ניתוח פלסטי

ניתוח נרתיק בטורקיה

Vaginoplasty in Turkey

מה זה ניתוח נרתיק?

ניתוח נרתיק הוא ניתוח התחדשות נרתיק המבוצע על מנת לתקן רפיון יתר בנרתיק, מתיחת רקמות תעלת הנרתיק, הידוק שרירי הנרתיק והחזרת יכולתו.
רפיון יתר בנרתיק, שהוא אחד הגורמים לניתוח נרתיק, היא תופעה שכיחה לאחר הלידה, במיוחד בלידה ארוכה ומורכבת עם מכשירים ו/או בילודים במשקל של יותר מ-3,000 גרם.
רפיון יתר בנרתיק נגרמת על ידי חוסר בטוניסטיות של שרירי הנקבים. נשים הסובלות ממנו, קודם כל, חוות ירידה ברגישות בזמן קיום יחסי מין והזרמת מים מרובה מהנרתיק לאחר הרחצה.
מקובל לשייך את הגדלה של השפתיים הגדולות לחדירת חומצה היאלורונית לשיפור החלקות והידרציה של הפות, או לטכניקות אחרות להצערת הפות, כגון labiaplasty להסרת עור מיושן יתר על המידה ברמת השפתיים הקטנות.

לפני ניתוח וגינופלסטיקה

למרות שהגדלה נרתיקית מתרחשת בדרך כלל לאחר לידה רגילה, נטייה גנטית היא גם גורם חשוב. אם העור דק והגמישות שלו יותר מהרגיל, רואים שיש עלייה בנרתיק לאחר הלידה. למרות שאין אובדן אסתטי חזותי, זה עשוי להיות המקור העיקרי לבעיות רבות כמו בריחת שתן כתוצאה מרפיית שרירי הנרתיק, צלילים לא רצויים בזמן קיום יחסי מין. בעיה זו, שנתקלת בדרך כלל אצל נשים שעברו יותר מלידה אחת ורגילה, מתבטלת על ידי היצרות הקיר האחורי של הנרתיק.
לפני שתחליט על ניתוח, הרופא שלך יעריך את התאמתך לניתוח על ידי ביצוע בדיקה גופנית. במהלך בדיקה גופנית זו, תצפו ממך לספק מידע על ההיסטוריה הרפואית שלך ועל בריאותך הכללית.
הרופא שלך יודיע לך על הסיכונים, היתרונות וצרכי ​​הטיפול לאחר הניתוח של הניתוח. שמירה על המלצות הרופא תפחית את הסיכון לסיבוכים. חשוב לעמוד בדרישות הבאות לפני ניתוח הנרתיק:

תהליך זה צריך להיעשות לאחר סיום הווסת.
אם המטופל משתמש בתרופות המכילות הורמונים, יש להפסיק את השימוש בתרופות אלו 3 שבועות לפני ההליך, וניתן ליטול אותן שוב שבועיים לאחר ההליך. יש להפסיק את הטיפול לפחות 3 ימים לפני בחולים המשתמשים באספירין.
יש לטפל בזיהום נרתיקי קיים לפני הניתוח.
המטופל לא צריך לאכול או לשתות דבר 6 שעות לפני ההליך.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לאחר ניתוח וגינופלסטיקה

לתהליך שלאחר ניתוח הנרתיק חשיבות רבה להצלחת הטיפול. לאחר שהמטופל שעבר ניתוח הידוק נרתיק שוחרר,
יש לשים לב לכללי ההיגיינה הכלליים ולניקוי אזור איברי המין.
יש לבצע חבישה בהתאם להמלצות הרופא.
יש ליטול תרופות מרשם בזמן ובאופן מלא.
יש להימנע מהבריכה והסאונה למשך כ-3 שבועות.
יש להימנע מפעילות מינית למשך 6 שבועות לפחות.
לאחר ניתוח הנרתיק, התפרים שנזרקו נושרים מעצמם לאחר כשבועיים ללא צורך בהתערבות כלשהי. לכן אין צורך לפנות לרופא לצורך הסרת תפרים. חודש לאחר הניתוח, אזור הנרתיק חוזר למצבו הרגיל והמטופל יכול לחזור לחיי המין הרגילים לאחר 45 יום.
למרות שהאטימות של אזור הנרתיק נשמרת בעיקר לאחר ניתוח נרתיק, עלולה להתרחש הגדלה חוזרת, אם כי בסבירות נמוכה, עקב לידות חוזרות והזדקנות. כדי למנוע חזרה כזו, תרגילים לחיזוק שרירי הנרתיק שימושיים מאוד. הודות לאימונים הנקראים תרגילי קיגל, ניתן לחזק גם את שרירי הנרתיק וגם את מבני השרירים בחלקים שונים בגוף. תרגילים כאלה גם מרחיקים נשים מבעיות כמו בריחת שתן בגילאים מבוגרים יותר.

האם יש צלקת לאחר ניתוח הידוק נרתיק?

האם יהיו צלקות כלשהן באזור הנרתיק לאחר הניתוח היא אחת השאלות הנפוצות ביותר על ידי נשים השוקלות ניתוח. לאחר הניתוח אין צלקות ולא ניתן לראות אפילו סימן לכך שהאדם עבר ניתוח. העובדה שלניתוח אין סיבוכים משמעותיים אף גורמת לנשים בנוח מאוד. ניתוחי נרתיק, שיש בהם גורמי סיכון פשוטים כמו כתמים קצרי טווח, דימומים קלים ובצקות, הם ניתוחים שבהם המטופלים יכולים לחזור לחיים נורמליים תוך זמן קצר אם אנשים פועלים לפי המלצות הרופא. היווצרות דימומים קלים ובצקות שניתן לראות לאחר הניתוח נעלמים תוך 10 ימים.

ההשפעה של ניתוח וגינופלסטיקה על חיי המין

החיכוך של הדגדגן לפין הוא זה שמאפשר לאישה להגיע לאורגזמה במהלך קיום יחסי מין. אם הנרתיק מתרופף עקב לידה או כל סיבה אחרת, קשה להשיג הנאה מינית מכיוון שכמות החיכוך הצפויה פוחתת. מאחר והפין נכנס לנרתיק צר יותר לאחר ניתוח נרתיק, זמן החיכוך לדגדגן מתארך, ואפשר לגברים ולנשים להגיע להנאה מינית מספקת יותר. נשים רבות מתלוננות כי הן לא יכלו לקבל אורגזמה לפני ניתוח נרתיק, וכי הן החלו לחוות אורגזמה, כמו גם הנאה מוגברת מיחסי מין לאחר הניתוח. מסיבה זו, ניתוחי הידוק נרתיק תורמים תרומה רבה לשמירה על חיי מין בריאים יותר.

תהליך ניתוח נרתיק

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

2-4 שעות

הישארו באיסטנבול

4 ימים

מקובל מבחינה חברתית

2 שבועות

עלות ניתוח נרתיק בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 3 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

זה תמיד אידיאלי למטופלים להיות באיסטנבול כמה ימים לפני הניתוח. לפיכך, ניתן לבצע התאמות נחוצות.

נכון יהיה לתכנן חופשה של לפחות 5 ימים. בתהליך זה, אתה יכול להבטיח את ההתאוששות שלך.7

המונח "התחדשות נרתיקית" מקיף מגוון רחב של הליכי שיפור הנרתיק. פעולות אלו יכולות לשמש למטרות קוסמטיות או לתיקון בעיות הקשורות לגיל כגון בריחת שתן וחוסר אטימות בנרתיק.

אם יש לך הידוק נרתיקי בהרדמה כללית, לא תרגיש כאב או אי נוחות לאורך כל הטיפול וכל תופעות הלוואי שיש לך צריכות להיות קלות למדי.

לאחר הניתוח, אתה אמור להיות מסוגל להסתובב ולבצע פעילויות קלות תוך שבוע. לאחר כשישה שבועות, אתה אמור להיות בריא מספיק כדי לחדש את כל הפעילויות.

יומלץ לך להימנע מישיבה ממושכת על האגן הקדמי בששת השבועות הראשונים לאחר הניתוח. כמו כן, הימנעו מפעילויות אינטנסיביות במשך שישה שבועות. הימנע משחייה או רכיבה על אופניים במשך שלושה חודשים.

תהליך התאוששות נרתיקי נמשך כשישה שבועות. 1 חיוני שתמלא אחר כל ההנחיות של המנתח לאחר הניתוח כדי לסייע במניעת בעיות ולהבטיח את הצלחת ההליך הכירורגי.

נשים רבות סובלות את הייסורים כשהשרירים והעור באזורים הרגישים ביותר שלהן מתרפאים. לאחר הניתוח, כאב בנרתיק עדיין אופייני שבוע לאחר מכן. אם יש לך כאבים לאחר הניתוח, עקבו אחר עצתו של הרופא וקחו את התרופה שניתנה לכם או מרחו קרח על האזור הפגוע.

ההבדל היחיד בין ניתוח נרתיק מלא ל-vulvoplasty הוא החלק הפנימי של תעלת הנרתיק. עם פלסטי נרתיק, תעלת הנרתיק נפתחת. כל מרכיבי הנרתיק, מלבד תעלת הנרתיק, נוצרים במהלך וולוופלסטיקה.

נשים מעל גיל 18 יכולות לעבור ניתוח נרתיק למטרות רפואיות וקוסמטיות כאחד. ניתן לחוות מידה מסוימת של רפיון נרתיקי אצל נשים שעברו לידה נרתיקית, שעברו מספר אירועים מצערים בעבר, או שהן מבוגרות יותר.