ניתוח פלסטי

ניתוח נרתיק Labiaplasty בטורקיה

Labiaplasty in Turkey

מה זה Labiaplasty?

שפתי שפתיים פירושו מילולית לביום = פלסטי שפתיים = עיצוב. מדובר בניתוחים אסתטיים המבוצעים על השפתיים הגדולות והשפתיים הקטנות, הנקראות השפתיים הגדולות והשפתיים הקטנות, בכניסה לנרתיק באזור איברי המין החיצוני.
כשאומרים labiaplasty, אנחנו בעיקר מבינים את הסרת פגמים בשפתיים הפנימיות. המטרה העיקרית היא להסיר את הרקמות העודפות שנגרמות מהיותן של השפתיים הפנימיות גדולות מהרגיל, א-סימטריות או נפולות מסיבות שונות והבטחת סימטריה. עם זאת, לפעמים עיוותים בשפתיים הפנימיות עלולים להפוך לבעיה בריאותית.
שפתיים קטנות, שמוטות וגדולות מהרגיל עלולות להיצמד לרפידה במהלך הווסת ולדמם, ולגרום לזיהום ולהידרדרות באיכות המגע המיני שלך.

שיטות בניתוח נרתיק Labiaplasty

טכניקות labioplasty שונות למדי תוארו בספרות הרפואית. אלה:
כריתה עקומה (גילוח שפתי, כריתה חלקית),
כריתת טריז (Wedge Lift, V plasty),
כריתת טריז מרכזית מורחבת (הסרת טריז),
דה-פיטליזציה דו-צדדית (דה למינציה),
טכניקת זיג זג,
כריתת טריז כפול שונה (Star Labiaplasty),
ניתוח שפתי בלייזר.
כריתה עקומה (הסרה חלקית, חיתוך)

כריתה עקומה

טכניקת כריתה עקומה ידועה גם כהסרה חלקית או תיקון של רקמת שפה פנימית. זוהי הסרה של הקצוות הפנימיים של השפתיים בצורה של אליפסה קלה. זוהי אחת הטכניקות המועדפות ביותר כיום. הוא מוכר גם בשמות כמו 'קטיעה עקומה', 'יישור שפתיים', 'יישור קצה' ו'כריתה חלקית'. בטכניקת הגילוח המעוקל, המבנה והצבע של הקצוות המקוריים אינם נשמרים. ללא קשר ללוקליזציה של הכלים והעצבים, החתך נעשה. תיאורטית, למרות שקיים חשש שהחתך שנעשה לאורך קו האורך ישפיע לרעה על הרגישות עקב היווצרות צלקת, בעיות כאלה אינן נתקלות בפועל. טכניקה זו משמשת לעתים קרובות למדי, במיוחד במקרים של "היפרטרופיה מתקדמת" בהם רקמת העור של השפתיים הפנימיות של איברי המין גבוהה למדי, שכן היא מאפשרת הסרה של רקמות עודפות.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

כריתת טריז (הסרת טריז, V plasty)

כריתת טריז היא שיטה הידועה גם בשם "הסרת טריז" או "V plasty". זוהי הסרה של הרקמה בצורה של "אות V". השפתיים הפנימיות מצטמצמות על ידי הסרת הרקמה בצורה של טריז, כלומר האות "V", מאותו אזור. ניתן לבצע זריקות טריז מהחלקים העליונים, האמצעיים או התחתונים של השפתיים הפנימיות של איברי המין.

כריתת טריז מרכזי מורחב

בטכניקה זו לאחר הסרת הרקמה העודפת בטכניקת הטריז הקלאסית מאריכים את החתך קדימה והצד כמו "מקל הוקי" ומסירים את קפלי העור בדגדגן בניתוח.
אם כריתת טריז נעשית היטב, ההחלמה מהירה והנוחות גבוהה מאוד מבחינת כאב לאחר הניתוח. עם זאת, אם הטכניקה הנכונה לא מיושמת, עלולים להתרחש סיבוכים כגון פתיחת התפרים, היווצרות צלקת עקב נמק רקמות וחלון. מצבים אלו קשורים בדרך כלל לטכניקה כירורגית. יש להקפיד לא להפריע למחזור הדם ברקמה ולא לפתוח את התפרים.

העמקה כפולה

זהו מעין תהליך קילוף אפיתל (deepitalization) על ידי ביצוע חתכים באזורים שבהם הרקמה העודפת היא הגבוהה ביותר הן בחלק הפנימי והן בחלק החיצוני של השפתיים. נקרא גם "דה למינציה".
בטכניקה זו, בניגוד לאחרות, כל קצוות השפתיים המקוריים נשמרים. מכיוון שלא נעשה חתך, נשמרים גם כל הכלים והעצבים. החיסרון הוא הסיכון להיווצרות צלקת. בנוסף, השפתיים הפנימיות מתקצרות אנכית בלבד. לכן, זו לא שיטה מתאימה לשפתיים פנימיות גדולות. מאידך, עלולה להופיע נפיחות בסוליה והופעה של קצוות רקמה עודפים עלולה לגרום לבעיות פסיכולוגיות אצל המטופל.
Deepitelization היא טכניקת labiaplasty אלטרנטיבית למטופלים שהשפה הפנימית שלהם אינה רחבה במיוחד, שעוביה דק, ומרוצים מהקצוות המקוריים שלהם ורוצים לשמר אותם.

טכניקת זיג זג

כאשר חתך הזיג זג המתמשך מוחל על הקצוות הפנימיים של השפתיים, הקצוות מורמות לחלוטין. המטרה היא לעצב את קצוות השפתיים בצורה מעוגלת. עם זאת, ייתכן אובדן פיגמנטציה בקצוות השפתיים.

כריתת טריז כפול שונה (ניתוח שפתי כוכבים)

Labiaplasty בכוכב היא טכניקה הידועה גם בשם "טכניקת טריז כפול". בטכניקת טריז שונה זו, מבצעים חתך בצורת כוכב על השפה הפנימית ומסירים רקמה עודפת.

לייזר שפתי פלסטיק

בלייזר לייזר, חיתוך השפה הפנימית של איברי המין נעשה עם אור לייזר בעל אנרגיה גבוהה. הלייזרים הנפוצים ביותר בניתוחים אסתטיים באיברי המין;

לייזרים CO2 מפוצלים (פחמן דו חמצני),
לייזרים אשלגן טיטניל פוספט (KTP),
לייזר ארביום יאג,
לייזרים Nd Yag.
תהליך חיתוך בשפתיים בלייזר CO2 נעשה באנרגיה של 15-20 וואט.

שיטת ברבי ואגינה

'פות הנרתיק של בובת ברבי', ששימשה לראשונה את חברת לוס אנג'לס בארה"ב לניתוחי labiaplasty, הוא שם המראה המתקבל על ידי קיצור השפתיים הפנימיות ככל האפשר.
בתפיסת Barbie Vagina מסירים רקמה מקסימלית מהשפתיים הפנימיות ומקטינים את העור בדגדגן ככל האפשר בעזרת פלסטי Y הפוך. במידת הצורך מתקבל מראה סקסי יותר על ידי הזרקת שמן לשפתיים הגדולות. כך, השפתיים הגדולות יכסו לחלוטין את השפתיים הפנימיות וביניהם יופיע 'חריץ ונוס'.

דגדגן הודופלסטיקה

המונח "הוד הדגדגן" מתייחס לרקמת העור המכסה את הדגדגן. hudoplasty clitoral, הסרת קפלי עור בדגדגן; לפיכך, מדובר בפעולה שמטרתה להסיר קמטים באזור הדגדגן העליון ולהעניק לאזור זה מראה אסתטי יותר. זה ידוע גם בשם 'אסתטיקת הדגדגן' בקרב האנשים.
ניתוח הדגדגן מבוצע בדרך כלל במהלך 'שפתי פלסטיק', כלומר ניתוחים אסתטיים בשפה הפנימית. לעיתים, ניתן לבקש אותו כניתוח שני במטופלים שעברו רק ניתוח שפתיים פנימיות (שפתיים פלסטיות) ואין להם שביעות רצון אסתטית מספקת.
קפלי העור והקמטים בדגדגן ממשיכים בדרך כלל לאחר ביצוע ניתוח השפתיים על ידי הקטנת השפתיים הפנימיות כדי להעניק להן מראה נעים, והנפיחות באזור זה מציגה מראה "מיקרופניס". מסיבה זו, כמעט כל המטופלים עם אסתטיקה של שפתיים פנימיות, במיוחד בצורת נרתיק ברבי, צריכים לעבור גם אסתטיקה וניתוח של אזור הדגדגן. אחרת, חוסר שביעות רצון עלול להופיע בחולים שאינם מרוצים מהופעתם לאחר הניתוח.
נעשה נכון, לעולם אין לזה השפעה שלילית על ההנאה המינית. אין פגיעה באיבר הדגדגן במהלך הניתוח. רק רקמת העור העודפת על הדגדגן מוסרת, ולכן אין לה השפעה שלילית על ההנאה המינית ועל האורגזמה.
למעשה, עם העלייה בביטחון העצמי של מטופלים לאחר ניתוח פלסטי באברי המין, ההנאה מהמיניות גוברת וקל יותר להגיע לאורגזמה. עם זאת, יש משהו מאוד חשוב לזכור. כיום, גם רופאי נשים וגם מנתחים פלסטיים יכולים לבצע הליכי labiaplasty. . עם זאת, בשל המאפיינים האנטומיים של האזור, מספר המנתחים שיש להם ניסיון באסתטיקה של אזור הדגדגן קטן בהרבה. בשל מיקומו האנטומי והתפקודי של האזור, חשוב לגשת לרקמה ברגישות במהלך הניתוח.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לפני ניתוח ניתוח נרתיק Labiaplasty

מטופלים רוצים ניתוח שפתי פלסטי למטרות שונות. הסיבות לניתוח השפתיים משתנות מאדם לאדם. הסיבות הנפוצות ביותר לניתוח labiaplasty הן:

אי נוחות הנגרמת מנפיחות בלבישה של ביקיני וגרביונים. המראה החיצוני של אזור זה יכול להשפיע לרעה על החיים החברתיים.
זיהומים תכופים של שמרים וזיהומים בנרתיק נראים שכן הם משמרים את הלחות של אזור איברי המין.
להיות נבוך, מפחד או חוסר יכולת להתמקד באדם האחר בזמן קיום יחסי מין.
בעיות היגייניות כמו היווצרות ריחות והצטברות הפרשות באזור הנרתיק.
שפתיים פנימיות גדולות ונפולות אינן נוחות כאשר לובשים תחתונים, ג'ינס וחותלות.
כאבים עקב מתיחה כאשר הפין מוחדר לנרתיק בזמן קיום יחסי מין.
קושי במתן שתן, צורך להתאמץ.
אחת הסיבות השכיחות היא שתן הולך לכיוונים שונים בשירותים והרטבת הרגליים.
לסיכום, לניתוח השפתיים היו יתרונות פיזיים, מיניים, היגייניים ורפואיים.
הערכה טרום ניתוחית חשובה ביותר להצלחת הניתוח.
אנו מחלקים את המטופלים שלנו השוקלים ניתוח שפתי לשלוש קבוצות בהתאם לאישיותם ולציפיות הניתוחיות שלהם: קבוצות מסווגות לפי גיל. גישה זו, שהיא קצת הומוריסטית, מנחה אותנו בתכנון הניתוח לביצוע ובעמידה מלאה בציפיות.
ניתן לבצע ניתוחי labiaplasty בהתאם להעדפות המטופלים. כאשר אנו צריכים לסווג מטופלים בהקשר זה, אנו יכולים לחלק אותם ל-3 קטגוריות שונות.
הקבוצה הראשונה, שהיא בדרך כלל מעל גיל 40, מעדיפה להישאר מינימלית ככל האפשר בפעולותיה. הם נמנעים מלקחת יותר מדי סיכונים עם הליכים רדיקליים, המטרה שלהם היא להרגיש בנוח מבחינת פונקציונליות ולא אסתטיקה.
בגלל האופי ה'טבעי' שלהן, הנחות פשוטות יענו על הציפיות שלהם. אין כל נזק לבלוט את השפתיים הפנימיות מעבר לשפתיים החיצוניות לאחר הניתוח. לעתים קרובות הם אינם זקוקים לניתוח הדגדגן או מפחדים מניתוח באזור זה. טכניקת labiaplasty שיש ליישם עבורם יכולה להיות בצורה של V plasty. כך תושג גם הפחתת שפתיים פנימית וגם הקצוות הטבעיים של השפתיים יישמרו. ניתן לבצע גם תיקון פני השטח (תיקון קצה).

המטרה העיקרית של הקבוצה השנייה, שהיא בדרך כלל בקבוצת הגיל של 30 ומעלה, היא להרגיש בנוח מבחינה אסתטית ופונקציונלית. עבור הקבוצה השנייה, מספיק שהשפתיים הפנימיות של איברי המין יהיו בקו עם השפתיים החיצוניות. גילוח קל בדרך כלל מספק את הצרכים שלהם. כך יתקצרו השפתיים הפנימיות ויוסרו הקצוות הקטינים, הכהים והמקומטים.
האחרון הוא מטופלים המחפשים את "מראה הברבי" המבוקש ביותר בחברות מערביות. במיוחד, תעשיית הפורנוגרפיה עשתה אידיאליזציה למראה הקצר והורדרד למדי של שפתי איבר המין הפנימיות. מטופלים שרוצים מראה נרתיק ברבי הם בדרך כלל צעירים יותר, אבל הם יכולים להיות בכל קבוצת גיל.

אחרי ניתוח ניתוח נרתיק Labiaplasty

לרוב לא מורגשים כאבים עזים לאחר ניתוח זה, אין צורך בטיפול מיוחד בניתוח, מספיק לשמור על איברי המין נקיים ויבשים. ניתוח שפתי פלסטי אינו ניתוח מסוכן, שיעור הסיבוכים נמוך ביותר. שיעור שביעות הרצון הוא די גבוה עם פתרון קבוע ומוחלט. לאחר ניתוח השפתיים עולים הביטחון העצמי, האושר המיני ואיכות החיים של האישה. חשוב ביותר להקפיד על המלצות הרופא לאחר ניתוח השפתיים.

זה די טבעי שיהיה קצת דימום בצורה של דליפה לאחר הניתוח.
בימים הראשונים לאחר הניתוח, הפות עשויה להיות בצקת, נפוחה, אדומה ורגישה. מריחת קרח במרווחים של 1-2 ימים מספקת הקלה בבצקת.
מאחר והשפתיים הפנימיות הן אזור שרירי, הריפוי של הפצע מהיר.
התפרים שבהם נעשה שימוש הם תפרים דקים ובדרך כלל נושרים מעצמם תוך 1-2 שבועות.
למרות שזה משתנה ממטופל למטופל, המטופל יכול לחזור לעבודה תוך 3-4 ימים.
החלמה מלאה אורכת 4-6 שבועות כאשר לא מתפתחים סיבוכים.
במשך 6 שבועות לאחר ההליך יש להימנע מפעילויות שייצרו מתח כמו יוגה ופילאטיס וספורט שייצור לחץ כמו רכיבה על סוסים ורכיבה על אופניים.
ניקוי אסלה צריך להיעשות תמיד מלפנים לאחור.
על מנת למנוע את סכנת ההידבקות אין ללכת לבריכה, לאמבטיה, לים, לג'קוזי במשך 4-6 שבועות, ולהעדיף להתקלח בעמידה במקום אמבטיה במילוי האמבט.
יש להימנע מקיום יחסי מין עד להחלמה מלאה (4-6 שבועות).
שוב, אין לבצע אפילציה ושעווה עד להשגת החלמה מלאה.

תהליך לביפלסטיקה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

2-3 שעות

הישארו באיסטנבול

5 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות לביפלסטיקה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 4 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

זה תמיד אידיאלי למטופלים להיות באיסטנבול כמה ימים לפני הניתוח. לפיכך, ניתן לבצע התאמות נחוצות.

אתה יכול להישאר בבית החולים לילה אחד וזמן ההחלמה שלך הוא כ-3-4 ימים. לכן, עדיף לתכנן חופשה של שבוע כדי לעבור ניתוח שפתי.

לביולוגיה יתרונות מעשיים ואסתטיים כאחד. רוב הנשים עוברות ניתוח כדי לכווץ את השפתיים הנוספות שמתקפלות, מסתובבות, מגרות וכואבות. אחרות רוצות להחזיר את המראה הצעיר שלהן לאחר שהפכו לאמהות או הזדקנות.

ניתוח שפתי פלסטי הוא ניתוח חוץ. האורך הממוצע של ניתוח שפתי הוא מתחת לשעתיים.

למרות לידה נרתיקית והריון עשויים לשנות מעט את ההשפעות של labiaplasty, התוצאות הן קבועות.

המטופלים שלנו מספרים לנו לעתים קרובות שיש להם אי נוחות קלה ונסבלת במשך שבוע והם נרפאים כמעט לחלוטין תוך מספר שבועות מהטיפול. נשים רבות מופתעות מכך שהן סובלות כל כך מעט.

בעוד שבועיים, כשהנפיחות תרד והחתכים יחלימו, תתחיל לראות את הצורה החדשה של השפתיים שלך. ייקח בערך 3 שבועות עד שתוכל להמשיך להתאמן, לקיים יחסי מין, ולעשות אמבטיה. נפיחות נמשכת אצל חלק מהנשים עד 6 חודשים לאחר הניתוח.

זה קצת כואב להשתין כמה ימים לאחר הניתוח. בזמן מתן שתן, העבירו זרם מים חמים על האזור הפגוע כדי להקל על חלק מהכאב.

בשל גודל השפתיים הפנימיות, לפעמים אישה לא תוכל ללבוש את הבגדים שהיא רוצה. כל אלה נחשבים להצדקות רפואיות לניתוח שפתי. בנוסף, לאחר הלידה, השפתיים עשויות להיות נתונות לטראומה שגורמת לקרע, מתיחה, צלקות או חללים.

יש לנקות את הפות בעדינות כל יום, לייבש בעדינות ולהלביש עם חבישות נקיות. כמו כן מומלצות שטיפות במים חמים. יש לבצע שטיפה לאחר כל ביקור בשירותים. מומלץ להדביק מחדש חבישות יבשות ונקיות למשך חמישה ימים לפחות או עד שהפצע מתייבש.

אתה תתעורר לאחר סיום הטיפול והתפרים, אבל תצטרך קצת זמן להתאושש מהשפעות ההרדמה לפני שתעזוב.

תהיה הפרשה אדומה או מדממת לפחות 1-2 שבועות לאחר הליך ניתוח השפתיים שלך. יש לתת משחה אנטיביוטית לחתכים פעמיים ביום למשך 14 יום.