

לאחר פעולות אלו, חיי אדם אינם מתקצרים. רק הרגלי האכילה שלך משתנים. אתה תמשיך את חייך בצורה בריאה יותר.