ניתוח פלסטי

ניתוח מאמי מייקאובר בטורקיה

Mommy Makeover in Turkey

מה זה ניתוח מאמי מייקאוב?

במהלך ההריון, הבטן מתרחבת, רקמת השומן התת עורית עולה, המשקל עולה, נפח השד גדל באופן משמעותי. המשקל שעלה עם הלידה מתחיל לרדת. העור מתכווץ ומתהדק. רקמת השד מתכווצת וצנוחה עם ההנקה. בניתוח אסתטי אימהי, רקמת השומן עולה, צניחה ועיוותים בשד, בבטן ובגוף מתבטלים. על ידי ביצוע שאיבת שומן בגוף, רקמת השומן התת עורית מופחתת. במיני מתיחת בטן או מתיחת בטן מלאה מסירים צניחה בבטן. אם יש אסימטריה ואי ספיקה בישבן, מתגלים קווים עגולים בהזרקת שומן. הליכי הגדלת חזה, הקטנת חזה והרמה מבוצעים בהתאם לצרכי המטופלת. בדרך זו, כל עיוות הגוף הנגרם מהריון מתוקנים.

שיטות ניתוח מאמי מייקאוב?

ניתוח מאמי מייקאוב מורכבת מהליכים הניתנים לעיצוב בהתאם לצרכי האדם. בהתאם לדרישות האדם, השינויים האסתטיים המתרחשים בגוף במהלך ההריון ולאחר הלידה מטופלים בצורה הוליסטית. בשלב זה, הדרישות מהאדם הן מכריעות במידה רבה. לדוגמא, אנשים הזקוקים לאסתטיקה נרתיקית והקטנת חזה לאחר לידה עשויים שלא לעבור שאיבת שומן כחלק מהחבילה האסתטית האימהית. ניתן לפרט כמה מהפעולות האסתטיות שניתן לבצע במסגרת האסתטיקה האימהית כדלקמן:

ניתוחי הרמת חזה, הגדלת חזה או הפחתה:

שדיים גדלים כחלק טבעי מתהליך ההריון בתקופה זו. לאחר תקופת הלידה וההנקה, השדיים נוטים להתכווץ, לאבד את מלאותם ולצנוח. בטכניקות שונות ניתן להביא את רקמת השד למצבה לפני ההריון או לצורה ולגודל המדומים. לאחר ניתוח השד מתקבל מראה חלק ובריא יותר מבחינת קוסמטיקה.

ניתוח הידוק נרתיק:

ניתן לצמצם את הנרתיק שמתרחב ונרגע לאחר הלידה על ידי הליך המכונה גם ניתוח נרתיק. בניתוח הידוק נרתיק לאחר הלידה, הנרתיק הופך צר יותר ויותר.

אסתטיקה נרתיקית:

באסתטיקה של הנרתיק, המוגדרת כ-labiaplasty ברפואה, משחזרות את השפתיים הפנימיות (labia minora) והשפתיים החיצוניות (labia majora) של הנרתיק, שמתרופפות ומתארכות בתקופה שלאחר הלידה. הרקמה המושפעת בשלב זה היא בעיקר השפתיים הפנימיות של הנרתיק. השפתיים הפנימיות עשויות להשתרע מעבר לשפתיים החיצוניות. הודות לאסתטיקה הנרתיקית המתבצעת בהקשר זה, ניתן מראה אסתטי לשפתי הנרתיק.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

שאיבת שומן:

שאיבת שומן, שהיא חלק חשוב מהאסתטיקה שלאחר הלידה, היא בעצם תהליך הוצאת השומן מהאזור הרלוונטי באמצעות צינורות וקנולות. שומנים עודפים בחלקי גוף כגון ירכיים, זרועות, גב ובטן מוסרים במהירות מהגוף. ניתוח בטן יכול להתבצע גם במסגרת האסתטיקה האימהית לאחר שאיבת שומן בטן. האזור בו מתבצעת שאיבת שומן זוכה למראה אסתטי.

ניתוח בטן:

ניתן להסביר ניתוח בטן המבוצע במסגרת האסתטיקה האימהית כהסרה של עודפי שומן ורקמות עור בבטן. עם החלת החתך על אזור הביקיני, מסירים את עודפי העור הצניחים בחלק העליון. השריר והרקמות באזור מהודקים על ידי מתיחה. כך מתבטלת צניחה באזור הבטן לאחר הלידה; הבטן הופכת שטוחה ומתוחה.

טיפול בסדקים:

טיפול אסתטי בסימני מתיחה לאחר לידה יכול לכלול הליכים רבים ושונים. טיפולי לייזר, דרמותרפיה, מחטים מיקרו ותדרי רדיו חלקיים הם חלק מהם.

לפני ניתוח אסתטי ליולדות

לפני האסתטיקה של האם, קודם כל, יש לקבוע איזה סוג של בעיות יש לנשים בגופן. ניתוח בטן מבוצע לאנשים עם צניחה וסימני מתיחה בבטן. בנוסף, מתבצעת שאיבת שומן אזורית לבעלי עודפי שומן. ניתוחי הקטנת חזה מבוצעים לבעלי הגדלת חזה מסיבות שונות, הרמת חזה לבעלי חזה נפול ורפוי, הגדלת חזה במקביל והרמת זרועות לבעלי ידיים שמוטות. בשלב זה, כאשר מחליטים באיזה חלק בגופך יש בעיה, עליך לדבר עם הרופא שלך ולפעול על ידי הקשבה להמלצותיו. במילים אחרות, ההחלטה על אסתטיקה אימהית מתקבלת לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות.
איפור אמא; עבור חלק מהנשים, זה הכרחי כמעט בכל חלק של הגוף שלהן. במיוחד לאחר הלידה, עקב ההתפתחות המהירה של תהליך העלייה והירידה במשקל, מתרחשת צניחה חמורה מאוד בגוף. מסיבה זו, נשים שיש להן בעיות עקב לידה צריכות ליהנות מאסתטיקה אימהית.
איפור אמא; כפי שהזכרנו לעיל, הוא מורכב מפעולות רבות ושונות. זה מוחל בהרדמה כללית. כמו בפעולות אסתטיות אחרות, יש להקפיד על כמה כללים לפני הניתוח באסתטיקה אימהית.
יש להפסיק גם אלכוהול וגם עישון שבועיים לפני הניתוח. כי תקופת ההחלמה של חולים מעשנים תתארך.
כמו בפעולות אסתטיות אחרות, חיוני להפסיק את השימוש במדללי דם לפחות שבועיים לפני כן באסתטיקה אימהית.
סבלני; לפני הניתוח עליו להודיע ​​לרופא על התרופות בהן הוא משתמש באופן קבוע. השימוש בתרופות מסוימות עשוי למנוע את הפעולה האסתטית.
אמהות רבות משתמשות בכדורי הרזיה, כדורי ויטמין או תה צמחים כדי לרדת במשקל שהעלו בלידה. עם זאת, יש להפסיק את השימוש בהם לפחות שבועיים לפני הניתוח.
עקב הרדמה כללית יש להפסיק לאכול ולשתות לפחות שש שעות לפני הניתוח.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לאחר ניתוח מאמי מייקאובר

בכל הניתוחים ישנם כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון על מנת לזרז את תהליך הריפוי ולהגן על האזור בו מתבצע הניתוח.
נפיחות והיווצרות כאב תקינים בתקופה של שבועיים לאחר הניתוח. בתהליך זה חשובה תשומת הלב למנוחה ולתזונה.
יש להשתמש בזמן בתרופות הניתנות על ידי הרופא להפחתת הכאב.
יש להימנע מהרמת משקולות והפעלת לחץ על המותניים והבטן למשך 6 חודשים לפחות.
יש להשתמש בקרמים הניתנים על ידי המומחה כדי להפחית את בהירות הצלקות הנגרמות מהתפרים במקום הניתוח.
יש להעדיף את המוצרים הניתנים בהתאם לסוג הפעולה האסתטית. לדוגמה, החזייה שניתנה להרמת חזה צריכה לשמש במשך 6 שבועות, ויש להגן על אזור החזה מפני פגיעות ולחצים אפשריים במידה המרבית.
על מנת לקבל יעילות גבוהה מהפעולה, יש לשים דגש על תוכניות כמו תזונה, פעילות גופנית והגנה על בריאות הגוף. למרות שאסתטיקת הריון נעשית למטרות כמו ניקיון הגוף ויצירת מראה בכושר מול המראה, הגורם העיקרי למהלך החיובי של מצב זה הוא האדם עצמו.
להיות בהריון לאחר אסתטיקת הריון לא מהווה שום בעיה. עם זאת, אם יש הריון מתוכנן, כדאי לבצע את הניתוח מאוחר יותר. יישומים אסתטיים אימהיים אינם מכילים גורם סיכון המונע הריון. היריון לאחר הניתוח עלול להשפיע לרעה על קביעות התוצאות המתקבלות. אולם אם אין מניעה לנתח שוב את היולדת בהתאם לציפיות ולרצונות האישיים, ניתן לחזור על הניתוחים.

תהליך מהפך של אמא

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

6-7 שעות

הישארו באיסטנבול

7 ימים

מקובל מבחינה חברתית

2 שבועות

עלות מהפך אמא בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 6 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

עליך להיות באיסטנבול כמה ימים לפני הניתוח לצורך הבדיקה והבדיקות שלך.

כדאי לתכנן חופשה של 8-9 ימים לפחות לצורך הניתוח האסתטי ליולדת.

תהליך ההחלמה לאחר אסתטיקת היולדות ישתנה בהתאם להליכים שתחליט לעשות, שכן מדובר בניתוח מותאם אישית. עם זאת, רוב הנשים מתכוונות לקחת שבועיים חופש מהעבודה כדי להתאושש בבית.

במתקני כירורגיה אסתטית, המטופלים מוערכים לפני ההליך וניתן טיפול תרופתי למניעת סיבוכים. בהתאם לכך, טורקיה היא מקום מכובד לניתוחים פלסטיים.

לאחר הניתוח יש לצפות לחבלות למשך 1-3 שבועות, לנפיחות למשך 2-8 שבועות ולכאבים/רגישות למשך מספר שבועות.
בעוד שבעיות הן נדירות, זיהום באתרי החתך הוא הבעיה הנפוצה ביותר לאחר ניתוח קוסמטי.

לאחר מהפך של אמא, מטופלים יכולים בדרך כלל לצפות לירידה במשקל של 10 עד 20 פאונד עקב הסרת העור והשומן.
ההתפתחות הגופנית של המטופל בדרך כלל אמינה יותר ממספר הקילוגרמים שירד.

הפסק ליטול תוספי צמחים או תרופות מרשם המדללות את הדם 2-4 שבועות לפני הניתוח. אי ביצוע זה עלול לגרום ליותר דימום במהלך תהליך האסתטיקה האימהית.
אספירין וג'ינגקו בילבואה הם דוגמאות למדללי דם ותוספי צמחים

תכננו את זמן המנוחה שלכם. קבל עזרה בעבודות הבית.

קח את התרופה שלך בדיוק לפי ההוראות.

הכינו את החומרים שלכם.

לישון במצב נוח ונייטרלי ולהימנע מעישון בזמן ההתאוששות.

אסתטיקת הריון מכוונת בדרך כלל לשדיים ולבטן, אך יכולה לכלול גם הרמת ישבן ברזילאית, זרוע, ירך ואפילו ניתוחי פנים.
עם זאת, עלייה במשקל לאחר הניתוח (מכל סיבה שהיא) עלולה לפגוע בתוצאות שלך.

אסתטיקת יולדות ופרוצדורות קוסמטיות אחרות מבוצעות בדרך כלל ב-BMI של 30 ומטה. אם ה-BMI שלך גדול מ-30, שאל את הרופא לגבי החלופות שלך.
מבחינת משקל הגוף הכללי שלך, המשקל האידיאלי שלך צריך להיות בין 10 ל-20 קילו, שאמור להיות קרוב למשקל.

מתיחת בטן מתמקדת בבטן. נשים שרוצות להסיר עודפי עור ורקמות מהבטן עשויות למצוא זאת כאופציה הטובה ביותר. בהתאם לפעולות המבוצעות, בניתוח מאמי מייקאובר יכולה לתקן חלקים שונים בגוף.

לפני כל ניתוח לעיצוב הגוף, תמיד עדיף להגיע למשקל האידיאלי שלך שתוכל לשמור עליו. זה חל גם על אסתטיקת הריון.
לאחר שעברת ניתוח להסרת העור העודף, יהיה לך יותר עור כי ירדת יותר במשקל.