ניתוח פלסטי

שאיבת שומן בטורקיה

מה זה שאיבת שומן?

ניתן להגדיר שאיבת שומן כהסרה של שומן אזורי מאנשים שרוצים לקבל גוף יפה. זה מיושם כדי להסיר שימון אזורי עיקש באזורים כמו מותניים, בטן, ירכיים וברכיים שבהם לנשים רבות יש בעיות. בזכות החתכים שנוצרו ברקמות השומן, השומן באזור מוסר. שלוש שיטות מועדפות בדרך כלל במהלך ניתוח שאיבת שומן. בשיטת שאיבת שומן בטכניקה רטובה נספגים תאי שומן לא רצויים בגוף. עם זאת, לפני תהליך הספיגה, תאי השומן מתמלאים בנוזל. בשיטת שאיבת שומן אולטרסאונד מגיעים לשומנים אזוריים דרך חללים קטנים. היעילות הטובה ביותר מתקבלת מהתהליך על ידי הפעלת רעידות אולטרסאוניות על האזור המדובר. בשיטת שאיבת שומן בלייזר נעשה שימוש בקרני לייזר כפי שניתן לצפות.

שיטות שאיבת שומן

שיטת שאיבת שומן ידועה גם כפעולת הסרת שומן או פעולת שאיבת שומן. ישנן טכניקות ושיטות שונות בעת ביצוע ניתוח שאיבת שומן. השיטה המיושמת נקבעת על פי מבנה הגוף והסיכה האזורית של כל אדם. יש 3 שיטות שונות.

שאיבת שומן בטכניקה רטובה
שאיבת שומן על-קולית
שאיבת שומן בלייזר

טכניקה רטובה שאיבת שומן

טכניקה רטובה שאיבת שומן פירושה טכניקת גומל. תאי שומן עם שימון אזורי מתמלאים בנוזל ותאים אלו מתנפחים. לאחר מכן, מבצעים חתכים בעור ומגיעים לתאי השומן הרלוונטיים. הגוף מועבר עם מכשירי ואקום וגם תאי השומן הלא רצויים בגוף נספגים. בשיטה זו מילוי נוזל לתוך תאי השומן הממוקדים לפני תהליך הספיגה.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

שאיבת שומן אולטרסאונד

חללים קטנים משמשים בשיטת שאיבת שומן אולטרסאונד. לאזור היעד של שימון אזורי מגיעים באמצעות חרוזים קטנים ורטט קולי מוחלים על אזור זה. לאחר מכן, יישומים קלאסיים נעשים ותהליך שאיבת השומן הושלם.

שאיבת שומן בלייזר

קרני לייזר משמשות בשיטת שאיבת שומן בלייזר. עם פתיחת השברים, תהליך הספיגה מתבצע מתחת לעור.
אין בעיית עקבות לאחר ההליך.

ואזר שאיבת שומן

שאיבת שומן, אשר הופכת את רקמת השומן להסרה לתאי שומן קטנים וחזקים יותר בעזרת גלי קול קוליים, מועדפת על ידי המנתחים הפלסטיים המומחים שלנו בשל יתרונותיה הן באזור היישום והן בתהליך הריפוי. שאיבת שומן, בעלת יתרונות רבים, מפרידה בין רקמת השומן להסרה. שאיבת שומן, שאינה פוגעת בשומן ובעצבים, אינה פוגעת בכלי הלימפה, ולכן לא נוצרת בצקת. מאחר שאין פגיעה בנימים לאחר ניתוח שאיבת שומן, גם החבלות מינימליות. בשאיבת שומן בוואזר אין מראה מקומט לאחר הניתוח, שכן השומנים מוסרים לחלוטין מאזור בודד, לא אזורי. לכן, תהליך הריפוי מהיר עוד יותר.

לפני ניתוח שאיבת שומן

כל המטופלים שינותחו בשיטת שאיבת השומן צריכים להודיע ​​למנתח המומחה מבלי לדלג על נושאים הקשורים למצבם הבריאותי. אנא שתף ​​את כל המידע על ההיסטוריה והמצב הבריאותי שלך, במיוחד מחלות גנטיות ותורשתיות, מחלות זמניות או קבועות לאחר לידה, ניתוחים ותרופות בשימוש. אם יש לך תרופות שמקורן באספירין או תוספי תזונה, פירות וירקות שנרשמו כמדללי דם, עליך להפסיק לצרוך אותם לפחות עשרה ימים לפני הניתוח. אחרת, סיכוני הדימום מגיעים לערכים המקסימליים שלהם הן במהלך ואחרי ניתוח שאיבת שומן ועלולים להיווצר סיכונים משמעותיים הן לרופא והן למטופל.
אם יש לך הרגלים מזיקים כמו עישון ואלכוהול, עליך לבטל לחלוטין את הצרכנות הללו לפחות עשרה ימים לפני כן. הרגלים אלה צריכים להישמר באותו טיפול עד להשגת החלמה לאחר הניתוח. אחרת, עליך לזכור שתהליך הריפוי שלך יתארך וייתכנו סיכונים. כדאי להימנע מכל סוכר, שוקולד ומאפים. אתה צריך לדעת שאתה יכול לעבור תהליך זה ביתר קלות על ידי צמצום הרגלי האכילה המלוחים-שמנוניים שלך. אין מזיק בלקיחת מזונות כמו בשר, עוף, דגים, אך אין לשכוח צריכת ירקות ופירות, יש להתרחק ככל האפשר מסוכר ומלח.

אחרי ניתוח שאיבת שומן

למרות שהתוצאה מספקת מוטיבציה, התהליך שלאחר הניתוח מדאיג את המטופל. להלן הגורמים בתהליך זה

תְזוּנָה

לאחר הניתוח, החולה אינו אוכל או שותה דבר במשך 6 שעות. לאחר מכן זה מתחיל במזונות נוזליים ורכים. תוספת נוזלים ל-24 השעות הראשונות מותאמת לפי כמות השמן שנשאב הרופא. בינתיים, גם מתן שתן נמצא במעקב.
מומלץ לשתות 2500 סמ"ק מים יחד עם הסביבה לאחר המטופל. בצקת ברגליים ובריאות אם נלקחת יותר מדי נוזלים; עלול לגרום ליתר לחץ דם כאשר צורכים פחות נוזלים.
מומלץ למטופל לצרוך בבית מזונות עם קלוריות נורמליות אך עשירים בויטמינים, חלבונים ומינרלים. אם החולה ניזון ממזונות המכילים סיבים, לא יהיו תלונות על עצירות.

ללכת

מיד לאחר הניתוח, המטופל יושב תחילה לאחר צריכת מזון דרך הפה ולאחר מכן הולך לפחות 10 צעדים. אם יש אנמיה ויתר לחץ דם, ההליכה עלולה להתעכב. אין לעשות טיולים לבד.

תַסחִיף

זה יכול לגרום לנזק קבוע על ידי נדידת הקריש בוורידי כף הרגל לריאות או למוח. בניגוד לדעה הרווחת, מדובר בקריש דם, לא בקריש שומן.
שאיבת שומן עודף במהלך הניתוח, ניתוח ממושך, נוכחות עישון, השמנת יתר, שימוש בגלולות למניעת הריון, מחלות קרדיווסקולריות קיימות וחוסר פעילות לאחר הניתוח מעלים את הסבירות לתסחיף. אמצעי זהירות ננקטים בנוכחותם. הסיכון לתסחיף מופחת על ידי שימוש בגרביים, שימוש במדללי דם והתגייסות מוקדמת.

אֲנֶמִיָה

עם שאיבת שומן VASER, כמות הדימום קטנה יותר. עם זאת, ערכי דם נבדקים בכמויות גדולות של שאיבת שומן. אם כמות הדם נמוכה מ-8 מ"ג/ד"ל, נשקל עירוי דם.

שימוש במחוך

זה הכרחי לעיצוב הגוף לאחר הניתוח. זה חשוב גם מבחינת שליטה בבצקות והגבלת דימומים. המחוך צריך להיות הדוק מספיק. זה בטח קשה אפילו ללבוש. מחוכים זולים משפיעים קשות על התהליך בכך שהם גורמים להזעה ולגירוד.
לאחר שהבצקת חלפה, יש להחליף את המחוך בגודל קטן יותר. יש ללבוש מחוכים ברציפות במשך 3-4 שבועות, ולאחר מכן לסירוגין לאורך היום.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

אכימוזה (חבורה)

ל-Vaser lipo יש מעט מאוד חבורות. לרוב המחוך מקופל והחבורות נעלמות תוך 7-10 ימים.

שימוש בסמים

החולים משתמשים במשככי כאבים למשך 7 ימים ובאנטיביוטיקה למשך 5 ימים בבית.

ניקוז

ראוי לעשות עיסוי ניקוז לימפתי לאחר 10 ימים. זה מאיץ ריפוי והסרה של בצקת. מלבד ניקוז הלימפה, תרגילי הליכה משמשים כעיסוי.

דימום

לפעמים תיתכן הפרשה דולפת שנראית כמו דם מימי. הזרם הזה דווקא רצוי. זה יכול להימשך 3 ימים.
למרות שיש כל כך הרבה גורמים, המטופל מתגבר בשיתוף הרופא.

תהליך שאיבת שומן

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

2-4 שעות

הישארו באיסטנבול

5 ימים

מקובל מבחינה חברתית

שבוע 1

עלות שאיבת שומן בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 4 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

יהיה טוב להיות באיסטנבול כמה ימים לפני כל המבחנים והמבחנים ולהכין את עצמך נפשית.

לפחות 4 ימים יספיקו כדי להשלים את ההליך ואת הרבע הראשון של תהליך הריפוי שלך.

אם תשנה את הרגלי האכילה שלך, זה יכול לקחת לנצח. בשל האפשרות לזכות בעתיד, אין לכך תשובה חד משמעית.

אתה תרגיש את הכאב לאחר ההליך. עם זאת, עם הטיפול התרופתי התומך שהרופא שלך ייתן לך, תעבור בקלות את התהליך הזה.

צינורית (צינור רדוד) ושואבת (מכשיר יניקה) משמשים בכל טיפולי שאיבת השומן כדי לשאוב שומן עיקש פיזית. חשוב מאוד להבין ששאיבת שומן מסירה לצמיתות תאי שומן מהגוף.

שאיבת שומן היא לא ניתוח בריאטרי, אבל אתה תיראה בכושר יותר מבעבר על ידי הסרת שומן מהאזורים שבהם יש לך עודף שומן.

לאחר שאיבת שומן בקיבה, אם יש לך שומן קרביים נמוך ויש להסיר רק שומן תת עורי, סביר להניח שתבחין בקו מותניים קטן יותר. אתה יכול אפילו להקטין את גודל המותניים שלך באחד עד שלושה אינץ'.

שאיבת שומן, כמו כל ניתוח גדול, טומנת בחובה סכנות כמו דימום ותגובת הרדמה. תופעות לוואי אפשריות ספציפיות לשאיבת שומן כוללות:
פגמים בקו המתאר.
כתוצאה מצריכת שמן לא סדירה, אובדן גמישות העור וריפוי לא תקין, העור שלך עשוי להיראות גבשושי, גלי או חיוור.

שאיבת שומן אינה גורמת לרפיון העור כתופעת לוואי. שאיבת שומן מפחיתה את הנפח מתחת לעור על ידי הסרת רקמת שומן עודפת. עם זאת, כאשר זה נעשה, העור בעל גמישות נמוכה אינו נסוג ואינו חוזר למצבו המקורי, כפי שחושבים.

אדם יכול לעבור מספר בלתי מוגבל של שאיבת שומן באותו אזור. עם זאת, ככל שתקבל טיפול לעתים קרובות יותר, כך תצטבר יותר רקמת צלקת. רקמת צלקת יכולה לגרום לרקמת העור להיראות מחוספסת ומחוספסת.

אם אתה ישן על הצד שלך, כוח הכבידה יכריח את החתכים שלך. אנו ממליצים בחום לישון על הגב בשלושת השבועות הראשונים לאחר הטיפול. אם השומן מהגב, הירכיים והבטן הוסר, יהיה בסדר לישון על הצד.

האיברים הפנימיים שלך מכוסים בשמן הזה. שאיבת שומן לא יכולה להסיר את השומן הזה מכיוון שהוא ממוקם בחלל הבטן מתחת לשרירי הבטן שלך. אם יש לך הרבה שומן קרביים, הדרך היחידה לקבל בטן שטוחה היא לרדת במשקל.