רפואת שיניים

ציפוי שיניים בטורקיה

Veneers in Turkey

מה זה פורנירים?

ציפוי שיניים, הנחשב גם כסוג של שיקום שיניים, הוא תהליך סגירת השיניים בחומרים וגשרים מסוימים למראה פונקציונלי וגם אסתטי. הוא משמש לעתים קרובות בטיפול בעששת שיניים, סתימות שיניים שבורות, עקירת שיניים וחללי פה למטרות תפקודיות. הוא משמש כשיטה טיפולית במיוחד במקרים בהם לא ניתן למלא ולתקן את המילוי, כגון עששת. אם יש שינוי צבע של השיניים או בעיות חמורות בצורת השיניים, אז ניתן ליישם ציפוי שיניים. לפעמים צריך לשפשף שיניים לציפוי שיניים. בלאי זה משתנה בהתאם לתותבת שתתבצע והציפייה האסתטית של האדם. לפעמים אפשר לעשות פורניר ללא שחיקה. זה קשור לחלוטין לתהליך הטיפול של האדם.

לפני ציפוי שיניים

לא כל עששת שיניים דורשת ציפוי: עששת קלה בשיניים לרוב אינה מצריכה ציפוי. במקרים כאלה עדיף טיפול בסתימה, שהיא צורה נוספת של רפואת שיניים משקמת. במקרים מסוימים, ייתכן שהעששת התקדמה לשורשי השיניים. במקרה זה, טיפול שורש מתבצע לפני מריחת הפורניר לתמיכה בשיניים רגישות. המצב המבני של השן נבדק כדי לקבוע האם יש צורך בציפוי. שורשים נגועים ועששת בקנה מידה גדול מפרקים את מבנה השן הרבה יותר מהר וחמור יותר. במקרה זה, סביר להניח שיש צורך בציפוי. במקרים קלים יותר של חורים, בדרך כלל טיפול מילוי יספיק.
ייתכן שיהיה צורך בציפוי גם לאחר המילוי: עבור חללים קטנים, מילוי הוא הפתרון הטוב ביותר. עם זאת, נוהג זה אינו מבטל לחלוטין את הצורך בציפויים בעתיד. חורים עלולים לסכן את מבנה השיניים גם לאחר יישום המילוי.
עששת היא לא הסיבה היחידה לציפוי: חורים וחורים מוגזמים הם רק חלק מהסיבות שרופאי שיניים ממליצים על ציפוי. גורמים נוספים לציפוי כוללים:

1. סיבות קוסמטיות: רופא השיניים עשוי להמליץ ​​על ציפוי לשיניים דהויות או מוכתמות כדי להתאים טוב יותר לשיניים סמוכות.
2. שתלים: פורנירים יכולים לכסות שתלים בצורה נפלאה.
3. גשרים דנטליים או תותבות: ניתן להעדיף ציפוי שיניים להצמדת תותבת מלאה לגשר או שיניים תותבות.

שום סוג של ציפוי לא מחזיק מעמד לכל החיים: כמו שיניים, אורך החיים של ציפוי יהיה תלוי במידת הטיפול בהם. על מנת להאריך את חיי הציפויים, יש להשתמש בציוד דנטלי נגד צריבה, להימנע ממזונות דביקים או קשים. יש לצחצח שיניים ולהשתמש בחוט דנטלי לפחות פעמיים ביום. אם מזניחים הרגלי היגיינת פה בריאים כאלה, חיידקים יצטברו מתחת לציפוי והשיניים ייחלשו שוב.
ניתן ללבוש פורנירים בפגישה בודדת: בעבר בוצעו ציפויים בכמה מפגשים. כיום, פורנירים מיושמים בקלות בפגישה אחת. זה חשוב מאוד לאנשים עם לוח זמנים עמוס.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

אחרי ציפוי שיניים

אין יישום מיוחד לאחר השלמת ציפוי השן. ההמלצות לשיניים תקינות מיושמות גם על ציפוי. עם זאת, יש לגשת אליו בזהירות. יש להימנע מצריכת חום או קור קיצוני. יש לצחצח שיניים פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי בעת הצורך. מומלץ להשתמש גם במי פה.
מתן תשומת לב לאלה לאחר הציפוי יאריך את חיי הציפויים. דברים שכדאי לחוות לאחר ציפוי זה מאוד נורמלי להרגיש מוזרות בפה לאחר הכנת ציפוי השיניים. גם לאחר הליך מילוי פשוט, תחושת העודף בפה גורמת ללשון להרגיש כל הזמן. אלה נורמליים בהתחלה, אך אם תחושת הגודל הזו לא חולפת עד 3 שבועות או אם תחושת הגובה לא חולפת עד יומיים וגורמת לבעיות כמו צריבה וחבטות בזמן אכילה, יש לפנות לרופא שיניים . . עם קצת שחיקה הבעיה הזו תיפתר. בנוסף, ייתכן שרקמות הלחיים, שהן רקמות רכות בפה, הפכו לאזורי שיניים שנותרו ריקים לאורך זמן. נשיכה עלולה להתרחש מבלי לשים לב בזמן האכילה לאחר ביצוע הציפוי. אם מדובר בבעיה חמורה מאוד, ניתן לתקן את קצוות התותבת בתהליך מיוחד. לבסוף, אסור לשכוח שהתותבות הן מעשה ידי אדם. אם יש יותר מדי ריח רע מהפה ויש דימום וחבלות בחניכיים, אפשר לחשוב שטיפול הפה לא נעשה בצורה נכונה ושהפרוטזות מיוצרות בצורה לא נכונה באופן שמפעיל לחץ יתר על החניכיים. כי לחץ מוגזם על החניכיים משפיע לרעה על זרימת הדם שם, וגורם לחבלות ודימומים. במקרים כאלה, יש צורך להתייעץ שוב עם הרופא ולתקן את התותבת.
תהליך הריפוי לאחר שיני ציפוי אורך בדרך כלל מספר ימים. בתהליך זה, הגוף ייפטר מהגירוי והדלקת הקשורים למריחה. לאחר היישום, המטופלים עשויים לחוות רגישות זמנית, אי נוחות או כאב. בנוסף לכל אלה, יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים לאחר שיני ציפוי:

חוסר תחושה כתוצאה מהרדמה:

אם נעשה שימוש בהרדמה מקומית במהלך תהליך הציפוי, ייתכן שיש חוסר תחושה בפה למשך מספר שעות לאחר היישום. במהלך תקופה זו, מטופלים רבים עלולים לפגוע בטעות בפנים הפה, מכיוון שאינם יכולים להרגיש גירויים כגון חום וכאב. לכן יש להימנע משתיית נוזלים חמים או לעיסת חפצים קשים בזמן זה. עם זאת, כמה חבורות או דלקות עלולות להתרחש זמן קצר לאחר היישום, במיוחד באזור הלסת התחתונה. מצבים שליליים אלו ייעלמו באופן ספונטני תוך מספר ימים ללא צורך בטיפול כלשהו.

כאב, אי נוחות ורגישות:

מטופלים רבים עשויים לחוות כאב מסוים או אי נוחות מועטה באזור הפורניר בעקבות הליך הפורניר. מצב זה חולף בדרך כלל תוך מספר ימים או שבועות ללא כל טיפול. עם זאת, לאחר הנחת הציפויים עלולה להופיע רגישות מסוימת בחניכיים שמסביב. במצבים כאלה, רופא השיניים עשוי להמליץ ​​על משככי כאבים וג'לים להרדמה מקומית כדי להפחית את הכאב ולגרום למטופלים להרגיש בנוח יותר. יש לפנות לרופא שיניים אם רגישות או כאב נמשכים יותר מכמה שבועות או חמורים.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

תחזוקה של ציפויים זמניים:

מכיוון שציפויים זמניים שבריריים הרבה יותר מציפוי קבוע, נדרש טיפול מיוחד כדי להימנע ממצבים טראומטיים. באופן כללי, מטופלים יכולים להשתמש בשיניים כרגיל ולהמשיך לצחצח. עם זאת, כדי לא לפגוע בציפויים זמניים, עליהם לשים לב להמלצות הבאות:
יש להימנע ממזונות לעיסה כגון דביקים או מסטיק שיכולים לעקור ממקומם ציפויים זמניים.
אין לצרוך מזון קשה מכיוון שהם יפגעו בציפויים.
פעולת הלעיסה צריכה להיעשות עם השיניים ההפוכות למשך זמן מה.
יש להימנע משימוש בחוט דנטלי כאשר יש ציפויים זמניים. קצוות פורניר לא סדירים עלולים לגרות את החניכיים.

המלצות על תזונה וטיפול בחלל הפה במהלך ההחלמה:

ברגע שהציפויים הקבועים נמצאים במקום והאפקט ההקהה של חומרי ההרדמה פוחת, המטופלים יכולים בדרך כלל לצרוך כל מזון. עם זאת, עדיף להימנע ממזונות דביקים ב-24 השעות הראשונות לאחר תהליך הציפוי הקבוע. על המטופלים להימנע מלכתחילה ממזונות קשים, דביקים או לעיסים כגון מסטיק. עם זאת, לאחר זמן מה, ניתן להתחיל מזון כזה בהדרגה. יש להמשיך לתרגל טיפול פה בריא לאורך כל החיים. זכור שציפויים, במיוחד שיני ההצמדה, רגישים ביותר לריקבון לאורך קו החניכיים. מסיבה זו, יש לצחצח שיניים במשחת שיניים פלואוריד לפחות פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי בזהירות מדי יום

עלות פורנירים בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

אם אין סיבוכים, ניתן ליישם את הפורנירים שלך ביום אחד. לכן, זו בחירתכם לתכנן את מועד ההגעה כרצונכם.

5 ימים אמורים להספיק כדי למנוע סיבוכים כלשהם לאחר פעולת הפורניר. אז תכננו בהתאם.

בין אם יש לך ציפויי חרסינה או מרוכבים ועד כמה אתה מטפל בהם משפיע על אורך החיים שלהם. פורנירים עשויים מלמינציה פורצלן יכולים להחזיק מעמד 10 עד 12 שנים. יש להחליף ציפוי שרף מרוכב לעתים קרובות יותר מכיוון שהם מחזיקים מעמד רק 4 עד 8 שנים.

עם זאת, השיניים הטבעיות שלך לא יתקלקלו ​​עם ציפויי חרסינה! במציאות, הם עשויים להתאים לשיניים שלך ולשפר את המראה שלהן.

יש להיזהר עם הציפויים והשיניים התומכות בהם. חשוב מאוד לצחצח את השיניים והציפוי פעמיים ביום. אנו ממליצים לבחור במשחת שיניים שאינה שוחקת ואינה מכילה מרכיבים גרוסים כמו סודה לשתייה ופחם.

לא! רוב המטופלים אומרים שהם לא מרגישים כאב או אי נוחות בזמן שהם עוברים טיפול. זה נובע מכמה מעט פולשני התהליך. הכנת השיניים היחידה הנדרשת לציפוי היא הסרת שכבה דקה מאוד של אמייל.

ציפויי חרסינה בעצם עושים זאת. חרסינה דנטלית עמידה במיוחד בפני כתמים, כך שגם שנים לאחר היישום, הציפויים שלך יישארו אותו גוון לבן יפהפה ומסנוור. מסיבה זו, מומחים רבים רואים בהם הליך הלבנת שיניים לטווח ארוך.

ציפויי חרסינה אינם יכולים ליצור חללים בעצמם. עם זאת, השיניים שאליהן היו מחוברים עדיין חשופות לריקבון, ולכן חשוב מאוד שתמשיך לנהוג בהיגינת פה טובה לאחר הטיפול.

בהתאם למיומנות רופא השיניים, ניתן להסיר ציפויים ולהשאיר חלק מהשן שלם, אך לא אמורה להיות הצדקה לכך. אם רופא השיניים שלך סיפק ייעוץ יסודי והציפויים באיכות מעולה ומותאמים כראוי בזמן הנחתם, אין צורך להסיר את הציפויים שלך בזמן הקרוב.

לא, קבלת פורניר לא יגרום לפה שלך ריח רע. אם לא תשימו לב להיגיינת השיניים שלכם, ריחות רעים עלולים להתחיל להיווצר בקצוות הפורניר.

ציפויים מחליפים את השיניים שלך ביותר מדרך אחת. הם באמת משנים את צורת הפנים שלך. ככל שאתה מתבגר, הפנים שלך הופכות פחות סימטריות מכיוון שהפה שלך מאבד את הגמישות ואת טונוס השרירים. העור עוזר לך להיראות צעיר יותר על ידי הדגשת עצמות הלחיים שלך ותמיכה בשרירי הפה שלך.

גם ציפוי וגם כתרים יכולים לשפר את המראה והתפקוד של השיניים שלך. ההבדל העיקרי בין ציפוי לכתר הוא שהציפוי מכסה רק את החלק הקדמי של השן. חשוב מאוד לדעת איזו שיטת תיקון שיניים מתאימה לכם.