השתלת עדשה

עדשות טריפוקל בטורקיה

Trifocal Lenses in Turkey

מה זה עדשות טריפוקל Trifocal?

עדשה מסוג זה היא הנפוצה ביותר מבין שלוש העדשות המשמשות בפועל. עדשות טריפוקל טוריות אלו מושתלות דרך חתך קטן (זעיר פולשני) בשולי הקרנית. עדשות אלו מאפשרות לך לראות ברור, רחוק, קרוב ומרחק ביניים. לעדשה התלת-פוקלית תכונה ייחודית בהשוואה לעדשות תוך עיניות אחרות. תכונה זו היא שיש לה שלושה מוקדים. עם זאת, הם מספקים ראייה אופטימלית למרחקים קרובים ורחוקים וכן במרחקי ביניים. מקובל כי המרחק הממוצע הזה לעינינו הוא בין 60 ל-80 ס"מ. זה גם על עבודה במחשב, קריאת תגי מחיר או מגע ויזואלי במצבי שיחה.
מסנן ה-UV מספק הגנה נוספת מפני השפעות מזיקות על הרשתית ומונע נזק לעין. אבל מעל הכל נראה שהוא מספק תחושת ניגודיות טובה יותר, למשל בנהיגה.

איזה מטופלים יכולים לעשות את עדשות טריפוקל Trifocal?

עדשות טריפוקל משמשות לעיתים בחולים עם קטרקט ולעיתים בחולים עם משקפי ראייה גבוהים שאין להם קטרקט. הטיפול הוא על ידי הוצאת העדשה מהעין והחלפתה בעדשה מלאכותית. עדשה מלאכותית זו המונחת בעין היא קבועה. זה יכול להיות פופולרי לכל החיים. היא מועדפת גם למטופלים מעל גיל 40 שאינם רוצים להרכיב שוב משקפיים.

יתרונות

עדשות טריפוקל מספקות יתרונות רבים למטופל. הטבה זו היא בדרך כלל

כדל קמן:
לא תזדקק למשקפיים לאחר ניתוח זה, ללא קשר למרחק של פגם הראייה שלך.
זה הרבה יותר חסכוני ממטופלים שצריכים להשתמש במשקפיים.
זה מאפשר לך לראות בצורה חדה ללא קשר למחלת העיניים שלך.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

לפני עדשה תלת-מוקדית

בניתוח קטרקט מסירים את העדשה הטבעית של העין ומחליפים אותה בעדשה תלת-מוקדית. עדשות אלו הן לכל החיים. הטכניקה הניתוחית המיושמת בזמן הרכבת עדשות אלו היא ניתוח קטרקט בשיטת הפקואמולסיפיקציה, בעלת אחוזי ההצלחה הגבוהים בעולם. הוא עשוי עם טיפות ותרופות הרגעה קלות ניתנות למטופלים המעוניינים בכך. המטופלים משתחררים לאחר הניתוח.
הרופא שלך יבצע את הבדיקות הרפואיות שלך לפני הניתוח. אם אתה משתמש במדללי דם, ספר לרופא שלך ולקח את התרופה בפיקוח הרופא. עם זאת, הרופא שלך עשוי לבקש ממך להפסיק את התרופה שבוע לפני הניתוח. זכור לא ליידע את הרופא שלך על המחלות הכרוניות שלך

אחרי ניתוח עדשות טריפוקל

לא מומלץ להחליף שוב עדשות תוך עיניות אלא אם יש מחלה רפואית. לכן, ההחלטה איזו עדשה לשים לפני ניתוח קטרקט היא החלטה חשובה וחד פעמית. יישום עדשות טריפוקל אינו מתאים לכל מטופל. לכן יש חשיבות רבה לבחירת העדשה המתאימה למטופל.
יש להעריך מטופלים בעדשות חכמות בפירוט לפני הניתוח, ויש לטפל בזהירות רבה הן במצב הכללי והן במבנה העין של המטופל. כאשר המטופל המתאים מוצב על ידי מנתחים מנוסים, ההצלחה לאחר הניתוח ושיעור שביעות הרצון של המטופל גבוהים מאוד.

עדשות טריפוקל בתהליך טורקיה

הַרדָמָה

מְקוֹמִי

משך הטיפול

15 דקות

הישארו באיסטנבול

4 ימים

מקובל מבחינה חברתית

יום 1

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אתה יכול לחזור לארץ שלך לאחר פעולת העדשה התלת-מוקדית. אבל עדיף שתישאר כאן יומיים או שלושה כדי להסתכן בפיתוח סיבוך. אם הכל בסדר אחרי יום אחד, אתה יכול לחזור לארץ שלך.

אתה חייב להיות כאן ביום הניתוח. אין צורך להגיע מספר ימים לפני הניתוח. עם זאת, אם תכננתם סיור כאן, תוכלו להגיע מוקדם יותר.

החלק העליון של העדשה מתקן ראייה למרחקים. עם זאת, אמצע העדשה מתקן את ראיית הביניים. החלק התחתון של העדשה מתקן ראייה לקרוב. ישנם גם סוגים שונים של עדשות בעדשה. אלה יכולים לתקן ראייה לשלושה מרחקים ללא קווים שונים.

לוקח כמה ימים להתרגל לענוד עדשה זו. זה נורמלי שיש לך תקופה של התרגלות לזה. עליך להרכיב את המשקפיים שלך לעתים קרובות ככל האפשר כדי לזרז את זמן ההתאקלמות שלך.

כן. חלק מהטבעות ממקדות אור רחוק, חלקן במרחק ביניים וחלקן בטווח קרוב. במילים אחרות, העדשה התלת-מוקדית מפצלת את האור הנכנס לחלקים, ומאפשרת לראות מרחק רחוק-אמצע-קרוב. מסיבה זו, האדם עלול לפעמים להרגיש ירידה באיכות הראייה למרחקים.

לעדשות פרוגרסיביות יש יותר מכוח אחד בעדשה עצמה. לכן, זה דומה לעדשות ביפוקל ותלת-פוקאלי. יש קו פיזי שמשתנה בהתאם למקום שבו אתה מסתכל דרך העדשה. לעדשות פרוגרסיביות אין קו כזה.

על פי סקירה משנת 2017 של ספרות המטה-אנליזה בהשוואה בין הביצועים הקליניים של שני סוגי העדשות, נמצא כי טריפוקל מספק ראיית ביניים טובה יותר מאשר מולטיפוקל דו-מוקד.

לא יהיה נכון לתת מחיר מסוים לעדשות חכמות. מכיוון שהמחירים הללו משתנים בהתאם למותג העדשות, הניסיון של הרופא ואיכות מרכז הבריאות.

יותר ויותר אנשים בוחרים בעדשות פרוגרסיביות על פני עדשות טריפוקל. אבל טריפוקל נוטים להציע ראייה היקפית טובה יותר מאשר פרוגרסיביים, במיוחד לקריאה או עבודה מול מחשב.

עדשה תלת-מוקדית היא השם שניתן לעדשות תוך-עיניות תלת-מוקדיות. הוא מספק ראייה ברורה למרחקים, קרובים ובינוניים. העדשה הטבעית בעין, או במילים אחרות, העדשה מאבדת את השקיפות שלה עם הזמן. עם זאת, הוא גם מאבד את הגמישות שלו למרחקים ארוכים והראייה מתחילה להידרדר.

מטופלים מתרגלים לרוב לעדשה התלת-פוקאלית תוך 2-4 שבועות. תקופה זו יכולה לפעמים להימשך עד 6 שבועות. התהליך שונה ממטופל למטופל.

תכנן לקחת יום עד שלושה יום חופש מהעבודה כדי לוודא שיש לך מספיק זמן לנוח. עם זאת, אתה יכול לחזור לרוב הפעילויות הרגילות תוך מספר ימים. ניתן לחדש את פעילויות הקריאה, הצפייה בטלוויזיה, הכתיבה וההליכה מיד לאחר הניתוח.