השתלת עדשה

עדשה מונופוקל בטורקיה

Monofocal Lens in Turkey

מה זה עדשה מונופוקל Monofocal?

עדשות מונופוקליות מושתלות דרך חתך קטן (זעיר פולשני) בשולי הקרנית. עדשות לאחר ניתוח מאפשרות לך לראות רחוק בבירור. עם זאת, עדשות אלו רק מתקנות את בעיית רוחק הראייה. לאחר החלפת העדשה השבירה, ניתן לכוונן אותה כדי לראות מרחק מסוים בחדות ללא משקפיים.
מסנן UV מונע נזק לעיניים. עם זאת, מטרתו היא לספק הגנה נוספת מפני השפעות מזיקות לרשתית. אבל מעל הכל נראה שהוא מספק תחושת ניגודיות טובה יותר, למשל בנהיגה. עדשות חכמות חד מוקדיות מאפשרות גם לראות מרחק מסוים בבירור ללא משקפיים, שכן הן מתקנות אמטרופיה (קוצר ראייה). ניתן להעדיף עדשות מונופוקליות גם בחולים מעל גיל 40-45 עם לקות ראייה וקטרקט.

אילו מטופלים בוחרים בעדשה זו?

סוג זה של עדשות משמש רק בחולים עם בעיות ראייה למרחקים. עם זאת, עדשות מונופוקליות עדיפות גם למטופלים מעל גיל 40/45, שאינם יכולים להתמודד עם שינוי בראייה וטרם עשו את הצעד הכללי לעבר עדשות טריפוקל. הוא משמש לעתים רחוקות בטיפול בקטרקט.

יתרונות

עדשות חד מוקדיות, בניגוד לעדשות חכמות מהדור החדש, אינן מבטלות לחלוטין את הצורך של המטופלים להרכיב משקפיים. מכיוון שהם ממוקדים יחיד, הם בדרך כלל מאפשרים למטופל רק להחלים מליקויים בראייה למרחקים.

חסרונות

עדשות מונופוקליות הן כדוריות. לכן, זה יכול לגרום באופן סובייקטיבי לראייה גרועה יותר ולניגודיות נמוכה יותר בלילה. יחד עם זאת, עדשות מונופוקל אינן מתאימות לתיקון אסטיגמציה וליקויי ראייה הקשורים לגיל. לאחר החלפת העדשה השבירה בעדשות מונופוקליות, העין לא יכולה להסתגל לשני תנאי הראייה (מרחק/קרבה). מסיבה זו, משקפי קריאה נדרשים בדרך כלל לאחר הניתוח.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לפני השימוש בעדשות מונופוקל

ניתוחי עיניים אינם מבוצעים בדרך כלל בהרדמה כללית. לכן, כמו בפעולות אחרות, אינך צריך להיות רעב לפני ההליך. עם זאת, אתה יכול לצרוך מזון קל שלא יפריע למערכת העיכול שלך. עם זאת, לפני הניתוח, הרופא שלך יבצע לך כמה בדיקות. כתוצאה מבדיקות אלו, יוחלט האם אתה מתאים להליך. אם יש לך מחלה כרונית או אם יש לך תרופה שאתה משתמש באופן קבוע, הקפד ליידע את הרופא שלך. אנו ממליצים למטופלות לא להתאפר בזמן ההגעה לניתוח. מכיוון שאזור העיניים שלך צריך להיות נקי וסטרילי.

אחרי פעולת עדשה מונופוקל

דברים שיש לקחת בחשבון לאחר ניתוח עדשות מונופוקליות חשובים לפחות כמו ניתוח. לא רק לניתוח עדשות חכמות או עיניים, אלא גם לאחר כל הפעולות הרפואיות, יש נקודות שיש לקחת בחשבון ואלו חשובות לפחות כמו הניתוח עצמו.
אין להרים או לכופף חפצים כבדים קדימה אלא אם כן יש צורך, במיוחד במשך מספר ימים לאחר הניתוח.
אם אתה מרגיש כאב לאחר הניתוח, תוכל להשתמש במשככי הכאבים המומלצים על ידי הרופא שלך.
אסור לשפשף את העיניים. יש להקדיש לכך תשומת לב מיוחדת במהלך תהליך הריפוי.
תיתכן עכירות מסוימת למשך זמן מה לאחר ההליך. במקרה זה, אין צורך לדאוג, ייתכן שתצטרך לחכות עד שבועיים כדי להשיג את הראייה הממוקדת.
עליך לגשת לבקרה של הרופא שלך בזמן ובאופן מלא. זה חשוב מאוד על מנת לאתר סיבוכים אפשריים ולהתערב בזמן.
חשוב שתשתמש בתרופות שרשם הרופא שלך ברמה שנאמר לך ובזמן שצוין בתקופה שלאחר הניתוח.
יש ליידע את הרופא במקרה של הפסקה בשימוש בתרופות. חשוב לא לגעת בעיניים במים בשבוע הראשון.
ניתן להתחיל במגע עם מים מהשבוע ה-2.
כדאי לנסות להימנע ככל האפשר משיעול והתעטשות קשים.

עדשה חד מוקדית בתהליך טורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

15 דקות

הישארו באיסטנבול

4 ימים

מקובל מבחינה חברתית

יום 1

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אתה יכול לחזור לארץ שלך לאחר פעולת העדשה המונופוקלית. אבל עדיף שתישאר כאן יומיים או שלושה כדי להסתכן בפיתוח סיבוך. אם הכל בסדר אחרי יום אחד, אתה יכול לחזור לארץ שלך.

אתה חייב להיות כאן ביום הניתוח. אין צורך להגיע מספר ימים לפני הניתוח. עם זאת, אם תכננתם סיור כאן, תוכלו להגיע מוקדם יותר.

עדשות חד מוקדיות מתמקדות רק במרחק. אבל עדשות מולטיפוקל מספקות ראייה למרחקים שונים. אלה יכולים לתקן מרחק קרוב, בינוני וארוך. עדשות מולטיפוקל הן האופציה המתאימה ביותר למי שרוצה להיפטר מההתמכרות למשקפיים.

באופן כללי, עדשות מונופוקל מספקות חדות ראייה שימושית מבלי ליפול יותר ממטר אחד. אנו חושבים שעדשות מונופוקל יעילות במטופלים שרוצים להשתמש במשקפיים לראייה קרובה.

עדשות חד מוקדיות יכולות לתקן ראייה מרחוק. כך, המטופלים יכולים לראות בבירור לאחר הניתוח. לעומת זאת, עדשת מולטיפוקל מתקנת את הפגם הראייתי במרחקים משתנים. זהו טיפול יעיל עם עדשה מונופוקל סטנדרטית מכיוון שהראייה שלך תהיה ברורה למרחקים קרובים או רחוקים.

עדשות חד מוקדיות, בניגוד לעדשות חכמות מהדור החדש, אינן מבטלות לחלוטין את הצורך של המטופלים להרכיב משקפיים. מכיוון שהם ממוקדים יחיד, הם בדרך כלל מאפשרים למטופל רק להחלים מליקויים בראייה למרחקים.

זה תלוי בצרכים שלך. אם אתה רוצה להרכיב משקפיים לאחר ניתוח קטרקט, עדשה מונופוקל עשויה להיות הבחירה הנכונה. אם נמנעת מהרכבת משקפיים מרחוק לאחר ניתוח קטרקט, ייתכן שתתאים עדשת מולטיפוקל.

ניתוח קטרקט בסיוע לייזר הוא השיטה המתקדמת ביותר בטיפול במחלת קטרקט. עם זאת, רופאי עיניים רבים מעדיפים ניתוח קטרקט בלייזר על פני ניתוח קטרקט מסורתי כדי "לרכך" קטרקט.

עדשה מונופוקל היא עדשה תוך עינית בפוקוס קבוע למרחק בודד. רופא קטרקט עשוי לבחור בעדשות אלו עבור מיקוד קרוב, מיקוד ביניים או פוקוס רחוק. עם זאת, ניתן לבחור רק אחד משלושת המרחקים הללו. עם זאת, המיקוד אינו משתנה לאחר הניתוח.

כן. עדשה זו מספקת ראייה מצוינת רק ממרחק. הן העדשות הראשונות בשימוש בטיפול בקטרקט.

עדשות חד מוקדיות יכולות לתקן ראייה מרחוק. לכן, המטופלים יכולים לראות בבירור. לעומת זאת, עדשת מולטיפוקל מספקת ראייה במרחקי צפייה שונים. עם עדשה מונופוקל סטנדרטית, הראייה שלך מתרחשת במרחקים קרובים או רחוקים.

רופאים מצפים לרוב לעבוד על העין השנייה כדי להבטיח התאוששות ותוצאות מיטביות. עין זו צריכה להחלים לפני שניתן לבצע ניתוח נוסף בעין הראשונה. אנחנו רוצים לתת לנוף מספיק זמן להתייצב. פעולה זו היא שיטה פשוטה להבטיח ראייה טובה ובריאות עיניים.