ניתוח בריאטרי

שרוול קיבה בטורקיה

Gastric Sleeve in Turkey

מה זה שרוול קיבה ?

קיבה צינורית היא הקטנה של חלק מהקיבה על ידי חיתוך בשיטה לפרוסקופית (סגורה). באופן זה, המטופלים יורדים במשקל בקלות לאחר הניתוח. פעולה זו מועדפת לעיתים קרובות לטיפול בהשמנת יתר, במיוחד בשנים האחרונות. יש לכך מספר סיבות. הסיבות החשובות ביותר הן שהניתוח קל, הסיכון לסיבוכים נמוך וזוהי שיטת הרזיה בטוחה. יש לטפל בהשמנה בתקופה המוקדמת כי היא מביאה איתה מחלות רבות. אם החולים לא יחזרו למשקל האידיאלי שלהם, הם עלולים לפתח מחלות כרוניות רבות כמו סוכרת, לחץ דם ומחלות לב לאורך זמן. על מנת לבטל סיכון זה ולנהל חיים בריאים יותר, מטופלים שאינם יכולים לרדת במשקל באופן טבעי (כגון דיאטה ופעילות גופנית) צריכים לעבור ניתוח בריאטרי.

לפני שרוול קיבה

למרות שלצוותים שונים יש פרקטיקות שונות בתהליך ההכנה לניתוח קיבה, ישנם סטנדרטים מסוימים שנקבעו על ידי איגודי כירורגיה בריאטריים בינלאומיים ולאומיים בהקשר זה. הבדיקות והבדיקות המפורטות המתבצעות למטופלים לפני הניתוח צריכות לעמוד בקריטריונים שנקבעו. קריטריונים אלה הם בדרך כלל:
- יש לחקור את העישון במטופל אשר מיועד לכריתת קיבה בשרוול. עישון משפיע לרעה על ריפוי רקמות לאחר הניתוח. יחד עם זאת, הסיכון לסיבוכים עולה ולמטופל יהיו יותר כאבי גרון ושיעול מהרגיל לאחר הרדמה כללית. במידת האפשר, על המטופל להפסיק לעשן לפני הניתוח.
- יש לקבוע את מדד מסת הגוף ויחס השומן של המטופל על ידי ביצוע ניתוח גוף לפני ניתוח קיבה. במידת הצורך, יש לשנות את התזונה לפני ניתוח שרוול קיבה.
- דיאטה לפני ניתוח שרוול קיבה; הוא צריך להיות עשיר בחלבון, דל בפחמימות ושומן, ונתמך בירקות טריים. בהתחשב במצב הפסיכולוגי של המטופל, אין ליישם דיאטה משכנעת מדי. אין לתת את הדיאטה לכל מטופל כרשימה סטנדרטית, אלא יש לתכנן באופן אישי תוך התחשבות בהרגלי התזונה וניתוחי הגוף של המטופלים.
- לפני ניתוח כריתת קיבה בשרוול, יש להעריך את מצבו הפסיכולוגי של המטופל על ידי פסיכיאטר. גילוי מצב הרוח של המטופל, שימוש בחומרים, התמכרות ומחלות פסיכיאטריות, אם קיימות, חייב להתבצע לפני הניתוח. במקרים כאלה יש לתכנן ניתוח תוך התחשבות בהערכת הפסיכיאטר.

האם יש לך שאלה?
צריך מידע נוסף על הניתוח? בלחיצה על Whatsapp או אימייל, תוכלו לקבל ייעוץ חינם לשאלותיכם.
תשאל את הרופא

אחרי שרוול קיבה

מאחר ושרירי הבטן והממברנות אינם נחתכים בניתוחים לפרוסקופיים, אין כאבים חמורים לאחר הניתוח. לאחר הניתוח נותנים למטופל משככי כאבים. מי שעבר כריתת קיבה בשרוול מתחיל ללכת בשעות הערב של היום שבו הם מנותחים. בדרך כלל אין להם כאבים רבים ביום השני. המטופל עשוי להיתקל בתחושת מתח ולחץ ביום הראשון, אשר מוקל באמצעות משככי כאבים.
יש כמה נושאים שכדאי לשים לב אליהם לאחר ניתוח כריתת קיבה בשרוול. אלה הם כדלקמן:
- כדאי לצרוך מזון רך ונוזלי.
- הקפד לקבל מספיק חלבון.
- אם האוכל לא נלעס מספיק, הוא עלול לחסום את יציאת הקיבה ולגרום לכאבים, אי נוחות והקאות.
- יש לאכול 2 צלחות מזון תוך 20 דקות. מטופלים רבים שומרים על זמן ממוצע של 45 דקות.
- אין לקיים יחסי מין במשך שבועיים לאחר הניתוח.
- אסור לנהוג במשך חודש לאחר הניתוח.
- אין לצרוך אלכוהול במשך חודשיים לאחר הניתוח ויש לקבל אישור רופא לאחר מכן.
- יש להימנע מפעילות גופנית כבדה ומשכנעת במשך חודשיים לאחר הניתוח.
- יש צורך להשתמש במחוך.

BMI Calculator
2-120
ס”מ
ק"ג
2-120
רגליים
אינץ'
פאונד
תוצאה

תהליך שרוול קיבה

הַרדָמָה

כללי

משך הטיפול

30-60 דקות

הישארו באיסטנבול

6 ימים

מקובל מבחינה חברתית

5 ימים

עלות שרוול קיבה בטורקיה

כלול במחיר
  • ייעוץ חינם
  • 5 לילות במלון 5 כוכבים באיסטנבול
  • בדיקות לפני/אחרי ניתוח
  • עלות למעבדה
  • תרופות וציוד
  • העברה VIP לכל אורך הדרך
  • תמיכה 7/24
  • מתרגם בעברית בכל התהליך

בקשת מידע
נדרש שם פרטי!
יש צורך במייל!
נדרש מספר טלפון!
בלי קוד מדינה
זמן שיחה נדרש!
לפי הזמן של המדינה שלך.
ריבוי פעולות
 
נדרשת מדיניות פרטיות

תהליך הגשת בקשה

השלם את הטופס

כדי ליצור איתנו קשר, תחילה עליך למלא את הטופס.

ייעוץ חינם

לאחר מילוי הטופס, יועצי הבריאות המומחים שלנו יצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

שלח תמונה

יועצי הבריאות המומחים שלנו יבקשו להציג את התמונות שלך לרופא.

תִכנוּן

לאחר בחינת התמונות, הרופא שלך יחליט אם אתה מתאים לניתוח ותהליך הניתוח שלך יתוכנן.

שאלות נפוצות

אם אינך רואה תשובה לשאלתך, תוכל לשלוח לנו דוא"ל מטופס יצירת הקשר שלנו.

עליך להישאר בטורקיה לפחות שבוע לניתוח בריאטרי. תקופה זו עשויה להיות ארוכה יותר בהתאם למצבך הכללי. עם זאת, מאחר שתישאר בבית החולים לפחות חמישה ימים לאחר הניתוח, שהייתך בטורקיה היא לפחות שבוע.

עליך להגיע לטורקיה יום לפני הניתוח. בתקופה זו ההכנות הנדרשות לניתוח נעשות ביתר קלות. עם זאת, זמן ההגעה שלך לטורקיה עשוי להשתנות בהתאם למצב. חלק מהמטופלים מגיעים לכאן בבוקר הניתוח. אתה יכול להחליט על זה על ידי שיחה עם הרופא שלך.

לאחר ההליך, הנמשך כ-45 דקות, כ-75-80% מהקיבה מוסרת. ניתוח שרוול קיבה עוזר לרדת במשקל עם 3 מנגנונים. בניתוח זה, מאחר שחלק הקרקעית בקיבה המפריש את הורמון התיאבון (Ghrelin hormone) מוסר לחלוטין, התיאבון של המטופל יורד לאחר הניתוח.

כמו בכל הניתוחים הגדולים, כריתת קיבה בשרוול היא פעולה רצינית ומסוכנת. עם זאת, בניתוחים המבוצעים בהצלחה על ידי רופא מנוסה, החולים יורדים במשקל בצורה בריאה. גם הסיכונים ממוזערים.

מכיוון שהניתוח מבוצע בהרדמה כללית, לא תחוש כאב. ייתכן שתסבול מכאבים ביום הראשון לאחר הניתוח. עם זאת, הרופא שלך ייתן לך משככי כאבים. לאחר היום השני, לא יהיו לך תלונות על כאבים.

הסובלים ממחלות כרוניות, אלכוהול וסמים, ובעלי מחלת נפש אינם מועמדים לניתוח זה. לפני הניתוח מבוצעות כמה בדיקות קליניות למטופלים ומוחלט האם הן מתאימות לניתוח. הרופא שלך יסביר לך את ההחלטה הזו יחד עם התוצאות. אם אין בעיה, קובעים יום לניתוח.

אתה תרד במשקל בקלות רבה לאחר הניתוח הזה. עם זאת, אם הרגלי האכילה שלכם עתידיים עתירי פחמימות, כלומר אם לא תאכלו בריא, תעלו שוב במשקל.

להיפך, תהיו בריאים יותר כיוון שתיפטרו מהמשקל העודף שלכם לאחר ניתוח זה. היפטרות מהבעיות הבריאותיות הנגרמות מהשמנה מאפשרת לך לחיות חיים ארוכים יותר.

פעולה זו היא פעולה קבועה. זה נמשך כל החיים. עם זאת, אלא אם תקפידו על דיאטה נכונה, תוכלו לעלות שוב במשקל. לכן, כדאי לאמץ תזונה בריאה לאחר הניתוח.

אין לקיים יחסי מין במשך שבועיים לאחר הניתוח. אסור לנהוג במשך חודש לאחר הניתוח. אין ליטול אלכוהול במשך חודשיים לאחר הניתוח, ולאחריו; יש לקבל את אישור הרופא. יש להימנע מפעילות גופנית כבדה ומאתגרת במשך חודשיים לאחר הניתוח.

בשלושת הימים הראשונים שלאחר הניתוח תאושפזו בבית החולים. ביום הראשון מתחילים ללכת. אבל הדיאטה תהיה שונה מאוד. היום הראשון ממשיך רק בצורה של מזון נוזלי, ולאחר מכן מחית. לאט לאט אתה עובר למזון מוצק. אבל לוקח לך זמן לעבור למזון מוצק. עם זאת, אתה עלול להרגיש קצת כאב ביום הראשון. עם זאת, הרופא שלך ייתן לך תרופות נגד כאבים. ההרגשה הזו שלך תעבור תוך זמן קצר. לאחר היום השני, לא תתלונן על כאב. אתה יכול לחדש את הפעילות היומית שלך שבוע לאחר הניתוח.

צריכה מופרזת של מזון עלולה לגרום לכאבים והקאות. ניתן לצרוך פירה, תפוחי אדמה וכל מיני מחית פירות. שוב, יש להקפיד שהם דלי קלוריות וללא שומן. צריכת משקאות מוגזים אסורה בתכלית האיסור לאחר הניתוח.